Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
En ze hebben er zo hekel aan als die vervelende kerels naar ze kijken,maar wel een strakke witte broek en shirt aan doen ...
zo lopen er ook een stel uitgezakte huismoeders bij.. is gewoon vies Overigens lopen der ook paar 25-35ers tussen waar ik graag even de blik naar laat afdwalen
Volgens mij zijn dat vaak van die ex-powerlifters...dan waarschuwen ze je dat je bepaalde oefeningen beter niet kan doen,omdat zij nu hun rug daarmee hebben verneukt .
De ik train 2x op een dag hetzelfde voor 6x in de week bestaande uit vooral borst en traps type.
De ik hardloop en ik eet 2 sneeen brood met jam tussen de middag en ik vraag me af waarom ik niet vooruit ga type.
De brute uitsmijter die elke dag 20 min. beest in circuit vorm en dan weer weg is type.
De 'je kan de oefeningen beter niet te zwaar doen' types.
De 'dikke benen vind ik lelijk' types.
De ik gebruik supps maar ik heb m'n voeding niet op orde types.
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Er was Maandag iemand die zich heel vreemd gedroeg. Hij ging op een toestel zitten en er weer af naar de dumbelss ff trekke en weer heen en weer lopen.
Ik zei tegen mijn maat volgens mij is die onder invloed. En ja hoor het bleek dus zo te zijn . Hij had vlak voor hij ging trainen een joint gerookt, en stond te stuiteren hahahaha hij zei ik voel me zo geweldig die joint was beregoed. hahahhhahaha wat een figuur.
Er was Maandag iemand die zich heel vreemd gedroeg. Hij ging op een toestel zitten en er weer af naar de dumbelss ff trekke en weer heen en weer lopen.
Ik zei tegen mijn maat volgens mij is die onder invloed. En ja hoor het bleek dus zo te zijn . Hij had vlak voor hij ging trainen een joint gerookt, en stond te stuiteren hahahaha hij zei ik voel me zo geweldig die joint was beregoed. hahahhhahaha wat een figuur.
Sinds wanneer ga je stuiteren van een joint dan?
Hij zal wel wat anders op hebben dan een joint,
zat denk wat anders in die joint.
anders hebben ze hier in amsterdam ander spul dan waar hij haalt want schijnt dat je hiervan niet echt van gaat stuiteren
Volgens mij zijn dat vaak van die ex-powerlifters...dan waarschuwen ze je dat je bepaalde oefeningen beter niet kan doen,omdat zij nu hun rug daarmee hebben verneukt .
Maar deze was zeker geen powerlifter geweest, maar gewoon een iri die net komt kijken..
Enuuh blowen en fitness lijkt me geen combo.
Stuiteren ga je in ieder geval niet, in de verhanging wel.
Wel goed voor de bulk die vreet kick...
De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.
Nou,serieus: ik heb dus echt een bad trip gekregen van de groene tuinkruiden.Hoe ik toch ooit veilig naar school ben gefietst...Dat was de eerste bad trip en ook meteen de laatste,nooit meer wat aangeraakt .
Nou,serieus: ik heb dus echt een bad trip gekregen van de groene tuinkruiden.Hoe ik toch ooit veilig naar school ben gefietst...Dat was de eerste bad trip en ook meteen de laatste,nooit meer wat aangeraakt .
Dit is inmiddels al zo'n 4 of 5 jaar geleden.
Ik rook zo heel af en toe wel eens een joint, maar nooit last van gehad!
Had je hem wel zelf gedraaid? Misschien zaten er paddo's in ofzo die kan je ook roken namelijk
Had je hem wel zelf gedraaid? Misschien zaten er paddo's in ofzo die kan je ook roken namelijk
Ik weet niet wat hij pessies heb genomen , hij zei een sterke joint. Zijn kop stond scheef en trok echt maf met zijn kop schuin omhoog. Na een half uurtje ging hij weg en zei tegen me ik ga naar huis de rest op maken. ,voel me zo geweldig hahha maf ketel
Haha,je weet nooit 100% zeker of het zuivere wiet is.Misschien hadden ze er inderdaad wel wat in gedaan,maar aangezien ik aardig goed kan ruiken,viel dat best mee.Er was me niks opgevallen.
En ja,ik draaide zelf.Wat een klote werk was dat,vooral hasj.Op een lege maag is drugs gebruiken echt geen goed idee,sowieso niet eigenlijk .
Haha,je weet nooit 100% zeker of het zuivere wiet is.Misschien hadden ze er inderdaad wel wat in gedaan,maar aangezien ik aardig goed kan ruiken,viel dat best mee.Er was me niks opgevallen.
En ja,ik draaide zelf.Wat een klote werk was dat,vooral hasj.Op een lege maag is drugs gebruiken echt geen goed idee,sowieso niet eigenlijk .
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment