Ja, is heel normaal Cetn. Je bent echt niet de eerste die dit ervaart, kijk maar rond op t forum. Het is overigens niet alleen de whey protein, deels ook in samenhang met andere eiwitten die je binnenkrijgt, als je daar "te veel" van binnen krijgt kunnen puistjes komen en ook scheten (je lichaam weet niet wat het ermee aan moet). Daarnaast komen die puistjes ook door de hormonen die aangemaakt worden, je pusht je lichaam namelijk met het trainen.
Beste tips mooie huid / minder puistjes
Collapse
X
-
Originally posted by Len025 View PostJa, is heel normaal Cetn. Je bent echt niet de eerste die dit ervaart, kijk maar rond op t forum. Het is overigens niet alleen de whey protein, deels ook in samenhang met andere eiwitten die je binnenkrijgt, als je daar "te veel" van binnen krijgt kunnen puistjes komen en ook scheten (je lichaam weet niet wat het ermee aan moet). Daarnaast komen die puistjes ook door de hormonen die aangemaakt worden, je pusht je lichaam namelijk met het trainen.Mijn log: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58954-road-to-be-tha-pussymagnet.html
Comment
-
Originally posted by fit4free View Postgezicht wassen 2x per dag
creme gebruiken
zonnenbank
niet te veel chocola etenMijn log: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58954-road-to-be-tha-pussymagnet.html
Comment
-
..slakkenslijmgel...er bestaan pro's en contra's mbt dit product...ik zweer erbij.There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.
Comment
-
Als je slecht tegen lactose kunt: haal een isolaat."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Geen make-up, geen crèmes en niet te veel in de zon. Dat werkt voor mij heel goed voor mijn gezichtshuid. Verder gebruik ik ook geen zepen op mijn huid maar spoel ik het gewoon af met water. Dat heeft erg goed geholpen tegen eczeem en droge huid die ik altijd had.Status: pakt het weer rustig aan op.
Comment
-
-
HET WONDERMIDDEL
koop bij de appie een fles appelciderazijn, iets van 1 eurozoveel
dat is redelijk zuur, maar tast je huid niet aan
desinfecteren, binnen 2 weken resultaat
gewoon op een watje en deppen maar, daarna wel ff afspoelen
en die appelazijn is ook wondermiddel tegen opgeblazen gevoel & stabilseert te bloedsuiker
met een beetje water verdunnen,heel snel doorslkkken---> is niet echt lekker maar werkt wel
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment