Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
En laatst op televisie een kurkdroge bodybuilding vrouw van 100+ KG met een stoppelbaard en een bredere kaak dan mijn schouders die zei: "But i want to stay feminine"
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
de ik doe oefeningen totaal verkeerd maar pak wel veel gewicht want ik deathlift wel 200 kilo met bolle rug en daarom ben ik wel klaar voor steroide want mensen die de oefeningen goed doen pakken niet zoveel gewicht dus ben ik beter mannetje.
de op internet bankdruk ik 200 kilo maar in het egt maar 50 kilo forumbodybuilder
Sodemieter op.Ik doe alles in supersetstyle en heb regelmatig 2 apparaten in gebruik.Als je komt om te trainen mag je van mij het handdoekje eraf gooien, ik improviseer direct een andere oefening.Maar als je alleen komt om slap te lullen en gaat zitten uitrusten op het apparaat moet je effe snel optieven.
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Comment