HGH logje 2011-2012

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Toph View Post
    Vraagje, hoe lang moet je dan gestopt zijn voordat de zaadproductie weer op gang komt? Ook met test word je FSH flink geremd toch, waardoor je spermatogenese verlaagt?
    Ik ga voor 12 maanden herstel, dan zou alles weer op peil moeten zijn.

Originally posted by Snuff-Sann View Post
    Onzin van de bovenste plank!

HCG na anabolenkuur verslechtert vruchtbaarheid

Dit is men bron

Comment

Originally posted by caliber View Post
      Ik ga voor 12 maanden herstel, dan zou alles weer op peil moeten zijn.

HCG na anabolenkuur verslechtert vruchtbaarheid

Dit is men bron
      Ja, dat wist ik al lang dat dat jou bron was, daarom ook niets anders dan onzin.
      Kijk even naar de hoeveelheden kerel.
      Natuurlijk zorgt dat voor bijwerkingen.
      Maar niemand zet vandaag de dag zoveel.
      Mooi onderzoek, toont enkel maar aan dat je niet hoog moet gaan doseren.
      Daarom ook niet hoger dan tussen de 500-1000IU per week. En het liefst nog eventjes onderverdelen in meerdere injecties.

Trouwens, het staat allemaal keurig in het onderzoek beschreven.

Comment

Ja, dat wist ik al lang dat dat jou bron was, daarom ook niets anders dan onzin.
        Kijk even naar de hoeveelheden kerel.
        Natuurlijk zorgt dat voor bijwerkingen.
        Maar niemand zet vandaag de dag zoveel.
        Mooi onderzoek, toont enkel maar aan dat je niet hoog moet gaan doseren.
        Daarom ook niet hoger dan tussen de 500-1000IU per week. En het liefst nog eventjes onderverdelen in meerdere injecties.

Trouwens, het staat allemaal keurig in het onderzoek beschreven.
        Is niet het enige waar ik me op baseerde hoor, ik zoek het vanavond wel effe op. was onderzoek over kuren en kinderen maken in zen geheel, en daar werd hcg/proviron sterk afgeraden... maar goed ik zoek het na de training nog wel effe op en post het.

Als jij zeker bent van je stuk kan je het onderbouwen? want wil toch wel zeker zijn dat als er wat scheelt aan men kind dat het niet aan het kuren ligt.

Comment

Is niet het enige waar ik me op baseerde hoor, ik zoek het vanavond wel effe op. was onderzoek over kuren en kinderen maken in zen geheel, en daar werd hcg/proviron sterk afgeraden... maar goed ik zoek het na de training nog wel effe op en post het.

Als jij zeker bent van je stuk kan je het onderbouwen? want wil toch wel zeker zijn dat als er wat scheelt aan men kind dat het niet aan het kuren ligt.
          Ik wacht eerst wel even op jou stukken dat HCG volgens de huidige protocollen voor misvorming van zaadcellen zorgdraagt.

Comment

Ik wacht eerst wel even op jou stukken dat HCG volgens de huidige protocollen voor misvorming van zaadcellen zorgdraagt.

alle wegen lijden niet to in rome maar tot het artikel in ergo... dacht nog wat anders te hebben gelezen maar blijkt dat het uiteidenlijk wel allemaal uit dit onderzoek voortkomt.
            Hier nog paar links waar er discussie word over gevoerd
            http://forum.bodynet.nl/anabolen/294...-kinderen.html
            http://forum.bodynet.nl/anabolen/29559-hcg-zit-nou.html

maar aangzien mijn kuur zo lang is en ik wil de hcg er effectief bij gebruiken ga ik toch over 12.000 eenheden ook al zet ik maar 500/pw, en ook al zit ik er onder dan nog steeds 28% afwijking... over de 12.000 80%...
            Hoe zie jij dan de geschikte toevoeging van hcg in deze kuur?

quote : Je gebruikt anabolen en je wilt vader worden? Stop dan met de anabolen en wacht minimaal een half jaar voordat je aan kinderen maken denkt. Neem geen hCG, geen proviron, helemaal niks - en geef je lichaam de tijd om te herstellen.

Als je per ongeluk toch een kindje maakt, en er is iets mee mis, dan vergeef je het jezelf nooit.

Deze line deed het me schrappen uit men nakuur.

Comment

Als je per ongeluk toch een kindje maakt, en er is iets mee mis, dan vergeef je het jezelf nooit.
              Wil een slechte/misvormde zaadcelproductie dan automatisch zeggen dat de genen gemuteerd zijn? Een afwijkend aantal maakt over het algemeen niet veel uit. En zelfs al is dat het geval, dan is de enige vorm waar dit tot een levensvatbaar kind leidt, is bij een dubbel chromosoom 21.
              Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

alle wegen lijden niet to in rome maar tot het artikel in ergo... dacht nog wat anders te hebben gelezen maar blijkt dat het uiteidenlijk wel allemaal uit dit onderzoek voortkomt.
                Hier nog paar links waar er discussie word over gevoerd
                http://forum.bodynet.nl/anabolen/294...-kinderen.html
                http://forum.bodynet.nl/anabolen/29559-hcg-zit-nou.html

maar aangzien mijn kuur zo lang is en ik wil de hcg er effectief bij gebruiken ga ik toch over 12.000 eenheden ook al zet ik maar 500/pw, en ook al zit ik er onder dan nog steeds 28% afwijking... over de 12.000 80%...
                Hoe zie jij dan de geschikte toevoeging van hcg in deze kuur?

quote : Je gebruikt anabolen en je wilt vader worden? Stop dan met de anabolen en wacht minimaal een half jaar voordat je aan kinderen maken denkt. Neem geen hCG, geen proviron, helemaal niks - en geef je lichaam de tijd om te herstellen.

Deze line deed het me schrappen uit men nakuur.
                Jou laatste zin getuigt dat jij helemaal niet je oordeel kunt vellen over HCG.
                De reden hiervoor is een tekortkoming op het gebied van kennis.

Je gepostte links zegt meer over de personen die daarin hun visie delen dan over HCG zelf.

Geschikte toevoeging van HCG in een kuur:
                500-1000IU per week, verdeelt over 2 of meerdere Sub-q of IM injecties.

Comment

Los van wat er waar is, ik snap de argumentatie zeker van " als er wat misgaat vergeef je het jezelf nooit". Sowieso is er geen enkel onderzoek dat aangeeft dat jij gelijk hebt snuff.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Los van wat er waar is, ik snap de argumentatie zeker van " als er wat misgaat vergeef je het jezelf nooit". Sowieso is er geen enkel onderzoek dat aangeeft dat jij gelijk hebt snuff.
                    Human Chorionic Gonadotropin (hCG):
                    A treatment of oligospermia

Mazhar Mushtaq1, Saghir Ahmed Jafri2, Abdus Salam Sheikh3,
                    Sadia Ahmad4, Farah Deeba5, Khurram Salam6

ABSTRACT

The most commonly accepted definition of the term infertility is the lack of pregnancy (regardless of cause) after one year of unprotected intercourse. Infertility affects approximately 15% of couples of reproductive age. Its prevalence has been stable during the past 50 years, although a shift in etiology and in the age of the patient has occurred. In Pakistan there are roughly 10-15% newly married couples who require some kind of medical help before they can become parents. Even if the wife is fertile and the husband is normal, there is roughly 1 in 3 chances the wife will conceive. A total of 17 patients were diagnosed for Oligospermia and were placed in one group. 5000 IU of hCG were administered intramuscularly once a week for four month. Every month serum testosterone and semen count was analyzed. Progressive increase of semen count was observed in four month. hCG though, never produced in male but has significant effect on spermatogenesis via LH receptor. Initial value of 25 million/ml roused to 69 million/ml in just four month. Use of hCG in male infertility is though common world wide but it has not gained its popularity in Pakistan. General awareness of its usage especially among physicians treating infertility is required.

KEY WORDS: Infertility, Fertility, Oligospermia, hCG, LH, FSH, Testosterone, Semen count.

Abbreviations: Human Chorionic Gonadotropin (hCG); Luteinizing Hormone (LH); Follical Stimulating Hormone (FSH).

Pak J Med Sci October - December 2007 (Part-II) Vol. 23 No. 6 840-846

Denk je nu werkelijk dat, als het kans geeft op kinderen met wat voor complicaties dan ook, men het bij mannen die problemen met vruchtbaarheid ondervinden gaan toedienen?
                    Last edited by Snuff-Sann; 18-11-2011, 23:00.

Comment

Gaat om of de sperma normaal is van opbouw, of misvormd. Daarnaast zijn dit tests op mannen die van nature een laag testosteron hebben, of dit echt carry-over heeft naar kuurders is wellicht logisch, maar niet bewezen. Daarom is voorzichtigheid geboden bij dit soort zaken. Zeker gezien het mogelijk is dat een natuurlijk ontstaan mongooltje, opeens de oorzaak kan lijken van hcg gebruik, wat, zoals de TS terecht opmerkt, hij zichzelf nooit zou vergeven. Ik vind niet dat je het risico kunt nemen iemand iets aan te raden wat niet bewezen veilig is in mannen zoals de TS, terwijl dit potentieel zware emotionele schade kan berokkenen, puur om wellicht post-herstel te versnellen.

Overigens ben ik dan van mening dat de TS dan beter even helemaal niet kuurt tot mevrouw zwanger is, zodat alle mogelijke mislukkingen nooit op conto van misplaatste planning kunnen komen, maar dat ben ik.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

.

Overigens ben ik dan van mening dat de TS dan beter even helemaal niet kuurt tot mevrouw zwanger is, zodat alle mogelijke mislukkingen nooit op conto van misplaatste planning kunnen komen, maar dat ben ik.
                        mee eens!
                        1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Onzin van de bovenste plank!

Los van de hoeveelheid, uit dat onderzoek:
                          Een half jaar na de kuur was bij de meeste mannen het zaad weer genormaliseerd.
                          Tijdens en na een kuur wil je geen kinderen maken. Minimaal 1 jr off. zijn....controleren en dan pas neugen voor nageslacht.

Onherstelbaar zaadmisvorming doet hcg volgens mij niet.
                          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                          We like it
                          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Gaat om of de sperma normaal is van opbouw, of misvormd. Daarnaast zijn dit tests op mannen die van nature een laag testosteron hebben, of dit echt carry-over heeft naar kuurders is wellicht logisch, maar niet bewezen. Daarom is voorzichtigheid geboden bij dit soort zaken. Zeker gezien het mogelijk is dat een natuurlijk ontstaan mongooltje, opeens de oorzaak kan lijken van hcg gebruik, wat, zoals de TS terecht opmerkt, hij zichzelf nooit zou vergeven. Ik vind niet dat je het risico kunt nemen iemand iets aan te raden wat niet bewezen veilig is in mannen zoals de TS, terwijl dit potentieel zware emotionele schade kan berokkenen, puur om wellicht post-herstel te versnellen.

Ik ben het grotendeels met je eens.
                            Met het laatste wat je te melden hebt voor de volle 100%.
                            Maar ik geloof niet dat door mij, waar dan ook in dit topic naar voren gebracht wordt, dat ik TS aanspoor om HCG te gaan gebruiken in een periode waar aan kinderen gewerkt wordt.
                            Zekerheid boven alles en helemaal wanneer je kinder-plannen hebt.
                            Iedereen weet dat kuren een bepaald risico-factor met zich meedraagt, of het nu van roids of peptides afkomstig is.
                            Dus of wachten met kuren, of een kuur met daarna langere tijd OFF eer te starten.
                            Want inderdaad, je vergeeft het jezelf nooit, en dan wil het niet meteen zeggen dat de oorzaak onmiddelijk in het gebruik gezocht dient te worden, maar denk dat het toch voortdurend aan je knaagt daar die mogelijkheid toch aanwezig is.

Mij gaat het dus meer hierom:

HCG ga ik niet doen omdat ik binnen jaar en half kindje wil en ik lees dat die zeer slecht is voor je sperma.

Het was mijn bedoeling, met het posten van een onderzoek, om TS een klein beetje de juiste richting in te duwen, en hem een ander beeld te geven hoe HCG nu te zien.
                            HCG wordt namelijk veelvuldig toegepast om personen vruchtbaar of meer vruchtbaar te maken. Als men werkelijk absoluut zeker wist dat het de kans tot het krijgen van misvormde kinderen enorm kan vergroten, omdat het de aantal misvormde en gemuteerde zaadcellen dramatisch kan laten toenemen, met toediening van hoge doseringen, dan zal men ook de verstandigste route bewandelen en HCG hiervoor zeker niet gaan gebruiken. Dus slecht is het zeker niet voor zaadcellen, tis namelijk niet de HCG zelf, tis de hoeveelheid in toediening dat voor de nodige problemen kan zorgen.
                            Maar men past het echter wel toe en ook mijn inziens met hoge doseringen, echter niet al te hoog.

Want ik heb namelijk het flauwe vermoeden dat het artikel met het onderzoek berust is op de Power PCT van de heer Scally.
                            In die periode, toen het onderzoek werd uitgevoerd, was men nog niet op de hoogte dat er meer resultaat geboekt wordt en tevens veel beter voor de gezondheid is om HCG tijdens een kuur, met vrij lage doseringen, te laten meelopen.
                            Op dat moment was de hype Power PCT gaande.
                            De Power Post Cycle Therapy houd in dat, naast het gebruik van clomid en tamoxifen in de nakuur, ook HCG zal worden toegedient.
                            Echter zijn de hoeveelheden HCG, uit het originele protocol van M. Scally, gewoon te absurd voor woorden.
                            Reden voor deze zeer hoge doseringen is omdat na een kuur de leydig-cellen in een coma zijn beland dat zij een enorme schop onder hun hol nodig hebben om weer te ontwaken, men prefereert namelijk een zo snel mogelijk herstel. Maw, enkel zeer hoge doseringen HCG zijn in staat de leydig-cellen uit hun coma te halen en hen zo weer alert te maken om signalen, door het LH-hormoon door te sturen, op te vangen.
                            En daar gaat het juist fout!
                            Want tijdens de Power PCT dien je namelijk de eerste 16 dagen een hoeveelheid van 2500IU om de dag in 1x toe. Dwz 8x2500IU = 20000IU in 16 dagen!!! En dan begin je eigenlijk pas.
                            Dit is natuurlijk abnormaal! Niet alleen de 20000IU tesamen maar ook de toedieningen van 2500IU per keer.
                            Oke, de leydig-cellen krijgen inderdaad die schop onder hun hol maar de hoeveelheid nare bijkomstigheden is niet van deze aardbol.
                            Naast het enorm vergroten van kans op mismaakte zaadcellen ook een verschrikkelijke toename van oestrogeen en progesteron, met alle gevolgen van dien. En je hormonen-huishouding krijgt een enorme klap te verduren, want wees wel, zoiets extreems gebeurd natuurlijk niet met je hormonen in het normale leventje.
                            Maar tijdens de kuur zijn de leydig-cellen ook lange tijd blootgestelt aan gevoeligheidsvermindering, receptoren die langzaam aan verdwijnen daar er geen reden voor hen meer is omdat er niet veel mer ontvangen hoeft te worden.

Tsja, als je alles bij elkaar op gaat tellen komt op zo'n manier HCG niet echt goed uit de startblokken.

Nu is men met de kennis zover geevolueerd dat men op de hoogte is van de importancie om HCG tijdens de kuur te laten meelopen en niet in de nakuur toe te voegen. Dit is al enige tijd achterhaald.
                            Niet alleen geeft het veel goede eigenschappen, het laat ook een hoop narigheid achterwege.
                            HCG heeft zijn waarde allang bewezen, mits op de juiste manier en met de juiste doseringen toegepast.

TS heeft een verkeerd beeld wat betreft HCG en dient zich meer in te lezen in de materie. HCG kan voor zeer lange tijd worden gebruikt. Er is eigenlijk niets bekend hoelang je met HCG in zeer lage doseringen kunt doorgaan maar als het in TRT protocols langdurig wordt toegepast geeft dit duidelijk aan dat een kuur van plusminus 6 maanden zeker niet voor problemen gaat zorgen.

En wat betreft mezelf. Oke, kan niet in de toekomst kijken en heb ook geen kinderplannen meer maar gebruik HCG nu al anderhalf jaar onafgebroken en heb eerlijk gezegt nergens last van.

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post

Los van de hoeveelheid, uit dat onderzoek:
                              Tijdens en na een kuur wil je geen kinderen maken. Minimaal 1 jr off. zijn....controleren en dan pas neugen voor nageslacht.

Onherstelbaar zaadmisvorming doet hcg volgens mij niet.

Neugen???

Comment

Klopt ook wel maar was al aan het kuren toen de gedachte van kinderen in ons hoofd begon te spelen dus dan gaat het niet meer om eerst kindjes te maken en erna kuren, maar om wanneer stoppen, hoelang clean blijven, en dan kindjes maken. Dat heb ik dus gedaan. 1Jaar off zou mee dan voldoende moeten zijn.

@ Sfuff: Mooie duidelijke post, ik zal hcg toevoegen aan de cycle, hoewel ik toch nog ga opteren voor het uiterste minimum maar toch effectief qua dosering.
                                Dit zal ik nog effe moeten bekijken tenzij jij een kant en klare oplossing bied ?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X