Te vaak pissen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Hermi View Post
    je lichaam heeft ongeveer 3 uur nodig om je protrine inname te transporteren naar de je spieren
    ??????

Comment

Originally posted by klofijool View Post
      zeik in een 1,5 liter fles, cola bv, weet je hoe veel liter je per keer zeikt ik pies ook bizar veel, meet t soms en kom rond de 1 liter als t egt veel is. maar ik zie t probleem niet, niets lekkerder dan lekker zeiken XD tegen een boom, in een fles, van de brug, in de wasbak, terwijl je met zn allen op een rijtje staat, je kunt heel wat zeik-avonturen beleven:P (je kunt ook gewoon naar de plee gaan, maar das saai(A))
      zekers
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

aah maakt niks uit als er maar niks is met mijn blaas.
        ik lees terug dat ik niet de enige ben dus maakt niet uit.
        Lost all i got

Comment

Originally posted by Beeps View Post
          Vanuit ervaring even de volgende vraag aan jou, die je niet hoeft te beantwoorden : maar heb je overmatig last van dorst ? waardoor je meer drinkt ? is er iets veranderd tov eerder ?

Zo ja, dan zou ik als de sodemieter laten onderzoeken waarom
          Zo nee, dan beschouw je deze reactie als onverzonden !
          nee man ...
          Lost all i got

Comment

Originally posted by Hermi View Post
            Hi karwan,mi neem je veel te veel proteine,1.5 gr per kg lichaamsgewicht is genoeg,dus in jou geval 60 keer 1.5 gram = 90 gram is dus 3 keer 30 gram per dag.je lichaam heeft ongeveer 3 uur nodig om je protrine inname te transporteren naar de je spieren enz.Dus alles wat je teveel inneemt is dus verspilling,slechts een klein gedeelte van wat je teveel neemt wordt in je lever opgeslagen,verder is drie liter water voldoende,mischien drink je thee(wat ik veel doe)er bij dan kom je uit op meer dan 3 liter vocht.okay mischien kun je er iets mee..succes!!

Lees even wat meer en leer van de ervaren jongens en deskundigen op het gebied van BB en voeding voor je nog meer onzin gaat posten.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

stelletje zeiksnollen hier

Comment

Originally posted by karwan2 View Post
                aah maakt niks uit als er maar niks is met mijn blaas.
                ik lees terug dat ik niet de enige ben dus maakt niet uit.

Niks mis met je blaas Karwan. Als er iets mis is dan plas je juist niet of te weinig en heel erg moeilijk.

Zolang je plast wat je drinkt en zonder moeite, niks aan het handje. Dat je er voor wakker wordt....tja....anders pies je in je bedje he.
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

nee man ...

ben een vrouw
                  beeeeeeeeeeeeeps

Comment

eigenlijk is het logisch he karwan, hoe meer je drinkt hoe vaker je moet plassen
                    hoe meer je eet hoe vaker je moet kakken.

Comment

@ marnop haha klopt !
                      @ beeps sorry :$
                      @yves klopt heb ik ook gemerkt sinds ik bulk schijt ik om de dag
                      Lost all i got

Comment

om de dag maar??? man ik schijt 4x op de dag :S

Comment

Originally posted by KeizerHalil View Post
                          Of je drinkt te veel of je hebt een blaas ontsteking. Ik heb een bio-medisch achtergrond en als ik jouw was zou ik naar de dokter gaan.
                          je weet tog wel dat een blaasontsteking meestal gepaard gaat met pijn tijdens het pissen, troebele urine, weinig urine per keer etc. ? blaasontsteking is veel te specifiek voor iets als alleen veel plassen (wat veel oorzaken kan hebben.)

groeten van iemand met een medische achtergrond
                          ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                            Tjemig de pemig, wat lees ik toch een hoop bullshit in dit topic.
                            Wordt tijd voor velen om eens wat meer te lezen en leren over urine, urineren en hoe het menselijk lichaam omgaat met afvalstoffen die vloeibaar afgescheiden worden.

Net record gevestigd. 3x plassen in een half uur. En nee, er is niets met mijn blaas,dit is gewoon hoe mijn lichaam reageert.
                            precies. Denk dat er niks ernstigs aan de hand is. Of het lichaam moet gewoon wennen of je moet minder zuupn
                            ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

@ marnop haha klopt !
                              @ beeps sorry :$
                              @yves klopt heb ik ook gemerkt sinds ik bulk schijt ik om de dag
                              Hehehe, ik doe dat 2x per dag en met hoge intake zelfs 3x.

Comment

Originally posted by yvesb View Post
                                om de dag maar??? man ik schijt 4x op de dag :S
                                lol ik dacht dat 1x perdag schijten overrated was haha
                                vroeger ging ik om de 3dagen schijten haha in de cut vooral
                                Lost all i got

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X