wanneer gebruiken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wanneer gebruiken?

Hoi BN'ers
    ik zou in de toekomst misschien creatine gebruiken. Nu is mijn vraag dus wanneer zou ik dat nu het beste gebruikn tijdens het bulken, cutten, onderhouden of raden jullie het in ieder geval af?

graag hier jullie mening over...
    mvg progress

Bulken is aan te raden.
    Creatine wordt het beste opgenomen in een insuline piek.
    Ik los het op in appelsap en gebruik het voor mijn training.

Comment

Kan altijd 365 dagen lang. Ongeacht bulk/cut/onderhoud.
      Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
        Kan altijd 365 dagen lang. Ongeacht bulk/cut/onderhoud.
        maar is het dan niet beter tijdens een bulk omdat je toch gemakkelijk 2tot3kg kan bij komen door ophoudend vocht? lijkt me niet aangenaam in het cutten?

Comment

Vocht valt wel mee, zolang je niet op 6-8% staat ga je er geen drastische vochtgains zichtbaar merken... Is gewoon wat vocht en soms bijna helemaal niet....
          Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
            Vocht valt wel mee, zolang je niet op 6-8% staat ga je er geen drastische vochtgains zichtbaar merken... Is gewoon wat vocht en soms bijna helemaal niet....

owow 6-8% bf?

Comment

snap nog steeds niet, waarom mensen monohydraat blijven pakken.

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
                wie praat er nu over monohydraat? En mensen nemen het omdat dat de zuiverste vorm is van crea

Comment

monohydraat is de enigste vorm creatine dat deftig werkt , de rest is allemaal ongeëvolueerde rommel.
                  Dat weet ondertussen toch iedereen.. Koop zeker geen blends haha

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
                    Verdiep je maar eens in de werking van creatine, dan zul je zien dat monohydraat de beste (en de enige) vorm van creatine is. Alle andere toeters en bellen maken creatine niet beter. In tegendeel!!! Het maakt het vooral duurder.

Creatine kun je in principe altijd gebruiken. Het vasthouden van vocht gebeurt enkel en alleen in de spiervezels, onderhuids vocht kent andere oorzaken. Of het zinvol is om creatine te gaan gebruiken hangt af van jouw trainingsniveau, voeding en trainingsdoelen.

Comment

De kre alkalyn van xxl trok mijn aandacht. Is een creatine die geen vocht vast houd. Of is dit een neppert zoals hierboven al gezegd werd over varianten?

Comment

welke soorten heb je zelf al geprobeerd dan? en waarom trok het je aandacht? je hoeft namelijk niet op de marketingclaims af te gaan

Comment

Ik ben pas sinds afgelopen zomervakantie bezig met mijn voeding dus het lijkt me nog vroeg om creatine te proberen. Maar het trok mijn aandacht omdat het zegt geen vocht vast te houden en ik zag veel positieve reacties op de site.

Comment

Creatine houdt sowieso geen vocht vast buiten de spiercel. Neem gewoon monohydraat en trap niet in die marketing trucjes.

Comment

Oke ik ben me aan het inlezen over creatine dus elk advies is welkom. Stel dat ik het 2 maanden zou gaan gebruiken en ik kom 5 kilo aan. En ik stop dan met creatine gebruiken, wat gebeurd er dan?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X