Originally posted by DeRakker
View Post
Sportschool Types!
Collapse
X
-
-
-
Gister gezien.
Ik-kijk-liever-een-half-uur-in-de-spiegel-samen-met-mijn-vriendje-om-te-kijken-of-het-al-gegroeid-is-dan-gewichten-te-pakken.-En-als-ik-dan-wel-gewichten-pak-draai-ik-mezelf-in-onmogelijke-houdingen-om-toch-nog-mijn-biceps-vanaf-de-zijkant-te-zien.
Comment
-
Was bij ons zon gast, die deed een oefening waarbij je een stang naar beneden moet trekken met gewichten eraan via een staalkabel.
16 jaar is ie, hij laad zo 90 kilo eraan gaat met zn volle gewicht naar achteren leunen en trekt dan die 90 kilo met zich mee. Flikkert dat hele apparaat om XD
Ik-lijk -stoer-omdat-het-lijkt-alsof-ik-veel-gewicht-aankan-maar-ik-verknal-hierbij-wel-mn-rug-guy (h)Last edited by Rubeltje; 13-07-2009, 08:49."Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"
Comment
-
Originally posted by gerjo1980 View PostGister gezien.
Ik-kijk-liever-een-half-uur-in-de-spiegel-samen-met-mijn-vriendje-om-te-kijken-of-het-al-gegroeid-is-dan-gewichten-te-pakken.-En-als-ik-dan-wel-gewichten-pak-draai-ik-mezelf-in-onmogelijke-houdingen-om-toch-nog-mijn-biceps-vanaf-de-zijkant-te-zien.
In me rust kijk ik in de spiegel, zodat ik niet helemaal hoef te draaien en toch kan zien wat er gebeurt (stel je voor dat ik moe wordt).Tijdens een oefening kijk ik in de spiegel om te zien hoe ik hem uitvoer.
Comment
-
Originally posted by Posseltje View Postzou wel aardig zijnOriginally posted by jordy View PostZou natuurlijk wel fantastisch zijn ja! Maar je mag anders ook wel een pm sturen hoor
Hahaha, jullie denken toch niet echt dat ik zo gek ben he... Jullie moeten er maar gewoon op vertrouwen dat wanneer ik of een andere mod iets edit of iemand ban, dat met goede reden gebeurt"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostDoe ik ook.
In me rust kijk ik in de spiegel, zodat ik niet helemaal hoef te draaien en toch kan zien wat er gebeurt (stel je voor dat ik moe wordt).Tijdens een oefening kijk ik in de spiegel om te zien hoe ik hem uitvoer.
Stond zelf 3 kwartier op cardiotoestellen. Had dus genoeg tijd om het te zien.
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostHahaha, jullie denken toch niet echt dat ik zo gek ben he... Jullie moeten er maar gewoon op vertrouwen dat wanneer ik of een andere mod iets edit of iemand ban, dat met goede reden gebeurt
ken je geen topic maken met alle gebande en de reden erin , soort van schandpaal.(ne hoor geintje)
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostHahaha, jullie denken toch niet echt dat ik zo gek ben he... Jullie moeten er maar gewoon op vertrouwen dat wanneer ik of een andere mod iets edit of iemand ban, dat met goede reden gebeurt
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 91kg 10x
- Box goblet squat 6kg 50x
One legged paused calf raise:
- BW 20x,...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
4 dagen geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
4 dagen geleden -
-
door RonaldglehartOFFICIAL FACEBOOK LINK@@ https://www.facebook.com/CBD.Gummies.Highline.Wellness/
Highline Wellness CBD Gummies:- outstanding....-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
6 dagen geleden -
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
1 week geleden -