Beginner; Whey & Crea.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Richard050 View Post
    Hm oke interessant, zou je mij eens willen/kunnen vertellen wat de overige 7 gram inhoud? zijn die dan de overige bestandsdelen die er in zitten ?
    Je kijkt toch hoop ik wel eerst naar een product en naar wat er in zit VOOR je het koopt? Zo niet, dan heb ik nog wel het e.e.a. te koop hoor.....

Op de pagina waar je het bestelt staat alles wat er in zit. EPIC - Dedicated Nutrition | Body & Fitshop

Comment

Ja tuurlijk het gaat mij vooral om de creatine om wat meer kracht te krijgen, ik heb alles gelezen en ik ben een stuk wijzer geworden thx

Comment

Gebruik gewoon creatine monohydraat, creatine in de zuiverste en goedkoopste zonder onnodige en dure poespas. 2x per dag een afgestreken theelepel (4-5 gram). Oplaadsfases e.d. Zijn totale onzin, niet doen dus. Vocht houdt je alleen vast in de spieren, onderhuids vocht kent andere oorzaken dan creatine suppletie.

Creatine is geen wondermiddel, maar kan wel de prestaties verbeteren. Een van de weinige supplementen waarvan wetenschappelijk is aangetoond dat het werkt.

Comment

Ik heb er een gevonden op body en fitshop, maar denk je dat deze net zo goed is al dedicated epic ? het gaat om de CreaPure (ik zal geen links plaatsen weet niet of ik dat al mag ^^) want als dit zo is dan ga ik hier voortaan wel mee door, scheelt me 15 euro. En ik gebruik het een maand wel en dan een maand weer niet, om gewenning te voorkomen.

Comment

De goedkoopste creatine monohydraat nemen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X