Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Het ben ik nou een man of een vrouw type , Tja ik weet het zelf ook niet meer > kortom kelly , zag haar laatst trainen bij healthcity Hilversum.
Hem of haar? traint als een man en is een vrouw. Of traint als een vrouw maar is en kerel. Wat voor sportkleding zal de omgebouwde man naar vrouw aan hebben? Moet er eigenlijk niks van hebben.
Hem of haar? traint als een man en is een vrouw. Of traint als een vrouw maar is en kerel. Wat voor sportkleding zal de omgebouwde man naar vrouw aan hebben? Moet er eigenlijk niks van hebben.
hehe vanmorgen een gassie bij mij in de gym, ik traine me buiksperen niet want ik heb ze al
Masterlijk
OT; de wat jij doet is echt niet zo zwaar weet zeker dat ik het ook kan, hier ik doe het wel ff voor. Vervolgens breekt hij in 10 stukken waarbij de bar naar beneden tieft en de hele gym hem ziet klungelen en zich afvraagt waarom die in godsnaam zo stom bezig is.
Die mannetjes die niet weten wat ze willen trainen en dan hetzelfde gaan doen als jij
Was dinsdag dumbell snatches aan het doen die ik in me hele leven 1x iemand anders heb zien doen daar. Staan er ineens 4 beachboys 5 meter verderop hetzelfde te doen lol
De te geile turnster in veel te strakke outfit die de meest onmogelijke stretches aan het doen is waar je alleen maar naar kunt kijken met je tong op de grond
The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
kwam gister een leipo tegen bij het uitgaan.. dis is het beachboy sportschool typen.. deze had echter alleen armen sn schouders getraind.. was echt vet gaar om te zien.. :P en paar spuiters die je ziet uitsloven op een boksbal en niet hoger dan 600 slaan en dan tof gaan doen met wat muscle showen.. genoeg inspiratie hier hoe het NIET moet
kwam gister een leipo tegen bij het uitgaan.. dis is het beachboy sportschool typen.. deze had echter alleen armen sn schouders getraind.. was echt vet gaar om te zien.. :P en paar spuiters die je ziet uitsloven op een boksbal en niet hoger dan 600 slaan en dan tof gaan doen met wat muscle showen.. genoeg inspiratie hier hoe het NIET moet
hahaah tijd geleden liep ik over de kermis. stond er een hele groep pubers ergens naar de kijken..dus ik was wel benieuwt en wrong mezelf door de groep naar voren.
stond dr een groep kleine turkjes/marokaantjes met leren jasjes en nukeys tegen zon boksbal aan te slaan. bakten er natuurlijk niks van.. toen kwam eentje op het idee om een flying kick te geven..dus hij een aanloop nemen en daar ging hij. hahaha met zn muppit vol in de kast. kon het niet laten om keihard te lachen, het het eigelijk moeten filmen..
het type: ik sta 5 minuten met mijn sleuteltje bij mijn locker te denken wtf hij gaat niet open, ik zit hier toch om sterker te worden! Blijkt dat hij bij het verkeerde lockertje staat te kloten....
het type: ik sta 5 minuten met mijn sleuteltje bij mijn locker te denken wtf hij gaat niet open, ik zit hier toch om sterker te worden! Blijkt dat hij bij het verkeerde lockertje staat te kloten....
Ok, dat was ik zelf...
Ook leuk als je je kluisnummer vergeet en de electronische kastensysteem na 3 pogingen blokkeerd voor iedereen
The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Comment