Hard!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hard!

Iemand ervaringen met hard! ?
    installing muscles....please wait

in mijn ervaring zijn alle pre-workout over hyped en werken niet
    There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Heb verschillende gehad.. sommige geven je een matige extra pomp..
      Voor het geld heb ik het niet meer over.
      Misschien als ik lang geen PR's meer kan zetten, ook niet na de deload.

Comment

Pak je ook geen creatine of niks dan?

Comment

Geranamine - meer energie, kracht en alertheid voor optimale trainingen. Geranamine kan de adrenaline afgifte maximaal stimuleren voor ongekende prestaties. Daarnaast geeft het een geweldig euforisch gevoel!

kan je positief op testen bij sommige sporten, moet je wel ff rekening mee houden
          "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

Oke... Nog niet van gehoord en wat is het verschil met creatine dan?

Comment

Originally posted by Sander1989 View Post
              Oke... Nog niet van gehoord en wat is het verschil met creatine dan?
              lol, dat is een bestandsdeel van "hard"

http://forum.bodynet.nl/voedingssupp...-creatine.html

Geranamine geeft gewoon een euforisch gevoel wordt ook wel verkocht als legale party drugs: Tagged partypillen ‘1.3-Dimethylamylamine’

Alle partypillen in deze sectie bevat 1,3-Dimethylamylamine, ook bekend als DMAA, Methylhexaneamine, Forthan, Forthane, Floradrene, Geranamine. 1,3 dimethylamylamine is een krachtig stimulerend middel dat in staat effect van euforie geven en stimuleren het lichaam energie-niveau. 1,3-dimethylamylamine is een belangrijkste werkzame ingrediënt van de meeste bekende partij pillen die is vervangen door BZP die nu illegaal. Aanbevolen dosis voor een supplement met de pure extract 25-50 mg. 1,3-dimethylamylamine is volkomen veilig als je als te nemen gericht en juridische overal. Partypillen en supplementen met DMAA niet-farmaceutische preparaat toedienen, maar gemarkeerd als voedingssupplementen en goedgekeurd voor gebruik in levensmiddelen.
              "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

Bump, iemand dit spul geprobeerd?

Comment

Originally posted by Kurk View Post
                  Bump, iemand dit spul geprobeerd?
                  mijn pot is nu op en ik ga geen nieuwe bestellen ieder geval

deze keer maar eens wat anders proberen.

Ik merkte er nou niet echt heeel veel van namelijk..

Comment

van body en fit shop toch?

heb wel beetje pomp na de training, word er wel wat scherper door, maar zou het niet nog is aanschaffen

Comment

Hmmm ja die pomp is wel leuk natuurlijk, maar niet vale la pena vind ik.
                      Ik ben eigenlijk gewoon op zoek naar een supplement wat er voor zorgt dat ik tijdens de training gewoon wat meer brandstof in de tank heb. Aan focus en concentratie geen gebrek. Ik geloof niet dat er iets legaals en veiligs bestaat wat daarvoor kan zorgen....

Comment

Originally posted by Kurk View Post
                        Hmmm ja die pomp is wel leuk natuurlijk, maar niet vale la pena vind ik.
                        Ik ben eigenlijk gewoon op zoek naar een supplement wat er voor zorgt dat ik tijdens de training gewoon wat meer brandstof in de tank heb. Aan focus en concentratie geen gebrek. Ik geloof niet dat er iets legaals en veiligs bestaat wat daarvoor kan zorgen....

uhhh koolhydraten en vetten misschien....???
                        1e Masters Superbody YBF 2011!
                        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Jaja natuurlijk! Maar dat zit wel goed!
                          Ik wil zo graag dat moment van failure wat uitstellen. Dat moment dat de kracht gewoon helemaal op is.

Maar dat zal iedereen wel willen. Ik ga er toch maar niet aan beginnen, aan al die preworkout poedertjes en shit.

Comment

Ik gebruik meestal crack of de noxpump van Dorian Yates.
                            Hard nog niet geprobeerd denk ook niet dat ik dat zal doen omdat mijn ervaring met deze 2 producten super zijn.
                            BP (95kg)
                            DL (100kg) (zit meer in maar vanwege ijzer in me bekken doe ik nog even rustig aan )
                            mp (55) kg

Comment

Een van de bestanddelen in veel pre-workout supplementen is 1,3 Dimethylamylamine (geranamine) en dat kan evt. zorgen voor meer energie en uithoudingsvermogen. Let op; je kan positief testen op dopingcontroles

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X