Te vaak pissen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ga Marnop maar eens uitleggen dat hij te hoog zit in z'n eiwitten op dezelfde manier als jullie Karwan dat uitleggen.
    4x BW, doe het al 1,5 jaar en pis gewoon goed. drink 2-3 liter max aan water en een liter melk.
    Ssssmoking

Comment

Originally posted by marnop View Post
      Waarom zou je lichaam dat niet kunnen verwerken? Ik zit ook boven de 4gram.
      Gewoon onzin dat het niet kan.
      Als je ruim voldoende water drinkt scheidt je gewoon alle troep goed uit en spoel je ook alle urinesteen/ureum weg, mocht dat in overproductie zijn.
      Gezonde nieren kunnen alles verder goed verwerken.

Teveel aan eiwitten wordt verder gewoon omgezet naar glucose, dus niks aan de hand.
      Goeie timing..
      Ssssmoking

Comment

Klopt wat je zegt. Het gaat er om dat TS met een probleem komt, hij geeft aan dat hij er '' erg last '' van heeft. Dus we proberen allemaal erachter te komen wat er mis kan zijn, en hem hier advies in te geven. 1 oorzaak hiervan kan zijn dat zijn eiwitten te hoog zitten, en daarom zoveel plast. Probleem zou dan opgelost zijn? Ben het wel met je eens, dat een gezond lichaam alles zou moeten kunnen reinigen, maar daar ging het even niet om toch.

Comment

Niemand hoeft marnop hier wat uit te leggen, veel kennis die wij niet beschikken heeft deze man wel!

Comment

Maar Mart, volgens mij kun je jouw body niet echt met dat van karwan vergelijken, toch? Is het niet zo dat hoe groter of zwaarder je bent, je ook meer kunt verwerken dan? Hij is maar een schriel ventje, he.
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ik heb er zelf ook last van gehad, is in het begin niet erg, maar na een aantal weken ben je elke ochtend helemaal gebroken van het opstaan s'nachts.

maar het enigste is, iets minder drinken en leren ophouden, en uiteraard niet heel de tijd denken dat je naar de wc moet want geloof het of niet, als je dat denkt ga je ook echt vaker

Comment

dus ik doe het redelijk goed mijn pis is altijd heel licht drink genoeg water ..
                maar ik kan er mee leven ik groei nogsteeds goed .
                aleen wou ik graag een oplossing
                goedde tips voor bij gekomen ps probeer ze alemaal!
                thanks voor de reacties !
                Lost all i got

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                  Maar Mart, volgens mij kun je jouw body niet echt met dat van karwan vergelijken, toch? Is het niet zo dat hoe groter of zwaarder je bent, je ook meer kunt verwerken dan? Hij is maar een schriel ventje, he.

Valt wel mee allemaal Beau,
                  je lichaam is immers niet voor niks opgebouwd uit eiwitten, elke cel in je lichaam bestaat voornamelijk uit eiwit.
                  We kunnen er goed tegen.

Het wordt pas een beetje toxisch als je de 6 gram passeert als je zoveel niet gebruikt. Rond- of net onder de 4 gram is prima te doen. Ook voor karwan.

Vergeet niet, je wil extra NO, je wil extra GH, je wil beter herstel en groei, je wil betere aanvulling van je proteïne balans. Daar heb je allemaal amino's(eiwitten) voor nodig.
                  Als je rond de 4gram zit dan zijn ook de verhoudingen meestal beter qua EKV.
                  en dan met name je eiwitten en vetten. Kan je optimaal houden.
                  Dan kan je de rest aanvullen met KH en heb je precies wat je echt nodig hebt en niks/weinig teveel.
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by karwan2 View Post
                    dus ik doe het redelijk goed mijn pis is altijd heel licht drink genoeg water ..
                    maar ik kan er mee leven ik groei nogsteeds goed .
                    aleen wou ik graag een oplossing
                    goedde tips voor bij gekomen ps probeer ze alemaal!
                    thanks voor de reacties !

Als je minder wil plassen dan zal je moeten minderen met eiwitten en KH verhogen en goed in je zout zitten. Dan ga je meer water vasthouden.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ik stond ook 5 keer per nacht op om te plassen

nu nog maar 1 keer plus wanneer mijn wekker gaat.

Gewoon niet overdreven veel water drinken.

Comment

Originally posted by El Magico View Post
                        daar gaan we weer..

hoeveel water drink je? Drink tussen de 3 en 4 liter per dag, is ruim voldoende. Jij moet dus 30x per dag pissen zeg je? Dan heb je of een scheur in je blaas of je drink meer water dan je nodig hebt.. nogmaals 4 liter is ruim voldoende
                        waarom zou je van een scheur in je blaas veel moeten pissen ? leg eens uit, ben erg benieuwd
                        Last edited by Limit; 16-05-2011, 22:39.
                        ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Originally posted by marnop View Post
                          Waarom zou je lichaam dat niet kunnen verwerken? Ik zit ook boven de 4gram.
                          Gewoon onzin dat het niet kan.
                          Als je ruim voldoende water drinkt scheidt je gewoon alle troep goed uit en spoel je ook alle urinesteen/ureum weg, mocht dat in overproductie zijn.
                          Gezonde nieren kunnen alles verder goed verwerken.

Teveel aan eiwitten wordt verder gewoon omgezet naar glucose, dus niks aan de hand.
                          ghehe ik hoop het tog niet voor karwan :P
                          ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                            Ik stond ook 5 keer per nacht op om te plassen

nu nog maar 1 keer plus wanneer mijn wekker gaat.

Gewoon niet overdreven veel water drinken.
                            @ marnop ik vind het wel goed zo als ik me eiwitten moet minderen hiervoor stelt het pissen me niks voor .

@ viranelly kan ook waar zijn drink echt veel water per dag ..
                            ik ga het vandaag uit proberen
                            Lost all i got

Comment

ik pis ook minimaal 2x per uur

ze kijken me ook altijd zo raar aan op de bank thuis.
                              gaat ie nu al weer naar de wc,
                              ik krijg al de opmerkingen dat ik hele andere dingen doe op de WC
                              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Drink ook al jaren rond de 4 liter water per dag + 400 ml melk. Ik zorg gewoon dat bijna alles voor het avondeten drink, bij het avondeten nog 3/4 glazen en dan s'avonds nog 1. Had in het begin ook last van wakker worden om te plassen maar laatste half jaar niet meer, denk dat mijn lichaam er nu wel aan gewend is

Groeten Swekie

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X