Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
De ik bench 130kg en kom jou dat elke keer vertellen (terwijl het duidelijk is dat dat mij niet interesseert omdat ik weg loop en aan het squatten ga) terwijl ik blubber op me buik heb, me schouders naar voren staan, me benen kleiner zijn dan me onderarmen en to top it off hij al 5 maanden komt vertellend at hij 130kg benched en dus helemaal geen progressie gemaakt heeft.
The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
De het "vroeger was ik echt sterk want ik bankte 150 kg en deed 200 kg squat, maar ik heb geleerd dat ik met weinig gewicht en veel reps ook net zo veel vooruitgang kan boeken en het gezonder is voor mij" type
De het "vroeger was ik echt sterk want ik bankte 150 kg en deed 200 kg squat, maar ik heb geleerd dat ik met weinig gewicht en veel reps ook net zo veel vooruitgang kan boeken en het gezonder is voor mij" type
rofl dat zijn de hedendaagse n00b bodybuilders voor je
Toen ik met 130kg bankte was me borst minder ontwikkeld dan nu met 10x50kg :P
rofl dat zijn de hedendaagse n00b bodybuilders voor je
Dat waren de gezegdes van de opaatjes in mijn oude gym. "Vroeger was ik heel sterk, maar het is niet gezond voor je om zo hard te trainen". Pfff....nu trainen ze met die fuckin' roze dumbeltjes van 700 gram. Laat me niet lachen.
Als je het mij vraagt hebben ze nooit meer gelift dan roze dumbelltjes.
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Comment