Kuur..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

missch. heb je wel een leverafwijking?
    lever is een zelfherstellend orgaan. je mocht willen dat al je organen zo waren. na vet ongeluk gwoon weer terug in orig. staat.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
      lever is een zelfherstellend orgaan. je mocht willen dat al je organen zo waren. na vet ongeluk gwoon weer terug in orig. staat.
      Hoeveel tijd heeft je lever dan nodig om te herstellen?

Comment

verschilt per persoon. Bij mij was het na een hevige drinkbui met coma als gevolg binnen een maand weer hersteld.

Comment

De lever kan toch ook littekenweefsel vormen wat nooit meer hersteld als die te erg beschadigd? Ik meende dat dat ook de reden is dat de meeste lever problemen op lange termijn zijn. Dus vaak hele lange tijd na de originele beschadiging.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Het is allemaal persoonsgebonden.

Comment

Originally posted by zwaan View Post
              Ik vind die T3 erbij juist een hele goede toevoeging. Daar hoor ik jou niet meer over...ga je die er nou wel bij nemen. Ik vind het zeker goed erbij werken, je kan het niet vergelijken met T3 en andere middelen en een cut-dieet. Ik raad het aan.

Grts
              25mcg hele kuur door. Hoe had jij T3 gedoseerd?
              Dat is dus wat ik duidelijk probeer te maken.. dat T3 in kleine hoeveelheid tijdens een kuur je heel veel kan steunen qua massa. Wat een klein beetje T3 wel niet kan doen. Betwijfel alleen of ik het er nog bij zal nemen aangezien ik al zoveel in gebruik heb dan.

Test, tren, winny, ana, dan nog T3 erbij.. ik weet. Alhoewel mensen erg overdrijven met de gevaar van T3. Het is inderdaad een hell als je niet weet waar je mee bezig bent. Wat denk je zwaan .. T3 erbij?

Comment

Ik hoop dat de meeste uit ervaring spreken dan. Ben ervan overtuigd dat mijn lever prima in orde is met dit kuur. Ik heb 4 weken tussen de orals. Dan hebben we het nog over anavar wat erg mild is tegenover winny.. Twee orals tijdens een kuur kan prima. Het is niet aan een door .. maar met een kleine pauze er tussen.

Moet geen problemen opleveren..

@ Schoom

Dat klopt. Alleen is de kans daarop nihil bij dit kuur.. Misschien een mix van diana, oxy, winny en halo tegelijk. lol

Comment

Ben je een ecto Nex.
                  In dat geval lijkt het me niet verstandig om met verhogende schildklierwerking preparaten te gaan werken in je kuur.

Comment

Ecto my ass bitch.

Meso al the way.. verhoogde schildklierwerking? We hebben het hier over 25mcg en aangezien tren je t3 kan verlagen komt het in principe goed uit.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                      Ecto my ass bitch.

Meso al the way.. verhoogde schildklierwerking? We hebben het hier over 25mcg en aangezien tren je t3 kan verlagen komt het in principe goed uit.
                      Hm, interesting.
                      Heb je enig onderbouw wat betreft het verlagen van je eigen T3 door tren?

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                        @ Schoom

Dat klopt. Alleen is de kans daarop nihil bij dit kuur.. Misschien een mix van diana, oxy, winny en halo tegelijk. lol

Uiteraard bro, bedoelde ook niet specifiek jou, maar in 't algemeen.
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by bruce View Post
                          Nee ik heb geen leverafwijking.
                          Maar lijkt me erg naief om te denken dat je lever zich altijd maar blijft herstellen.
                          Eens zegt hij en nu ben ik het zat met al die troep.
                          v.b. bij alcoholistme en lijkt me ook bij vaak misbruik maken van medicijnen(as).

Comment

Als het goed is heb ik me kuur morgen. Dan begin ik ook direct.

Comment

Lol heb mijn kuur binnen maar ik zie geen winstrol .. :P

Comment

Btw.. vloeistof van test en tren hebben precies dezelfde kleur.. heb ze onder verschillende belichtingen gekeken. No probs?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X