Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
''ik ga in de smith bankdrukken en laad aan 1 kant 30kg meer, met als gevvolg dat ik hem er niet uitkrijg jongen''
was vandaag, echt waar wat een knuppel, en gaat hij me nog scheef aankijken ook, net als ik er wat aan kan doen
Wij hebben zo'n vast bankdrukapparaat en ik laadde laatst ook een kant minder. Ik dacht tering dat gaat ook makkelijk, ik ben flink sterker geworden!
Maar ja, toen zag ik dus dat ik het verkeerd had gedaan! Ha ha
De ketser, vaak in combinatie met de zwaaier, deze laat de hele sportschool bij alle setjes even weten dat hij klaar is met zijn setje door op rituele wijze de gewichten uit zijn klauwen te laten vallen.
Haha die doe ik bij 1 oefening.. maar ik zwaai niet.. zeg maar op zon bankje zitten en dan je armen naar boven en beneden.. als ik klaar ben pleur ik ze ook gwn op de grond, anders behoorlijk zwaar aan het eind om ze rustig om laag te krijgen... maar zal er ingevolg op letten
De ketser, vaak in combinatie met de zwaaier, deze laat de hele sportschool bij alle setjes even weten dat hij klaar is met zijn setje door op rituele wijze de gewichten uit zijn klauwen te laten vallen.
Haha die doe ik bij 1 oefening.. maar ik zwaai niet.. zeg maar op zon bankje zitten en dan je armen naar boven en beneden.. als ik klaar ben pleur ik ze ook gwn op de grond, anders behoorlijk zwaar aan het eind om ze rustig om laag te krijgen... maar zal er ingevolg op letten
ja of van die kneusjes die bij bankdrukke die de ene hand helemaal rechts tegen de gewichten vasthouden en de andere hand bijna in het midde en dan vinden ze het gek dat ze scheef gaan
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment