Te vaak pissen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• enigste wanneer ik aan hem denk is negeerlijst

Comment

• Teveel water belast toch onnodig de nieren want daar moet alles passeren. Zelfs water is giftig, zijn mensen aan gestorven dus zou het gewoon bij normale proporties houden, 6 liter is overdreven...
      Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

• Originally posted by yvesb View Post
        enigste wanneer ik aan hem denk is negeerlijst
        kill dan wat praat je nog in mijn topics aandacht tekort ,
        @ anderen guys aii hard word gewoon aan mij gedacht haha ( NH)
        water is al gemindert tenminste na 7-8uur
        Lost all i got

Comment

• Originally posted by Wasofski View Post
          Teveel water belast toch onnodig de nieren want daar moet alles passeren. Zelfs water is giftig, zijn mensen aan gestorven dus zou het gewoon bij normale proporties houden, 6 liter is overdreven...
          En daarom propageer ik dus ook het eten van normale porties zout, op die manier voorkom je een watervergiftiging als je toch zo nodig 6 liter/dag wilt drinken. Of gooi op zijn minst één ORS oplossing per dag door je water. Toen ik in egypte zat en minstens 6 liter/dag moest drinken vanwege het zweten, moest ik dat ook doen vanwege denaturatie. De eerste 2 dagen had ik dat niet gedaan, en ik kreeg oa last van een barstende koppijn.

Overigens is teveel water niet echt slecht voor je nieren, die kunnen, als ik me niet vergis, tot 25 liter urine/dag produceren, als de ADH productie helemaal plat ligt. Het is meer een probleem voor je hersenen, die kunnen iets minder goed tegen een zakkende osmotische druk als gevolg van het verliezen van mineralen via de urine.
          En tot slot gaat je kracht erop achteruit als je denatureert. Heeft te maken met een calciumtekort in je spieren. Een van de bekendste symptomen zijn krampen.
          Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Originally posted by seanl94 View Post
            En daarom propageer ik dus ook het eten van normale porties zout,
            Moet je eens doen als je kuurt met aromatiserende middelen.

Comment

• Originally posted by Co0tjuh93 View Post
              kijk ik zou het even uitleggen voor je. eiwitten is een soort bakje in je lichaam, op het moment dat jij steeds genoeg eiwitten in je lichaam hebt blijft dat bakje goed gevult.

neem jij teveel eiwitten stroomt dat bakje over en dat wordt urine.
              oooooooooooo, nu begrijp ik het eindelijk!
              Dus als ik niet meer eiwitten neem als in dat bakje past, hoef ik nooit te plassen??? Wat een uitkomst en een tijdsbesparing, want ik moet nogal vaak!
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                Moet je eens doen als je kuurt met aromatiserende middelen.
                Het merendeel op dit forum zal niet kuren, en de mensen die kuren moeten zichzelf maar inlezen op wat beter is voor ze. Er zijn vast en zeker zoveel dingen die anders moeten als je gaat kuren, maar daar kan ik als niet-kuurder geen rekening mee houden als ik een rookie advies geef.

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
                  oooooooooooo, nu begrijp ik het eindelijk!
                  Dus als ik niet meer eiwitten neem als in dat bakje past, hoef ik nooit te plassen??? Wat een uitkomst en een tijdsbesparing, want ik moet nogal vaak!

en vooral omdat wij vrouwen niet zo makkelijk overal kunnen plassen is dit wel de uitvinding van de eeuw....

Comment

• Originally posted by seanl94 View Post
                    Het merendeel op dit forum zal niet kuren, en de mensen die kuren moeten zichzelf maar inlezen op wat beter is voor ze. Er zijn vast en zeker zoveel dingen die anders moeten als je gaat kuren, maar daar kan ik als niet-kuurder geen rekening mee houden als ik een rookie advies geef.
                    Maar ik wel.

Zelfs als niet kuurder dien je zout zoveel mogelijk te ontwijken. Ook een naturel zal bloated rondlopen wanneer teveel zout in zijn voedingsschema is toegevoegd.

Comment

• Zout is anabool, teveel zout is ongezond...

Dat je bloated wordt hangt af van de Na/K balans.

Gaat vrij offtopic, desnoods verplaats mod dit naar nieuw topic.
                      Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                        Maar ik wel.
                        Rookies hoor je niet aan de steroïden te helpen.

Comment

• Originally posted by Wasofski View Post
                          Teveel water belast toch onnodig de nieren want daar moet alles passeren. Zelfs water is giftig, zijn mensen aan gestorven dus zou het gewoon bij normale proporties houden, 6 liter is overdreven...
                          Je moest eens weten hoeveel mensen er sterven aan het niet genooeg drinken van water. Niet alleen die in arme landen maar ook die gewoonweg te weinig drinken en daardoor allerlei nare kwaaltjes ondervinden tot aan ernstige complicaties toe.

Originally posted by seanl94 View Post
                          En daarom propageer ik dus ook het eten van normale porties zout, op die manier voorkom je een watervergiftiging als je toch zo nodig 6 liter/dag wilt drinken. Of gooi op zijn minst één ORS oplossing per dag door je water. Toen ik in egypte zat en minstens 6 liter/dag moest drinken vanwege het zweten, moest ik dat ook doen vanwege denaturatie. De eerste 2 dagen had ik dat niet gedaan, en ik kreeg oa last van een barstende koppijn.

Overigens is teveel water niet echt slecht voor je nieren, die kunnen, als ik me niet vergis, tot 25 liter urine/dag produceren, als de ADH productie helemaal plat ligt. Het is meer een probleem voor je hersenen, die kunnen iets minder goed tegen een zakkende osmotische druk als gevolg van het verliezen van mineralen via de urine.
                          En tot slot gaat je kracht erop achteruit als je denatureert. Heeft te maken met een calciumtekort in je spieren. Een van de bekendste symptomen zijn krampen.
                          Kerel, ten eerste kun je het vertoeven in Egypte niet echt vergelijken met het leventje hier. Tis daar 1 grote droge boel, een woestijn waar het overdag gloeienheet is. De hoeveelheid verloren transpiratie is daar zoveel maal groter.

Als krachtsporter ga je niet dagelijks een grote hoeveelheid zout en suiker apart innemen, dus aankomen met ORS vind ik ook weer vrij ongepast.

Heb je je weleens afgevraagd hoe vaak er water-vergiftiging plaatsvind?
                          Heb je je weleens afgevraagd hoe de kans op water-vergiftiging ontstaat?
                          Nee? Nou, dat komt voor in uitzonderlijke gevallen, wanneer men gewoon stom bezig is. Niet als je 6 liter water drinkt over een gehele dag, NEVER!
                          Als je bijvoorbeeld vele liters in een zeer korte tijd naar binnen werkt, en dan praat ik over liters binnen een tijdsbetek van een uur, dan pas bestaat er kans tot het krijgen van een vergiftiging. Lees goed, er bestaat kans, er staat niet je zult het krijgen.
                          Wat je nu probeert te creeren is het onnodig bang maken van personen die veel water drinken. Echt helemaal niet nodig. Veel water drinken is goed, punt!

De dagelijks aanbevolen hoeveelheid zout is 6 gram.
                          Mag jij raden hoeveel van de gehele bevolking meer dan die ADH dagelijks inneemt.
                          Zo goed als de gehele bevolking eet meer zout dagelijks dan toegestaan. Maak er maar 12 gram per dag van, per persoon. Doe eens wat research op het net en je zult verstelt staan hoeveel zout er wordt geconsumeert. Zout zit in zo goed als elk voedselprodukt dat je maar kunt kopen. Het overgrote deel van de mensheid staat er helemaal niet bij stil. Totdat ze het een keertje wat 'closer' bekijken en dan pas schrikken ze zich een hoedje.
                          Kijk ook eens naar wat teveel zout met je kan doen. Geloof dat dat rijtje van bijwerkingen net ietsjes groter is maar de meest ernstige zijn toch wel, hoge bloeddruk, hart- en vaat problemen, nier aandoeningen, water-retentie.
                          En dan propageer jij aan anderen om meer zout te nuttigen??? ORS nog wel???
                          Kerel, voel ff aan je voorhoofd.

In de hedendaagse wereld eet men teveel zout en daarom zal door veel water drinken geen problemen ontstaan met eventueel verlies van het mineraal zout uit het lichaam. Integendeel. Door veel te drinken zal men juist een hoop nare bijwerkingen weten te ontwijken.

Nogmaals: DRINK LEKKER VEEL WATER!!!

Originally posted by seanl94 View Post
                          Rookies hoor je niet aan de steroïden te helpen.
                          Ik bedoel dat ik er als kuurder wel rekening mee houd dat veel dingen anders moeten. Geloof niet dat ik ook maar ergens in mijn posts 'rookies' aanzet tot het nemen van roids.

Comment

• Ik moet er ook altijd wel 4keer uit om te plassen s'nachts,ik ervaar het als vervelend,omdat mijn o zo belangrijke nachtrust toch wordt verstoord.
                            Ook valt mij op dat ik altijd vele malen meer zweet met sporten als een ander,en dan heb ik het niet over een beetje.Ik drink daarin tegen wel altijd veel water,en soms light dranken.Hoe kan het eigenlijk zij dat de een vele male meer zweet als een ander,als ik nu onder het sporten een glas drinken zou drinken,lijkt het wel alsof het water direct mijn lichaam verlaat door het uit te zweten?

Comment

• Originally posted by Richard075 View Post
                              Ik moet er ook altijd wel 4keer uit om te plassen s'nachts,ik ervaar het als vervelend,omdat mijn o zo belangrijke nachtrust toch wordt verstoord.
                              Ook valt mij op dat ik altijd vele malen meer zweet met sporten als een ander,en dan heb ik het niet over een beetje.Ik drink daarin tegen wel altijd veel water,en soms light dranken.Hoe kan het eigenlijk zij dat de een vele male meer zweet als een ander,als ik nu onder het sporten een glas drinken zou drinken,lijkt het wel alsof het water direct mijn lichaam verlaat door het uit te zweten?
                              Je bent niet de enige. Ik zweet ook veel en veel meer dan alle andere die ik op de sportschool zie. En dat komt niet omdat ik kuur, tis gewoon iets wat ik bezit. Zweten is overigens zeer gezond wanneer je sport. Heb geen last van zweet in het dagelijks leven.

Comment

• ORS bevat marginaal zout Snuff. Net genoeg om wat mineralen een beetje aan te vullen, maar verder is het echt niet ongelofelijk boeiend.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X