Te vaak pissen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nog ff een vraag voor beide heren... als je dbol heb is het verstandig om zeker 4 liter water te drinken ivm vochtvasthouden toch?

Comment

• Originally posted by yvesb View Post
      nog ff een vraag voor beide heren... als je dbol heb is het verstandig om zeker 4 liter water te drinken ivm vochtvasthouden toch?
      Heeft er niets mee te maken.
      Veel water drinken voorkomt juist retentie.

Comment

• Bron? Waterretentie heeft te maken met bijvoorbeeld zout, oestrogeen of cortisol, niet specifiek met je waterintake. Je ADH speelt natuurlijk een enorme rol, maar je ADH past zich aan aan je intake voor een zelfde homeostase positie als voorheen.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Juist als het lichaam te weinig water krijgt gaat het vasthouden in de vrees helemaal niets meer te ontvangen.
          Gisteren nog ergens gelezen, heb het druk, geen zin om de bron op te zoeken.
          Ga zo naar m'n vriendin en ben nu alles aan het klaarmaken om morgen naar de BodyPower Expo af te reizen.

Comment

• heren, laten we een compromis sluiten. 3,5 L ?
            ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

• Deze discussie duurt onnodig lang, ondertussen heeft snuff wel zijn BodyPower Expo in Birmingham gehad! hopelijk zijn er pica's geschoten, en worden ze gepost @ forum.

Comment

• kijk ik zou het even uitleggen voor je. eiwitten is een soort bakje in je lichaam, op het moment dat jij steeds genoeg eiwitten in je lichaam hebt blijft dat bakje goed gevult.

neem jij teveel eiwitten stroomt dat bakje over en dat wordt urine.

Comment

• dude ik heb al genoeg uitgelegt gekregen ik weet niet wrm je deze topic nog bumpt.
                  zoals herman als zij deze topic blijft een lange discussie
                  maar bedankt voor je tip --
                  Lost all i got

Comment

• ik doe gewoon een deksel op dat bakje. scheelt een hoop gezeik.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                      ik doe gewoon een deksel op dat bakje. scheelt een hoop gezeik.
                      al gedaan
                      Lost all i got

Comment

• je bumpt nu zelf ook

Comment

• Originally posted by Co0tjuh93 View Post
                          kijk ik zou het even uitleggen voor je. eiwitten is een soort bakje in je lichaam, op het moment dat jij steeds genoeg eiwitten in je lichaam hebt blijft dat bakje goed gevult.

neem jij teveel eiwitten stroomt dat bakje over en dat wordt urine.
                          Fucking domme post. Een teveel aan eiwit word omgezet in glucose, niet afgescheiden via urine.
                          'Half men, half animal, all dead!'

Comment

• Originally posted by yvesb View Post
                            je bumpt nu zelf ook
                            jij ook nu
                            Lost all i got

Comment

• elke keer als ik moet pissen denk ik nu aan Karwan en aan Luppies omelet vilmpje
                              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by kojak View Post
                                elke keer als ik moet pissen denk ik nu aan Karwan en aan Luppies omelet vilmpje
                                Serieus mn collega vandaag zei, moet je nu alweer naar de wc?

Moest toen ook aan Karwan denken (no homo).
                                Squat 5 x 147.5
                                Bench 5 x 122.5
                                Deadlift 5 x 180

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X