Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik train ook liever alleen, je kan dan lekker door sporten. Alhoewel ik het wel gezellig vind natuurlijk met iemand maar dan praten we toch teveel en merk ik dat ik niet lekker heb getraind, niet zo lekker dan als ik alleen ben
Ik wil altijd alleen trainen
Iemand er even tussendoor laten bij een oefening ben ik ook geen fan van... maar vooruit als het mijn training niet geheel in de war gooit dan mag het
Ik vind allebei wel lekker eigenlijk.
2 dagen in de week train ik met iemand erbij, die is ook fanatiek dus die lult ook niet teveel, maar gewoon tussen de setjes door even wat woorden, verder harde muziek aan.
1 dag in de week train ik alleen en dat vind ik ook wel fijn gewoon 1 gekke focus op waar je mee bezig bent even helemaal niks anders aan je hoofd
Je kunt beter in je eentje gaan, gewoon je eigen muziek opzetten en goed bezig zijn met je schema. met zn 2e leid je alleen maar af terwijl je druk bezig kunt zijn om spieren te kweken
Het liefst in me eentje en dan gewoon lekker me eigen muziek in me oren. Als ik moet benchpressen is het nog wel eens handig met z'n 2en, maargoed kan ook gewoon iemand anders vragen even te helpen.
"GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."
Train het liefst alleen, zo kun je trainen wat je zelf het liefst doet of wat er op je schema hebt staan, je kunt stoppen wanneer je wilt. En bent niet afhankelijk van iemand anders.
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment