Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ach, was inderdaad even een uitspatting van me, ik ben een mens, blijkbaar ben jij de controle zelf.
Ik ben Ajax Fan en als ze winnen dan voel ik me fantastisch.Mag toch !!!!!
Weet je wat echt onzin is Berend, dat j alle gesprekken wilt leiden en domineren, wat is je probleem kerel.
Get lose man !! Altijd zo serieus , kan me niet voorstellen dat je partner, als je die tenminste hebt het lekker gezellig met je heeft.
Ga je elke weekend naar korfbal Berendje, Ik denk dat dat echt jouw sport is.
Jongens, dit gaat helemaal nergens meer om.Als je dan anti Ajax bent, dan weet je dat je een reactie terug kan verwachten.Van mij niet hoor want ik ben ook een Ajax Fan.Valt me op dat iedereen deze topic als uitlating van emoties gebruikt.He Van Wijk, hoe gaat het met je crosstrainer? Gebruik je die nog steeds of niet?Ik heb er nog steeds 1 thuis staan die in de wegstaat dus voor een prikkie is ie over te nemen.Heb wel een kijker vanavond dus als je nog wilt?
Ach, was inderdaad even een uitspatting van me, ik ben een mens, blijkbaar ben jij de controle zelf.
Ik ben Ajax Fan en als ze winnen dan voel ik me fantastisch.Mag toch !!!!!
Weet je wat echt onzin is Berend, dat j alle gesprekken wilt leiden en domineren, wat is je probleem kerel.
Get lose man !! Altijd zo serieus , kan me niet voorstellen dat je partner, als je die tenminste hebt het lekker gezellig met je heeft.
Ga je elke weekend naar korfbal Berendje, Ik denk dat dat echt jouw sport is.
Heel kort broekje en zweetbandjes.
Alsof voetbal zo mannelijk is wil je zeggen. Oh dokter help hij tikte mij aan en nu lig ik op de grond met enorm veel pijn. help me dan toch
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Comment