Karwan is eigenwijs, dus gaat je nooit lukken hem te overtuigen
Te vaak pissen
Collapse
X
-
Gewoon 15 gram zout éxtra eten op dagen dat je niet zoveel naar de wc wil, je krijgt alleen een terugslag op dagen dat je het niet doet.
En verder gewoon wat talal zegt: minder eiwitten, zo'n klein mannetje als jij heeft dat toch niet nodig. Dan kun je tevens je water-inname halveren.
Ook zul je meer op je handen moeten lopen. Hierdoor werkt de zwaartekracht een handje mee, en zakt je al het water niet direct door naar je blaas.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostGewoon 15 gram zout éxtra eten op dagen dat je niet zoveel naar de wc wil, je krijgt alleen een terugslag op dagen dat je het niet doet.
En verder gewoon wat talal zegt: minder eiwitten, zo'n klein mannetje als jij heeft dat toch niet nodig. Dan kun je tevens je water-inname halveren.
Ook zul je meer op je handen moeten lopen. Hierdoor werkt de zwaartekracht een handje mee, en zakt je al het water niet direct door naar je blaas.Lost all i got
Comment
-
Originally posted by Hermandad View PostAlles wat je teveel aan eiwitten hebt ga je uitpissen,vriend.
Verlaag je eiwitten en kijk wat er gebeurd. Ik denk dat je nu
veelste hoog zit met je eiwitten in verhouding met vvm/gewicht."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View Postteveel is dat.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostDe stikstof in aminozuren zal gewoon in de vorm van ureum worden uitgescheiden hoor.
Mijn vuistregel of je genoeg vocht binnen krijgt luidt nog altijd. Is je urine bijna net zo licht van kleur als het water dat je die dag nog dronk, dan zit je goed qua vochtinname en dat proberen te krijgen gedurende de dag, hoewel je urine na de nacht weer donkerder is, omdat je afvalstoffen verwerkt hebt die nacht dus begin ik de ochtend gelijk met mijn ontbijt en een halve liter water.."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by adon1s View PostNiks teveel. Hij moet gewoon wennen.. Als er meer afvalstoffen uitgescheiden worden wordt je pis donkerder, heeft niets met meer/minder pissen te maken. Als je veel kwark enz eet comsumeer je natuurlijk ook direct meer vocht, zelfde verhaal met melk, maar ook met rijst etc..
is een goed teken neem ik aan of totaal niet ..Lost all i got
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostHet overschot ja, maar de stikstof sla je ook niet op als vet in je lichaam..
Mijn vuistregel of je genoeg vocht binnen krijgt luidt nog altijd. Is je urine bijna net zo licht van kleur als het water dat je die dag nog dronk, dan zit je goed qua vochtinname en dat proberen te krijgen gedurende de dag, hoewel je urine na de nacht weer donkerder is, omdat je afvalstoffen verwerkt hebt die nacht dus begin ik de ochtend gelijk met mijn ontbijt en een halve liter water..
Oftewel: iemand die veel eiwitten eet, doet er goed aan om de 'nieren te spoelen' als een deel van de eiwit-inname vervangen wordt door koolhydraten of vetten, is dit al wat minder, wegens het ontbreken van de stikstofatomen in deze moleculen.
Nu heb ik er toch nog eventjes wikipedia bij gehaald, en hier las ik oa het volgende:
When taken up into the human body from the diet, the 22 standard amino acids either are used to synthesize proteins and other biomolecules or are oxidized to urea and carbon dioxide as a source of energy.[30] The oxidation pathway starts with the removal of the amino group by a transaminase, the amino group is then fed into the urea cycle. The other product of transamidation is a keto acid that enters the citric acid cycle.[31] Glucogenic amino acids can also be converted into glucose, through gluconeogenesis.[32]
The handling of urea by the kidneys is a vital part of human metabolism. Besides its role as carrier of waste nitrogen, urea also plays a role in the countercurrent exchange system of the nephrons, that allows for re-absorption of water and critical ions from the excreted urine. Urea is reabsorbed in the inner medullary collecting ducts of the nephrons,[4] thus raising the osmolarity in the medullary interstitium surrounding the thin ascending limb of the loop of Henle, which in turn causes water to be reabsorbed. By action of the urea transporter 2, some of this reabsorbed urea will eventually flow back into the thin ascending limb of the tubule, through the collecting ducts, and into the excreted urine.
This mechanism, which is controlled by the antidiuretic hormone, allows the body to create hyperosmotic urine, that has a higher concentration of dissolved substances than the blood plasma. This mechanism is important to prevent the loss of water, to maintain blood pressure, and to maintain a suitable concentration of sodium ions in the blood plasmas.
The equivalent nitrogen content (in gram) of urea (in mmol) can be estimated by the conversion factor 0.028 g/mmol.[5] Furthermore, 1 gram of nitrogen is roughly equivalent to 6 gram of protein, and 1 gram of protein is roughly equivalent to 4 gram of muscle tissue. Subsequently, in situations such as muscle wasting, 1 mmol of excessive urea in the urine (as measured by urine volume in litres multiplied by urea concentration in mmol/l) roughly corresponds to a muscle loss of 0.67 gram.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Nog een side-note wbt je vuistregel: voor zover ik weet is ureum kleurloos, het is in vaste vorm immers een wit kristal, dus de kleur van je urine hangt, voor zover ik het weet, níet af van je ureumproductie. Deze zal tijdens/na een intensieve training hoger zijn, terwijl de kleur van je urine niet verandert. Daarintegen is het wel een fail-safe doordat je jezelf verplicht zeer grote hoeveelheden te drinken, maar zelf heb ik een hekel aan het drinken van 3+ liter op dagen waarop ik niet veel zweet.Last edited by scoobydoo; 16-05-2011, 21:01.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostNog een side-note wbt je vuistregel: voor zover ik weet is ureum kleurloos, het is in vaste vorm immers een wit kristal, dus de kleur van je urine hangt, voor zover ik het weet, níet af van je ureumproductie. Deze zal tijdens/na een intensieve training hoger zijn, terwijl de kleur van je urine niet verandert. Daarintegen is het wel een fail-safe doordat je jezelf verplicht zeer grote hoeveelheden te drinken, maar zelf heb ik een hekel aan het drinken van 3+ liter op dagen waarop ik niet veel zweet.
Hoe meer afvalstoffen er af te scheiden zijn, deste gekleurder de urine.
Ga jij maar drie keer op een dag naar de wc zal je urine donkerbruin zijn, een te grote dichtheid van afvalstoffen. Dit is niet goed want ook in je blaas zal die dichtheid zich ophouden.
Wanneer je veel water drinkt zul je alles van binnen spoelen waardoor de hoeveelheid afvalstoffen worden verdeelt en zal er minder per keer in je blaas terechtkomen en dus ook minder per plasbeurt uitgescheidden worden. Daardoor is je urine lichter.
Lichte urine betekent een gezonde toestand van binnen.
Comment
-
Zucht. Die eiwitten, zijn gewoon te hoog. Al reken je 3 gram per lichaams gewicht (60kg) zit je op 180. Voor de lieve vreden zou 190 ook goed zijn. Deze man zit boven de 200. Het lichaam kan het niet verwerken, dus gaat alles netjes via urineweg eruit. Waarom teveel nemen als je er niets mee doet? naast overschot zijn er overigens ook nadelen aan teveel eiwitten. Vet worden/sloom/moe/hoog ureumgehalten etc
Comment
-
Originally posted by Hermandad View PostZucht. Die eiwitten, zijn gewoon te hoog. Al reken je 3 gram per lichaams gewicht (60kg) zit je op 180. Voor de lieve vreden zou 190 ook goed zijn. Deze man zit boven de 200. Het lichaam kan het niet verwerken, dus gaat alles netjes via urineweg eruit. Waarom teveel nemen als je er niets mee doet? naast overschot zijn er overigens ook nadelen aan teveel eiwitten. Vet worden/sloom/moe/hoog ureumgehalten etc
Waarom zou je lichaam dat niet kunnen verwerken? Ik zit ook boven de 4gram.
Gewoon onzin dat het niet kan.
Als je ruim voldoende water drinkt scheidt je gewoon alle troep goed uit en spoel je ook alle urinesteen/ureum weg, mocht dat in overproductie zijn.
Gezonde nieren kunnen alles verder goed verwerken.
Teveel aan eiwitten wordt verder gewoon omgezet naar glucose, dus niks aan de hand.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
13 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
2 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...2 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment