Zyzz, u mirin?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• @ straatvechter ben het helemaal met je eens, alleen ik maak er niet zo een lang verhaal van
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Straatvechter View Post
      kojak je faalt. ik maak hun belachelijk dus ik lach erom. sinds wanneer is lachen hetzelfde als haten ?
      kijk deze topic zyzz is god en weet ik veel wat. normaal zeggen volwassen mannen dit niet kan ik je uit ervaring meedelen. dus of heb ik hier te maken met pubertjes wat het nog leuker voor mij maakt of met volwassen mannen die verknipt in het hoofd zijn. nogmaals ik ben niet boos en ik haat niet ik gun die kerel alle geluk van de wereld vind het alleen belachelijk hoe jullie je presenteren en gedragen en dat mag ik toch vinden ? ik mag toch mijn mening geven ? jullie geven toch ook jullie mening en ik zeg toch ook jullie mogen dat ? ik laat jullie toch in jullie waarde ? als ik mijn mening geef met een humoristische draai moet je maar tegen kunnen anders snap ik niet wat je hier doet... het gros van de bezoekers zijn toch echt 'echte kerels' die niet gaan zeggen wat een geil lichaam een andere man heeft. maar jullie mogen dat zeggen maar moeten dan niet raar opkijken dat mensen er om gaan lachen. en wat kojak betreft kerel het lijkt wel alsof je me niet mag maar daar heb ik schijt aan. op alles wat ik post komt kojak erna en kraakt mijn reactie af. hoe kan mijn mening MIJN MENING nou fout zijn alsdie VAN MIJ is ??? precies kerel er schort wat aan jouw manier van correct denken. en dat is mening.

maar zyzz heeft een mooi fysiek dat kan niemand ontkennen maar om er nou op te gaan geilen als 12 jarige jongentjes nee. lees deze post als humor en niet als haat want dan denk je te bekrompen.
      en om het in de stijl van dit topic te houden allemaal een aai over je pik
      haahaa
      2 long 2 read lol
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by Revius View Post
        heh wat?
        dat je overal op geilt wat grappig is

Comment

• ik laat hun toch ? ik gedraag me alleen even belachelijk als TS. u mad braaaaaah ?

Comment

ik laat hun toch ? ik gedraag me alleen even belachelijk als TS. u mad braaaaaah ?
            nee je bent een homo hater

Comment

ik laat hun toch ? ik gedraag me alleen even belachelijk als TS. u mad braaaaaah ?
              u jelly phaggotcunt?
              Groeten

Comment

• Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• Originally posted by janjaap2 View Post
                  nee je bent een homo hater
                  hoezo is die dat nou weer dan

Comment

• Wie zegt me de vertaling van mirin en brah enzo?:P

Comment

• Originally posted by melvinafca View Post
                      Wie zegt me de vertaling van mirin en brah enzo?:P
                      mirin van admiring.
                      you mad brah = are you mad bro = are you mad brother
                      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• http://www.simplyshredded.com/exclus...interview.html

Voor de liefhebber, geen idee of hij al gepost is.
                        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• @Straatnerd: U mad?
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Comment

• dus hij doet altijd aan een keto dieet het hele jaar

Comment

• Originally posted by hendrie View Post
                                dus hij doet altijd aan een keto dieet het hele jaar
                                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X