HGH logje 2011-2012

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Maw heb je dus geen ruk aan de dianabol gehad.
    Normaal gesproken ervaar je een krachtstoename die je dan weer kunt gebruiken wanneer de inject roids gaan inkicken.

Sorry, maar ik denk dat je zeer onverstandig aan het kuren bent kerel.
    Je dient lichamelijk natuurlijk wel op een dusdanig gezond en blessure-vrij niveau te zijn. Dit ben je zeer zeker niet en ben je vervolgens van plan om een enorme plons aan roids te gaan toedienen.

Comment

Zo'n kuurschema, maar de eerste keer dat je je benen traint?
      Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
        Maw heb je dus geen ruk aan de dianabol gehad.
        Normaal gesproken ervaar je een krachtstoename die je dan weer kunt gebruiken wanneer de inject roids gaan inkicken.

Sorry, maar ik denk dat je zeer onverstandig aan het kuren bent kerel.
        Je dient lichamelijk natuurlijk wel op een dusdanig gezond en blessure-vrij niveau te zijn. Dit ben je zeer zeker niet en ben je vervolgens van plan om een enorme plons aan roids te gaan toedienen.

was gezond toen ik starte hoor, lichte pijn in men schouders heb ik altijd al gehad maar was verwaarloosbaar heeft me nooit weerhouden goed te kunnen trainen. is begonnen tijdje in de kuur hoor.
        En heb men benen wel vaker getraind maar nooit goed, nu wel dus
        Lijkt me gewoon zonde om nu te stoppen... Is ook nog niet zooo erg hoor heb geen pijn enkel tijden de training.
        Last edited by caliber; 22-12-2011, 00:52.

Comment

Originally posted by caliber View Post
          was gezond toen ik starte hoor, lichte pijn in men schouders heb ik altijd al gehad maar was verwaarloosbaar heeft me nooit weerhouden goed te kunnen trainen. is begonnen tijdje in de kuur hoor.
          En heb men benen wel vaker getraind maar nooit goed, nu wel dus
          Lijkt me gewoon zonde om nu te stoppen... Is ook nog niet zooo erg hoor heb geen pijn enkel tijden de training.
          Tsja kerel, tis helemaal je eigen keus en beslissing.
          Het is ook zonde om nu te stoppen maar je ziet dat de kickstart al weggegooit geld is, dat het niets heeft opgeleverd met name door je blessure.
          Ik hoop voor jou dat je snel herstelt, onthoud dat er een bepaalde dadendrang zal ontstaan bij een hoge dosering roids, vooral wanneer je met trenbolone gaat werken.

Succes, dat het allemaal goed komt met je.

Comment

zo een dikke kuur waar je zooo goed van kunt groeien..
            maar niet maximaal kunnen trainen, is idd onverstandig en gewoon jammer voor je lichaam en geld. , zeker van dat je dit wel nog zo lang wilt doortrekken ?

wat je beslissing ook is , toch succes gewenst

grtzz
            Beest in opleiding

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
              Tsja kerel, tis helemaal je eigen keus en beslissing.
              Het is ook zonde om nu te stoppen maar je ziet dat de kickstart al weggegooit geld is, dat het niets heeft opgeleverd met name door je blessure.
              Ik hoop voor jou dat je snel herstelt, onthoud dat er een bepaalde dadendrang zal ontstaan bij een hoge dosering roids, vooral wanneer je met trenbolone gaat werken.

Succes, dat het allemaal goed komt met je.
              Als het na de week rust niet beter is ga ik naar de doktor zoals gezegd, als die negatief is stop ik toch hoor, ook al is het zonde.
              Maar goed laten we niet van het ergste uitgaan anders schiet het ook niet op.

Comment

Terug van men rust, schouder voelde vandaag nog klein beetje stroef maar pijn is 95% weg. Dus we gaan door! Ik doe binnen weekje ofzo wel weer update.

Ik heb dus uiteindelijk 9 dagen gerust + 4x per dag onstekingsremmers genomen, dit bleek voldoende te zijn.

Comment

Originally posted by caliber View Post
                  Terug van men rust, schouder voelde vandaag nog klein beetje stroef maar pijn is 95% weg. Dus we gaan door! Ik doe binnen weekje ofzo wel weer update.

Ik heb dus uiteindelijk 9 dagen gerust + 4x per dag onstekingsremmers genomen, dit bleek voldoende te zijn.
                  Rustig aan hey kerel, niet te hard van stapel lopen.

Comment

Update!

ben dan eindelijk met de slin gestart, heb dit nu 5 dagen gedaan 4/6/8/10/10 iu smorgens en PWO. Beviel me goed, heb er eigenlijk niks van gevoeld, geen flauwtes niks...heb ook men hgh voor het slapen gezet all 8iu, wist niet wanneer hem anders te zetten met de slin erbij. na de slin doe ik weer 2x per dag
                    Heb me wel zeer strikt aan men voeding gehouden. de weegschaal staat nu op 100.6kg en (dit is een schatting) 12% vet
                    Kracht zou ik zeggen +20% hoewel ik nog steeds niet echt volluit durf gaan voor men schouder, hoewel deze het goed doet wil ik het toch voorzichtig aanpakken.
                    Nu ga ik volgende week nog een insuline week doen (5dagen) en dan ga ik met alles effe stoppen (test/tren/slin/t3) omdat de gyno zichtbaar word de knobbel word groter en krijg hem niet kleiner met aromasin. De hgh blijf ik wel doordoen uiteraard, eens de gyno weg is begin ik weer met test/tren. Vind het wel zonde want is nog maar mijn 2de trenweek maar goed wil geen vrouwentieten
                    ik ga gewoon effe weekje of 4 nakuren met aromasin en nolva en zien wat het doet. Uit vorige ervaring is het na 2/3 weken weg. normaal laat ik de bobbel zitten tot men kuur voorbij is maar deze kuur is nog wel paar maandjes lang en dat lijkt me wat te veel van het goede. Ik blijf volgende week aromasin slikken en als het zou minderen doe ik gewoon verder, maar vrees ervoor.
                    Zit nu op 1000mg test-e/pw 300mg tren/pw 25mcg t3/pd 8iu hgh/pd

groeten!

Comment

Gaat lekker kerel! Wel klote dat je nu een tussentijdse stop moet maken. Vermoed je dat de tren er iets mee te maken heeft?
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

welke hgh heb je

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                          Gaat lekker kerel! Wel klote dat je nu een tussentijdse stop moet maken. Vermoed je dat de tren er iets mee te maken heeft?
                          Nee tren heeft er niks mee te maken had de gyno al van voor de tren. is zuiver van de testo. pak nu al paar weken aromasin maar gyno nog steeds daar(wel niet verslechterd). volgende week start ik met nolva er bij dan schat ik dat het na 3 weken zou moeten gaan minderen. zoniet lettro pakken.

Originally posted by Nex- View Post
                          welke hgh heb je
                          Hygentropin

Zal ineens update doen. weegschaal staat op 97 terug maar sta kurkdroog al het vocht is eruit (denk vooral door de aromasin) en vet% zal 10% zijn
                          ben nu dus nog aan het uitlopen van de test/tren volgende week start ik nolva tot de gyno weg is dan start ik weer met testo maar ga er aromasin al na 2 de week bijnemen(als iemand beter idee heeft om de gyno niet weer snel weer te hebben hoor ik het graag). hgh is nogsteeds 8iu. als ik 3 weken weer op de test zit doe ik ook weer 10 slin dagen.
                          Overal gaat het zeer goed, kracht is super, motivatie is nog steeds top.

Comment

Nu was ik aan het schrijven en dacht ik ineens als ik nu nolva pak dan verlaag ik men igf-1 level, dat wil ik toch niet als ik nog aan de hgh zit...
                            Iemand een goed alternatief?

Comment

Wat je niet wil is een permanente gyno. Prioriteiten pik.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                                Wat je niet wil is een permanente gyno. Prioriteiten pik.
                                I know

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X