Originally posted by anouk22
View Post
Sportschool Types!
Collapse
X
-
De 19jarige ik deadlifte VROEGER toen ik 17 was 220kg, maar nu stop ik na 110kg want hoef niet zo zwaar meer-persoon
Vorige week woensdag gehoord, soms echt van de zotten wat sommigen beweren maar wel lacheThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Vrouw
Ik ben aanwezig op de sportschool en lees het laatste modeblad op de cardio in me veel te strakke spandex want echt sporten ga je van zweten en dat is slecht. ik "sport" wel 2x in de week dus ik ben gezond en jij niet en ik mag deze pak koekjes eten en jij niet maar ik snap niet waarom ik me een vet varken blijf. Wat? moet ik 3x per week gewichten tillen? daar wordt je veel te gespierd van en is te veel werk. Is slecht voor je.
Comment
-
Door mij in me openingspost dacht ik
De wat doe je voor benen
-Squats
Ik haat squats wat nog meer
-Frontsquats
Ik zei toch dat ik squats haat
-................
Wat dacht je van de legpress
-Squat>Legpress
Maar legpress is dan wel goed dus?
-Alleen als je squat
Ok dan ga ik maar weer verder met borst trainen want squatten is kut, laterLast edited by Yawgmoth; 18-06-2009, 21:59.The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostMee eens. Ze hebben een voorbeeldfunctie en kunnen het imago van een sportschool maken of breken. Helaas zie ik vaker sportinstructeurs dat imaga schaden dan verbeteren.
Originally posted by Revius View Post@ Atta, waar komt jouw naam eigenlijk vandaan? waar is het een afkorting van?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View Post
Geen afkorting maar verbastering van indie-anus.
OT: Het "Ik kom niet om te sporten maar om mijn spulletjes die van de vrachtwagen zijn gevallen te helen in de kantine" type.
Dit type kwam regelmatig in mijn ouwe gym.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostIk dacht al zoiets
OT: Het "Ik kom niet om te sporten maar om mijn spulletjes die van de vrachtwagen zijn gevallen te helen in de kantine" type.
Dit type kwam regelmatig in mijn ouwe gym.
ot: gister met fitfight kerel hield ze dekking niet hoog mepte hem op zijn harses wou die niet meer. de "echte" doorzetter
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostVrouw
Ik ben aanwezig op de sportschool en lees het laatste modeblad op de cardio in me veel te strakke spandex want echt sporten ga je van zweten en dat is slecht. ik "sport" wel 2x in de week dus ik ben gezond en jij niet en ik mag deze pak koekjes eten en jij niet maar ik snap niet waarom ik me een vet varken blijf. Wat? moet ik 3x per week gewichten tillen? daar wordt je veel te gespierd van en is te veel werk. Is slecht voor je.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
Kanaal: Trainingslogjes
15 uur geleden -
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
1 week geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
1 week geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment