Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Niet grappig man.
[IMG]http://static2.fjcdn.com/comments/I+bet+it+s+that+sand+************************+on+the+bottom+right+_e 900328c66d406ae2065447776c0a61b.jpg[/IMG]
"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Niet grappig man.
[IMG]http://static2.fjcdn.com/comments/I+bet+it+s+that+sand+************************+on+the+bottom+right+_e 900328c66d406ae2065447776c0a61b.jpg[/IMG]
zie plaatje niet?
Was ook niet grappig bedoelt.
Die lol staat er gewoon omdat die gast nog steeds denkt e-boeken te kunnen verkopen hier.
lucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Hallo.
Ik ben nieuw op dit forum, maar toen ik dit topic zag, wou ik er toch even op reageren.
Mijn naam is christophe. 3 maanden geleden was ik 1m62, wat ik persoonlijk toch wel te klein vindt voor een 21jarige man. Toen ik op zoek ging naar methodes, hormonen... om langer te worden, kwam ik de website van Christiaan van Beugen tegen (www.hoewordjelanger.com). Hij verkoopt een e-boek waarin uitgelegd wordt hoe je op een natuurlijke manier langer kunt worden. Ik volg de methodes in het boek nu ongeveer 3 maand en ben al 7 centimeter gegroeid. Ik ga de methodes ongeveer nog 3 maand toepassen en hopelijk komen er nog wat centimeters bij, maar ik ben natuurlijk al heel tevreden over het resultaat. Ik ga niet te veel verklappen over de methodes (uit respect voor de auteur) maar verschillende aspecten met betrekking tot groei worden grondig aangepakt. Ik kan je dit boek absoluut aanraden. Wou dit toch even meedelen aangezien ik weet wat het is om niet al te groot te zijn.
groeten
christophe
Als dit echt werkt wil ik het ook wel eens proberen
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Comment