Aanschaf crosstrainer

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Heb ik wel voor jr man..voor weinig

Comment

• Zou niet eens weten wat die shit zou moeten kosten
      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• 12 euro een strip

Originally posted by Nocerino View Post
        Zou niet eens weten wat die shit zou moeten kosten

Comment

• Wat weet jij van ananas.
          Dit omdat ik veel ananas in mijn dieet heb en droger wil worden ON A Natural Way.

Ze eggen dt ananas je spijsvertering enzymen versnelt doen werken waardoor je meer vetzuren afbreekt.

Ook qua libido schijnt het niet verkeer te zijn.
          Libido opwekkend is wel interessant voor je training lijkt mij.
          Originally posted by berend p View Post
          HE Harami dan zitten we toch op 1 lijn.

Comment

• Wel verse dan, uit blik is vaak troep in suikerwater.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by berend p View Post
              HE Harami dan zitten we toch op 1 lijn.
              Ah ok. Inshallah weekend jij zemmeltje.

Bismallah!

Comment

• Ja Zemeh, Horuspuh Adam.
                Originally posted by Dexie View Post
                Ah ok. Inshallah weekend jij zemmeltje.

Bismallah!

Comment

• Originally posted by Van Wijk View Post
                  12 euro een strip
                  De helft ja oplichter !!!

Comment

• Originally posted by berend p View Post
                    Ja Zemeh, Horuspuh Adam.
                    amsterdam de gekste

Comment

• KEREEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLSSSSSSSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSSSS waar zijn al die dames.

Als AJax maar wint , voor de rest interresseert het me geen moer

Comment

• Wat heeft dat met dit gesprek te maken.

Waar zijn die kerels?

Ajax, fijn voor jedat ajax goed speelt, tenminste op het moment dan maar wat wil je hiermee zeggen?

Volslagen onzin zeg, je antwoordt lijkt wel een of andere uitspatting.

Originally posted by Mc Fly View Post
                        KEREEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLSSSSSSSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSSSS waar zijn al die dames.

Als AJax maar wint , voor de rest interresseert het me geen moer

Comment

• Ach, was inderdaad even een uitspatting van me, ik ben een mens, blijkbaar ben jij de controle zelf.
                          Ik ben Ajax Fan en als ze winnen dan voel ik me fantastisch.Mag toch !!!!!

Weet je wat echt onzin is Berend, dat j alle gesprekken wilt leiden en domineren, wat is je probleem kerel.

Get lose man !! Altijd zo serieus , kan me niet voorstellen dat je partner, als je die tenminste hebt het lekker gezellig met je heeft.

Ga je elke weekend naar korfbal Berendje, Ik denk dat dat echt jouw sport is.

Heel kort broekje en zweetbandjes.

Originally posted by berend p View Post
                          Wat heeft dat met dit gesprek te maken.

Waar zijn die kerels?

Ajax, fijn voor jedat ajax goed speelt, tenminste op het moment dan maar wat wil je hiermee zeggen?

Volslagen onzin zeg, je antwoordt lijkt wel een of andere uitspatting.

Comment

• Jongens, dit gaat helemaal nergens meer om.Als je dan anti Ajax bent, dan weet je dat je een reactie terug kan verwachten.Van mij niet hoor want ik ben ook een Ajax Fan.Valt me op dat iedereen deze topic als uitlating van emoties gebruikt.He Van Wijk, hoe gaat het met je crosstrainer? Gebruik je die nog steeds of niet?Ik heb er nog steeds 1 thuis staan die in de wegstaat dus voor een prikkie is ie over te nemen.Heb wel een kijker vanavond dus als je nog wilt?

Comment

• Laat deze mensen alsjeblieft allemaal trollen zijn want wtf, echt wtf, te dom om te poepen.

Comment

• Originally posted by Mc Fly View Post
                                Ach, was inderdaad even een uitspatting van me, ik ben een mens, blijkbaar ben jij de controle zelf.
                                Ik ben Ajax Fan en als ze winnen dan voel ik me fantastisch.Mag toch !!!!!

Weet je wat echt onzin is Berend, dat j alle gesprekken wilt leiden en domineren, wat is je probleem kerel.

Get lose man !! Altijd zo serieus , kan me niet voorstellen dat je partner, als je die tenminste hebt het lekker gezellig met je heeft.

Ga je elke weekend naar korfbal Berendje, Ik denk dat dat echt jouw sport is.

Heel kort broekje en zweetbandjes.
                                Alsof voetbal zo mannelijk is wil je zeggen. Oh dokter help hij tikte mij aan en nu lig ik op de grond met enorm veel pijn. help me dan toch
                                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X