Optrekken/pullups.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Maareh robbie wel meer pull ups doen hè! Anders krijg je nooit zo een v shape:
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Ik gebruik wide grip zoals geleerd van die gespierde man met het visserspetje op youtube (onderarmen 90 graden, dan bovenarmen recht omhoog, duimen niet om de stang heen). Zonder extra gewicht kan ik er dan 10/10/10... nu met 2,5kg erbij zit ik op 7/7/7, ik zou graag dat extra gewicht hoger kunnen en nog steeds 6/6/6 of zoiets

oja en ikzelf weeg 84kg @190cm
      "Waar een wil is, is een weg"

Comment

Toen ik nog rond de 80 kilo was 3x12 keer breed... nu rond de 100 kilo 5 a 6 keer Ben wel van mening dat als je hier echt op gaat trainen flinke stappen kan maken...
        Een dag niet getraind...

Comment

ik doe chin ups en lat pulldowns...simpele reden de pull ups techniek krijg ik niet onder de knie...voel er geen reet van aan mijn rug als ik ze doe
          Strength Within, Pride Throughout

Comment

Zat gisteren te kijken op barstarzz videos op youtube en via hun FB, staan leuke schemaatjes op om zo je pullups of muscle up te verbeteren.

Trainenjullie pullups etc weleens apart of alleen bij je rug training?
            "You are what you eat..."
            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
              Maareh robbie wel meer pull ups doen hè! Anders krijg je nooit zo een v shape:
              ff gelijk opgeslagen, inspiratie hoe ik dus kan worden als ik stop met trainen.
              Mijn dank is groot El Nocerino!!

Comment

"Vroeger" 4 x 8 maar momenteel maar 6 a 7 x.
                Maar zonder hulp of binnenband!
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Lijkt me sterk dat ik 120 kilo dan optrekken

oefen er wel mee, niet echt door mezelf op te trekken maar gewoon te hangen, ook om lats daarmee te strekken. Dips kan weer wel
                  Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

Geen idee.. ik ga binnenkort maar eens proberen hoevaak het mij lukt... elke rug training doe ik als warmup 2 a 4 setjes wide & small grip pullups met 8/10 repetitions.
                    SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Zat twee jaar terug op 22reps maar ben in de tussentijd wel vooruit gegaan, doe eigenlijk nooit op chins op reps meer.. Handpalmen naar me toe.
                      In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

9x wijde grip. doe ze regelmatig. vaak als laatste oefening.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                          Zat twee jaar terug op 22reps maar ben in de tussentijd wel vooruit gegaan, doe eigenlijk nooit op chins op reps meer.. Handpalmen naar me toe.
                          22 reps???aardig gek!
                          Doe je nu met xtra gewicht en lagere reps?

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                            22 reps???aardig gek!
                            Doe je nu met xtra gewicht en lagere reps?
                            Originally posted by adon1s View Post
                            En daar is hij weer, een maand later post die ook weer eens wat.. zijn het wel volledig pullups dead-hang?
                            SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

voor pull-ups breed 17 reps palms out, en ik pak hem ook wel eens breed maar dan met neutrale greep die is wel moelijker. ben nu met weighted chins bezig, 20 kilo aan de riem en trekken maar! zit nu op 8 reps weighted en weeg zelf 82 kg

Comment

Ik doe ongeveer 8 - 9 pull ups wide grip.. weeg 100kg.
                                Superbia in Proelio

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X