Train je liever in je eentje of liever met z'n 2e

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Solo.
    Lekker je eigen schema afwerken.
    Carpe Diem

Comment

• jah he.. gip benen samen is leuk he

Originally posted by gain is pain View Post
      licht er maar net aan welke dag,

schouderdag bijvoorbeeld train ik liever in me eentje, maar op een rug of benen dag liever met zijn 2'en.

Comment

• Meestal met zijn 2e, met een bro(goede vriend)
        traint ongeveer bijna hetzelfde gewicht en is gewoon fijn als hij spot en visa versa opjut

Comment

• Ik train ook liever alleen, je kan dan lekker door sporten. Alhoewel ik het wel gezellig vind natuurlijk met iemand maar dan praten we toch teveel en merk ik dat ik niet lekker heb getraind, niet zo lekker dan als ik alleen ben

Comment

• Ik wil altijd alleen trainen
            Iemand er even tussendoor laten bij een oefening ben ik ook geen fan van... maar vooruit als het mijn training niet geheel in de war gooit dan mag het
            Iedereen wil oud worden maar het niet zijn

Comment

• alleen, ben namelijk niet de makkelijkste.

Comment

• Ik vind allebei wel lekker eigenlijk.
                2 dagen in de week train ik met iemand erbij, die is ook fanatiek dus die lult ook niet teveel, maar gewoon tussen de setjes door even wat woorden, verder harde muziek aan.
                1 dag in de week train ik alleen en dat vind ik ook wel fijn gewoon 1 gekke focus op waar je mee bezig bent even helemaal niks anders aan je hoofd

Comment

• 1 of 2

Je kunt beter in je eentje gaan, gewoon je eigen muziek opzetten en goed bezig zijn met je schema. met zn 2e leid je alleen maar af terwijl je druk bezig kunt zijn om spieren te kweken
                  Last edited by heyco12345; 08-02-2012, 13:10.

Comment

• Het liefst in me eentje en dan gewoon lekker me eigen muziek in me oren. Als ik moet benchpressen is het nog wel eens handig met z'n 2en, maargoed kan ook gewoon iemand anders vragen even te helpen.
                    "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Train het liefst alleen, zo kun je trainen wat je zelf het liefst doet of wat er op je schema hebt staan, je kunt stoppen wanneer je wilt. En bent niet afhankelijk van iemand anders.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X