Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
De gozer die vraagt hoeveel setjes je nog moet squatten als je net begint en als je dan zegt 8 zegtie "oh ik wilde eigenlijk deadliften maar dan ga ik wel cardioën geen probleem"
Dus boys&girls
DL = Cardio
The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
De-ik train-al-jaren-elke-keer-cardio-maar-ik-ben-nog-steeds-mollig-dat geeft-mij-een-reden-om-een-veel-te-klein(maar dan ook écht klein)-geel broekje-aan-te-trekken-waardoor-iedereen-naar-mijn-kont-kijkt-omdat-hij-zo mooi-rond-is-en-dat-terwijl-zij-een-vies-dik-mokkel-is-en-iedereen-naar-haar kijkt-omdat-dat-broekje-zo-idioot-lelijk-is-meisje.
enne no offence voor mensen met kleine gele broekjes die wel een lekker lichaam hebben
Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280. Go heavy or go home!
De-ik train-al-jaren-elke-keer-cardio-maar-ik-ben-nog-steeds-mollig-dat geeft-mij-een-reden-om-een-veel-te-klein(maar dan ook écht klein)-geel broekje-aan-te-trekken-waardoor-iedereen-naar-mijn-kont-kijkt-omdat-hij-zo mooi-rond-is-en-dat-terwijl-zij-een-vies-dik-mokkel-is-en-iedereen-naar-haar kijkt-omdat-dat-broekje-zo-idioot-lelijk-is-meisje.
enne no offence voor mensen met kleine gele broekjes die wel een lekker lichaam hebben
Ik wou al zeggen, voelde me heel erg aangesproken!
- de 'hoe harder ik kreun, hoe beter ik train' type
- de 'o my god er stapt een vrouw het krachthonk in' type
(vervolgens je aan blijven staren tot vervelens toe of met zijn allen achter je gaan staan tijdens squatten en daarna met je gaan socializen)
- de 'ik plaats en haal de gewichten voor dat meisje wel van de barbell' type
(dat kunnen we zelf namelijk niet )
- de 'hoe harder ik kreun, hoe beter ik train' type
- de 'o my god er stapt een vrouw het krachthonk in' type
(vervolgens je aan blijven staren tot vervelens toe of met zijn allen achter je gaan staan tijdens squatten en daarna met je gaan socializen)
- de 'ik plaats en haal de gewichten voor dat meisje wel van de barbell' type
(dat kunnen we zelf namelijk niet )
Dag schat zal ik je even helpen met de zware dumbells?
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Comment