Iemand ervaringen met hard! ?
Hard!
Collapse
X
-
Geranamine - meer energie, kracht en alertheid voor optimale trainingen. Geranamine kan de adrenaline afgifte maximaal stimuleren voor ongekende prestaties. Daarnaast geeft het een geweldig euforisch gevoel!
kan je positief op testen bij sommige sporten, moet je wel ff rekening mee houden"I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."
Comment
-
Originally posted by Sander1989 View PostOke... Nog niet van gehoord en wat is het verschil met creatine dan?
http://forum.bodynet.nl/voedingssupp...-creatine.html
Geranamine geeft gewoon een euforisch gevoel wordt ook wel verkocht als legale party drugs: Tagged partypillen ‘1.3-Dimethylamylamine’
Alle partypillen in deze sectie bevat 1,3-Dimethylamylamine, ook bekend als DMAA, Methylhexaneamine, Forthan, Forthane, Floradrene, Geranamine. 1,3 dimethylamylamine is een krachtig stimulerend middel dat in staat effect van euforie geven en stimuleren het lichaam energie-niveau. 1,3-dimethylamylamine is een belangrijkste werkzame ingrediënt van de meeste bekende partij pillen die is vervangen door BZP die nu illegaal. Aanbevolen dosis voor een supplement met de pure extract 25-50 mg. 1,3-dimethylamylamine is volkomen veilig als je als te nemen gericht en juridische overal. Partypillen en supplementen met DMAA niet-farmaceutische preparaat toedienen, maar gemarkeerd als voedingssupplementen en goedgekeurd voor gebruik in levensmiddelen."I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."
Comment
-
Hmmm ja die pomp is wel leuk natuurlijk, maar niet vale la pena vind ik.
Ik ben eigenlijk gewoon op zoek naar een supplement wat er voor zorgt dat ik tijdens de training gewoon wat meer brandstof in de tank heb. Aan focus en concentratie geen gebrek. Ik geloof niet dat er iets legaals en veiligs bestaat wat daarvoor kan zorgen....
Comment
-
Originally posted by Kurk View PostHmmm ja die pomp is wel leuk natuurlijk, maar niet vale la pena vind ik.
Ik ben eigenlijk gewoon op zoek naar een supplement wat er voor zorgt dat ik tijdens de training gewoon wat meer brandstof in de tank heb. Aan focus en concentratie geen gebrek. Ik geloof niet dat er iets legaals en veiligs bestaat wat daarvoor kan zorgen....
uhhh koolhydraten en vetten misschien....???1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Jaja natuurlijk! Maar dat zit wel goed!
Ik wil zo graag dat moment van failure wat uitstellen. Dat moment dat de kracht gewoon helemaal op is.
Maar dat zal iedereen wel willen. Ik ga er toch maar niet aan beginnen, aan al die preworkout poedertjes en shit.
Comment
-
Ik gebruik meestal crack of de noxpump van Dorian Yates.
Hard nog niet geprobeerd denk ook niet dat ik dat zal doen omdat mijn ervaring met deze 2 producten super zijn.BP (95kg)
DL (100kg) (zit meer in maar vanwege ijzer in me bekken doe ik nog even rustig aan )
mp (55) kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...3 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment