drinken tijdens de training

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Water
    Geniet, en drink met maten!

Comment

1,5 liter spa fles met water, alleen jammer dat ik daardoor altijd wel een keer naar de wc moet tijdens mijn training.

Comment

Iets meer dan 1 liter water per training. Soms krijg ik er een beetje "flauw" gevoel van, van al dat water. Meestal is dat een teken dat ik een beetje energie erbij wil hebben. Als dat gebeurt doe ik een beetje druivensuiker bij het water (heb altijd wat druivensuiker poeder in m'n tas zitten).
        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Water, soms bij lange training met 5 gram BCAA's + 5 gram glutamine er doorheen.
          'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Originally posted by Swekie View Post
            1,5 liter spa fles met water, alleen jammer dat ik daardoor altijd wel een keer naar de wc moet tijdens mijn training.
            Dan ben je ook wel een slechte zweter tijdens sporten denk ik?
            moet al een liter drinken om me zweet bij te vullen. Hoef nooit naar de wc tijdens trainen.

Maar mijn mixje is 1/3 appelsap en 2/3 water.
            Meestal halve liter appelsap en liter water.
            No pain no gain

Seven days with out exercise makes one weak!

Comment

1,5 liter water met 2 citroenen en 40gram vitargo en op lange trainingen nog 20 gram dextro+mineralen erbij

Voor de training neem ik meestal vruchtensap met zo'n 60 gram vitargo

Ik ken een knakker die pakt als postworkout shake werkelijk een halve liter bier.. als hij klaar is met trainen en de auto in stap trekt hij biertje los..

Oude steroide spuiter van vroeger uit.. heb ook nog een dikke bult massa.. en een pens.. wan hier tot ginder..
              "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Koolhydraten tijdens je training neem je om glycogeen te sparen en de uitstoot van cortisol te verminderen. Je kunt een isotone sportdrank nemen of vruchtensap/limonade mengen met water (4 tot 8 gram suiker per 100ml).
                Je kunt eventueel ook nog wat eiwitten/aminozuren toevoegen om spierschade te verminderen en glycogeen te sparen.
                Nutrition4you: Voedingssupplementen voor sport, dieet en gezondheid.

Comment

Cola
                  nee grapje spa blauw of gewoon kraanwater.

Comment

1,5 tot 2 liter water

Comment

Ik drink meestal niks tijdens powertraining, alleen ervoor en erna, tijdens cardio wel.
                      Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

Is vocht opnemen noodzakelijk tijdens training - of wat gebeurt er als je dat niet doet?

<== drinkt nimmer tijdens training ..

Comment

Als je tijdens je training geen behoefte aan water hebt dan train je niet hard genoeg.

Comment

±1L water
                            Status: Cutting

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                              Als je tijdens je training geen behoefte aan water hebt dan train je niet hard genoeg.
                              nah, niks van : ik train tot bijna faillure en zou zeker kunnen drinken, maar ik drink niet .. beetje door technische redenen: heb een abo in wsl de enige gym waar je verpicht bent van hun eigen bar te consumeren en niets mag meebrengen om te drinken

Comment

Dan heb je in principe dus wel behoefte aan drinken

wel lelijk zo'n gym, lol.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X