Water
drinken tijdens de training
Collapse
X
-
Iets meer dan 1 liter water per training. Soms krijg ik er een beetje "flauw" gevoel van, van al dat water. Meestal is dat een teken dat ik een beetje energie erbij wil hebben. Als dat gebeurt doe ik een beetje druivensuiker bij het water (heb altijd wat druivensuiker poeder in m'n tas zitten).Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Originally posted by Swekie View Post1,5 liter spa fles met water, alleen jammer dat ik daardoor altijd wel een keer naar de wc moet tijdens mijn training.
moet al een liter drinken om me zweet bij te vullen. Hoef nooit naar de wc tijdens trainen.
Maar mijn mixje is 1/3 appelsap en 2/3 water.
Meestal halve liter appelsap en liter water.No pain no gain
Seven days with out exercise makes one weak!
Comment
-
1,5 liter water met 2 citroenen en 40gram vitargo en op lange trainingen nog 20 gram dextro+mineralen erbij
Voor de training neem ik meestal vruchtensap met zo'n 60 gram vitargo
Ik ken een knakker die pakt als postworkout shake werkelijk een halve liter bier.. als hij klaar is met trainen en de auto in stap trekt hij biertje los..
Oude steroide spuiter van vroeger uit.. heb ook nog een dikke bult massa.. en een pens.. wan hier tot ginder.."The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Koolhydraten tijdens je training neem je om glycogeen te sparen en de uitstoot van cortisol te verminderen. Je kunt een isotone sportdrank nemen of vruchtensap/limonade mengen met water (4 tot 8 gram suiker per 100ml).
Je kunt eventueel ook nog wat eiwitten/aminozuren toevoegen om spierschade te verminderen en glycogeen te sparen.Nutrition4you: Voedingssupplementen voor sport, dieet en gezondheid.
Comment
-
Originally posted by Viranelly View PostAls je tijdens je training geen behoefte aan water hebt dan train je niet hard genoeg.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
16 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
22 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
19 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
22 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment