Water
drinken tijdens de training
Collapse
X
-
Iets meer dan 1 liter water per training. Soms krijg ik er een beetje "flauw" gevoel van, van al dat water. Meestal is dat een teken dat ik een beetje energie erbij wil hebben. Als dat gebeurt doe ik een beetje druivensuiker bij het water (heb altijd wat druivensuiker poeder in m'n tas zitten).Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Originally posted by Swekie View Post1,5 liter spa fles met water, alleen jammer dat ik daardoor altijd wel een keer naar de wc moet tijdens mijn training.
moet al een liter drinken om me zweet bij te vullen. Hoef nooit naar de wc tijdens trainen.
Maar mijn mixje is 1/3 appelsap en 2/3 water.
Meestal halve liter appelsap en liter water.No pain no gain
Seven days with out exercise makes one weak!
Comment
-
1,5 liter water met 2 citroenen en 40gram vitargo en op lange trainingen nog 20 gram dextro+mineralen erbij
Voor de training neem ik meestal vruchtensap met zo'n 60 gram vitargo
Ik ken een knakker die pakt als postworkout shake werkelijk een halve liter bier.. als hij klaar is met trainen en de auto in stap trekt hij biertje los..
Oude steroide spuiter van vroeger uit.. heb ook nog een dikke bult massa.. en een pens.. wan hier tot ginder.."The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Koolhydraten tijdens je training neem je om glycogeen te sparen en de uitstoot van cortisol te verminderen. Je kunt een isotone sportdrank nemen of vruchtensap/limonade mengen met water (4 tot 8 gram suiker per 100ml).
Je kunt eventueel ook nog wat eiwitten/aminozuren toevoegen om spierschade te verminderen en glycogeen te sparen.Nutrition4you: Voedingssupplementen voor sport, dieet en gezondheid.
Comment
-
Originally posted by Viranelly View PostAls je tijdens je training geen behoefte aan water hebt dan train je niet hard genoeg.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment