stoppen met blowen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik zou je aanraden wel te stoppen, want serieus je rookt best veel. Denk dat als je eenmaal stopt je pas beseft hoe het je afgestompt heeft...
    Plus dat wiet best geaccepteerd is in Nederland maar weinig mensen weten dat met iedere joint die je opsteekt je de kans op heel veel psychische stoornissen vergroot waar je misschien genetische aanleg voor hebt. Die aanleg weet je vaak echt niet van jezelf (hoeft ook niet per sé in directe familie zichtbaar te zijn), maar het ontwikkelen van bijvoorbeeld schizofrenie of bipolaire stoornis daar word je niet vrolijk van

En voor iemand die zo'n discussie begint (respect trouwens) denk ik dat je er ergens zelf ook wel echt vanaf wilt... Onthoud klinieken zijn niet je enige optie he? Je kunt ook gewoon gratis advies zoeken of gesprekken e.d.

Anyways heel veel succes, hoop dat het je lukt!

Comment

Originally posted by mikemike1990 View Post
      okee opzicht best goede tip ik rook zelf eigenlijk nooit assie omdat ik er niet zoveel van merk
      Is vast hele goede assie dan
      A year gives you 365 opportunities

Comment

zo effe half jaar na dato nmog een topcomment nice..

Comment

Altijd beter dan na een jaar he Q :P

Comment

haha eikel.

Comment

Originally posted by quibus View Post
              haha eikel.

Mogge Q

Comment

Originally posted by Kouwearie View Post
                Is vast hele goede assie dan
                Het spul dat jij rookt is nogal sterk merk ik, gezien je respons.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Hij was zo HIIIIGH inferno dat hij er een half jaar over deed om het te typen :P

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
                    Hij was zo HIIIIGH inferno dat hij er een half jaar over deed om het te typen :P
                    Dit ja..
                    Het bericht verscheen aan de rechterkant bij populaire onderwerpen, ik ging er vanuit dat t recent was haha
                    Normaal kijk ik altijd naar de datum
                    A year gives you 365 opportunities

Comment

Heel raar ! laatste reactie was van augustus

Comment

maar hoe is het NU met je, een jaartje verder?? blow je niet, soms of nog ongehinderd?
                        "is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X