Te vast slaapritme

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Daar zou ik ontzettend blij mee zijn kneus :P
    Ik kan niet slapen voor 12 uur (meestal) en wakker worden lukt zoiezo niet, had zaterdag van 3 uur s'nachts tot 3 uur s'midags geslapen dus ik heb een stuk liever jouw vaste tijden xD

Comment

hier precies hetzelfde...
      No way dat mn ogen dichtgaan voor 12 a 1 uur, ook al ga ik er om 22:00uur er al inliggen, ik slaap niet voor middernacht..

en elke dag om 5:30 er weer uit...

Comment

ik werk in ploegendienst dus ik heb nooit een vast slaapritme. In mijn nachtdienst is het het ergste, dan slaap ik verspreid over de dag een aantal uur. Gemiddeld slaap ik 6 tot 8 uur per nacht.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          ik werk in ploegendienst dus ik heb nooit een vast slaapritme. In mijn nachtdienst is het het ergste, dan slaap ik verspreid over de dag een aantal uur. Gemiddeld slaap ik 6 tot 8 uur per nacht.
          Klopt, da's bij mij ook het probleem.
          Ik ben heel erg jaloers op mensen met een vast bioritme!
          Winners never quit, quitters never win!!! (vince lombardi)

Comment

TS heeft last van luxeproblemen.

Waarom zou je willen uitslapen, als je de extra slaap niet nodig hebt? Is toch lekker als je meer in je dag kan proppen?

Comment

moet elke dag om 5.45 op staan. Uitslapen is dan 7 uur. elke dag gewoon 22-23:00 naar bed. lekker ritme. kan hele ochtenden gamen en relaxen en doen eer ik eens boodschappen/huishouden moet gaan doen. Heeft ook met het weer te maken. Zodra het weer herfst/winter is ben ik niet vooruit te branden in de ochtend en sla tig keer op me wekker om door te willen slapen. In de zomer maanden sta ik gerust 4:00 uur en ben dan geheel uitgerust. Toen ik nog bij ProRail werkte ging ik ook vroeger naar me werk. Was er dan om 4:30 en kon heel vroeg in de middag weer naar huis. Ideaal was dat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X