HGH logje 2011-2012

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zoals de meesten kun je het beste een dosering hanteren van 500IU per week. Dit kun je in 1x of in 2x zetten.
    Mocht je een dusdanige krimping van je testes ondervinden kun je de dosering altijd uppen maar zeker niet hoger dan 1000IU in de week. Is ook helemaal niet nodig want over het algemeen is 100IU per dag genoeg om de leydig-cellen actief te houden.

Zie het ook iets in the long run.
    Zorgen dat de leydig-cellen actief gehouden worden is niet alleen van cruciaal belang voor een snel herstel na je kuur.
    Het zorgt er ook voor dat ze ten alle tijde zullen reageren op signalen om te produceren, kuur na kuur, jaar na jaar.
    Dat is iets wat een hoop kuurders vergeten.
    Zij die never met HCG toegevoegt kuren riskeren de kans om op latere leeftijd, na een lange kuur-periode te hebben doorlopen, weleens last te kunnen krijgen van permanente hypogonadisme omdat er geen receptor meer aan de buitenkant van de cellen aanwezig is om signalen te kunnen opvangen. Dat wil je niet meemaken als vent zijnde.

Succes met je kuur trouwens!

Comment

Tijd voor een update,
      Deze morgen stond de weegschaal op 96.4kg wel zichtbaar zochtophoping (dboll doet zen werk)
      Van de HgH voel ik weinig of niks(geen meerwaarde), vergeleken met een kuur met testo/dboll maar zal wat geduld moeten hebben denk ik, misschien wel wat extra vetverlies vooral zichtbaar aan men lovehandles, en nog steeds geschifte dromen.
      Ook heb ik llast in men schouder maar dat heb ik wel vaker dus heb de visolie (omega3) wat opgedreven.

Qua kracht ben ik er wel goed op vooruit gegaan +- 15% krachtwinst

Had wel al wat extra verwacht van de HGH die ik nu toch al bijna 2 maand aanzit (wel 5 weken opbouw) nu al bijna 2 weken op 8iu.
      Injecteer nu ook altijd IM in men been, om het voor mezelf uit te maken of het nu plaatstelijk vet kan verbranden of niet.
      Ik heb de post hierover gelezen maar wil het bij mezlef ondervinden omdat er toch enorm veel wordt gezegd/ervaard dat het plaatselijk werkt

Nu einde van deze week vertrek ik wel op een vakantie van 7 dagen dus dan ga ik de hgh wel 7 dagen moeten onderbreken omdat ik het niet durf mee nemen op het vliegtuig (middenoosten) dboll neem ik wel mee en men test zet ik voor ik vertrek en aangezien het test-c is dit ook geen probleem.
      kan men schouder meteen wat rusten want die doet wel best pijn en houd me wel wat tegen om volluit te gaan.

Comment

Originally posted by caliber View Post
        Tijd voor een update,
        Deze morgen stond de weegschaal op 96.4kg wel zichtbaar zochtophoping (dboll doet zen werk)
        Van de HgH voel ik weinig of niks(geen meerwaarde), vergeleken met een kuur met testo/dboll maar zal wat geduld moeten hebben denk ik, misschien wel wat extra vetverlies vooral zichtbaar aan men lovehandles, en nog steeds geschifte dromen.
        Ook heb ik llast in men schouder maar dat heb ik wel vaker dus heb de visolie (omega3) wat opgedreven.

Qua kracht ben ik er wel goed op vooruit gegaan +- 15% krachtwinst

Had wel al wat extra verwacht van de HGH die ik nu toch al bijna 2 maand aanzit (wel 5 weken opbouw) nu al bijna 2 weken op 8iu.
        Injecteer nu ook altijd IM in men been, om het voor mezelf uit te maken of het nu plaatstelijk vet kan verbranden of niet.
        Ik heb de post hierover gelezen maar wil het bij mezlef ondervinden omdat er toch enorm veel wordt gezegd/ervaard dat het plaatselijk werkt

Nu einde van deze week vertrek ik wel op een vakantie van 7 dagen dus dan ga ik de hgh wel 7 dagen moeten onderbreken omdat ik het niet durf mee nemen op het vliegtuig (middenoosten) dboll neem ik wel mee en men test zet ik voor ik vertrek en aangezien het test-c is dit ook geen probleem.
        kan men schouder meteen wat rusten want die doet wel best pijn en houd me wel wat tegen om volluit te gaan.
        goed bezig en gewoon geduld hebben kerel .

Comment

heb altijd al gezegd: niet zwanger maken tot je zeker weet dat alle stoffen uit je lichaam zijn. al is het testo.
          als jij een kind krijgt met open rug, hazelip, slecht zicht, astma, wat dan ook: je gaat je altijd afvragen of het door die shit komt en je wijf zal het je zeker inpeperen.
          dit betekent dus dat je het misschien ook had gehad als je NOOIT had gekuurd, maar dat heb je nou eenmaal wel, dus ga je zo denken.
          dus zekere voor het onzekere. (wat dus oh, snuf en gen al zeiden)
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Toch denk ik dat je hooguit minder zaad aanmaakt, maar mutaties in het DNA lijkt me stug.
            Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
              maar mutaties in het DNA lijkt me stug.
              Want ?
              Mij lijkt het waarschijnlijker tijdens en na een kuur
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
              We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                Mij lijkt het waarschijnlijker tijdens en na een kuur
                Testosteron heeft nu niet bepaald een reputatie als mutagene stof. Of als een stof die inwerkt op de spoeldraden die de chromosomen uit elkaar trekken. Dat je zaadcellen zélf in kleine getalen en misvormd zijn, komt door een gebrek in stimilus, maar dat zegt nog niets over het genenpakket dat ze dragen.

Maargoed, dit is ook slechts redenatie. Als iemand mij het tegendeel kan bewijzen, ben ik de eerste die zijn ongelijk toegeeft.
                Last edited by scoobydoo; 24-11-2011, 08:40.
                Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Je hebt gelijk hoor, hoewel een verhoogde celdeling eerder mutaties pakt dan vroeger, dus wat dat betreft heeft kuren een extra kansje. Het gaat echter om de psychologie: stel dat, kun jij het dan wegrelativeren? (99% zeker van niet). En je vrouw/vriendin? (Nooit van haar leven). Zoals Bruce al opmerkte. Dat is meer de issue dan of het werkelijk zo is.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

as verlaagt kwantiteit niet de kwaliteit van het zaad

en naar mijn mening ben je verstandig geen hcg te gebruiken als je nu en binnen het jaar na je kuur aan kinderen wilt beginnen.
                    Beest in opleiding

Comment

een extra kansje
                      hijs leuk
                      We like it

Comment

Update!

Vandaag terug van 8 daagse trip naar midden oosten, balans -kilo en half
                        Weinig kunnen eten weinig gedronken en maar 1 keer getraind...
                        Maar goed het is vakantie voor iets.
                        Ik heb de hgh wel meegenomen en zoook de dboll, wel heb ik alles minder gedoseerd 30mg/dboll en 5iu hgh per dag, omdat ik weinig kon drinken en enorm last had van men schouder. De schouder is nog steeds een grote ramp weet niet goed wat er mee aan de hand is maar denk dat het vocht is in men gewrichten door de hgh. Ik start vandaag weer met 8iu/50mg dboll en zie hoe het evolueerd. Ga de visolie oprdijven tot 4000mg/dag en niet te zwaar gaan op de training om men schouder wat te sparen.
                        Ik denk dat ik vooral vocht/vet ben verloren en weinig of geen spiermassa, ik vlieg er deze week weer in en post volgende week dan wel het resultaat!

Comment

Hoe heb je die HGH (en spuiten) meegenomen naar Dubai.
                          'Half men, half animal, all dead!'

Comment

HGH is niet de boosdoener voor vocht-retentie. Tis slechte voeding dat daarvoor zorgt.
                            Als men zich strikt aan een schoon dieet houd en HGH gebruikt zal er geen vocht worden vastgehouden.

Comment

@ snuff
                              Gok op de dboll voor vocht.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                                @ snuff
                                Gok op de dboll voor vocht.
                                Ja, daar zat ik in de eerste instantie ook aan te denken, zal ook wel degelijk meespelen.
                                Maar HGH-only kan zeker voor vocht-retentie zorgen wanneer er niet strikt wordt gegeten.
                                TS zal dan door het verkeerde voedsel zowel van dianabol en HGH gebruik water vasthouden.

Je kunt namelijk ook dianabol gebruiken zonder vocht-retentie te bewerkstelligen.
                                Hiervoor is een zeer strikt voedsel-regime een uiterste noodzaak.

Dit heb ik namelijk zelf eens uitgetest tijdens een cut-kuur.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X