Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik gebruik wide grip zoals geleerd van die gespierde man met het visserspetje op youtube (onderarmen 90 graden, dan bovenarmen recht omhoog, duimen niet om de stang heen). Zonder extra gewicht kan ik er dan 10/10/10... nu met 2,5kg erbij zit ik op 7/7/7, ik zou graag dat extra gewicht hoger kunnen en nog steeds 6/6/6 of zoiets
Toen ik nog rond de 80 kilo was 3x12 keer breed... nu rond de 100 kilo 5 a 6 keer Ben wel van mening dat als je hier echt op gaat trainen flinke stappen kan maken...
Geen idee.. ik ga binnenkort maar eens proberen hoevaak het mij lukt... elke rug training doe ik als warmup 2 a 4 setjes wide & small grip pullups met 8/10 repetitions.
SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Zat twee jaar terug op 22reps maar ben in de tussentijd wel vooruit gegaan, doe eigenlijk nooit op chins op reps meer.. Handpalmen naar me toe.
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
voor pull-ups breed 17 reps palms out, en ik pak hem ook wel eens breed maar dan met neutrale greep die is wel moelijker. ben nu met weighted chins bezig, 20 kilo aan de riem en trekken maar! zit nu op 8 reps weighted en weeg zelf 82 kg
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment