HGH logje 2011-2012

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by thunder2000 View Post
    is ook van het vocht snuff,
    Ja oke, daar dacht ik dus in de eerste instantie ook aan maar Caliber geeft aan dat er van vochtretentie geen sprkae is, althans dat is wat ik er uit opmaak.
    We zullen moeten wachten wat hij daarop te zeggen heeft.

Wel ben ik van mening dat de aromasin-inname gestopt kan worden en zien waar het schip strandt.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Ja oke, daar dacht ik dus in de eerste instantie ook aan maar Caliber geeft aan dat er van vochtretentie geen sprkae is, althans dat is wat ik er uit opmaak.
      We zullen moeten wachten wat hij daarop te zeggen heeft.

Wel ben ik van mening dat de aromasin-inname gestopt kan worden en zien waar het schip strandt.
      Ja hgh staat bekend voor de gyno en zou nu ook de aromasin intake laten wegvallen en kijken wat gebeurt , opnieuw kan altijd.

Comment

HGH can cause gyno, but it’s interesting to note that there is no evidence of it increasing estrogen. It was thought the gyno related symptoms were due to the edema (fluid retention) but HGH is classified in a group of three hormones referred to as homologues hormones, made up of HGH, somatomammotropin and prolactin – the later two of which are necessary for the purpose of lactation. Why do men have these hormones when it isn’t needed? That’s uncertain. It could be due to the fact that all three hormones are necessary for fetal growth so it’s an inherent part of our biological make up. Nevertheless, as many bodybuilders know, high levels of prolactin can cause what looks like gynocamastia, though technically gyno is a lump and prolactin induced “gyno” is a collection of fat and water (and milk) in the breast area

Comment

Jah, het is prolactin gerelateerd.
          Aromasin is daar een echt middel voor, nu kun je ook zien wat een kracht het eigenlijk bezit.
          Maar goed, is de gyno weg, kan in principe exemestaan inname ook worden beeindigt.

Comment

Hey Cali.

Ben je in staat mij de volgende gegevens te verschaffen?

VP.
            Hoeveel vet is er bij gekomen?
            Heb je last van vocht-retentie?

Cheers mate.
            Er is geen vet bijgekomen, zit onder de 10% wel merk ik vocht te hebben bijgekregen vooral in men benen, ik merk dit door de band van men kousen die er ingedrukt staan tegen de avond.
            Ik ben wel beetje bang als ik de aromasin laat vallen ik binnnen 6 weken weer met gyno zit, daarom was ik van plan hem door te nemen.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Was die stijfheid er al met de kuur of pas sinds de exemestane?
              Hmmm die stijfheid is maar laatste weken eigenlijk en ben nu toch al ruime tijd bezig met aromasin (ong 40 dagen denk ik )

Comment

Originally posted by caliber View Post
                Er is geen vet bijgekomen, zit onder de 10% wel merk ik vocht te hebben bijgekregen vooral in men benen, ik merk dit door de band van men kousen die er ingedrukt staan tegen de avond.
                Ik ben wel beetje bang als ik de aromasin laat vallen ik binnnen 6 weken weer met gyno zit, daarom was ik van plan hem door te nemen.
                Was mijn eerste vermoeden toch de juiste.
                Kerel, ik heb exact hetzelfde als jou.
                Het vocht nestelt zich bij mij ook rond mijn enkels. Ik kan er met mijn vinger indrukken en dan blijft de afdruk een hele poos zitten.
                De stijfheid wordt door het vocht veroorzaakt kerel. Toen ik OFF ging was ik van het probleem af. Tis de testosteron die voor het vocht zorgt.

Aromasin vernietigt het aromatase enzym. Het duurt wel eventjes voordat het weer in die hoedanigheid aanwezig is dat het problemen kan gaan opleveren. Ik zou zelf overgaan op arimidex. Dit middel past namelijk wat beter in je kuren.

Comment

Was mijn eerste vermoeden toch de juiste.
                  Kerel, ik heb exact hetzelfde als jou.
                  Het vocht nestelt zich bij mij ook rond mijn enkels. Ik kan er met mijn vinger indrukken en dan blijft de afdruk een hele poos zitten.
                  De stijfheid wordt door het vocht veroorzaakt kerel. Toen ik OFF ging was ik van het probleem af. Tis de testosteron die voor het vocht zorgt.

Aromasin vernietigt het aromatase enzym. Het duurt wel eventjes voordat het weer in die hoedanigheid aanwezig is dat het problemen kan gaan opleveren. Ik zou zelf overgaan op arimidex. Dit middel past namelijk wat beter in je kuren.

Armidex heb ik nu net niet voorhanden en heb net 100tabs aromasin in huis gehaald :/ Ik was nogthans van oordeel dat aromasin ook tegen vochtretentie was? of ga ik hier de mist in?

Comment

Originally posted by caliber View Post
                    Armidex heb ik nu net niet voorhanden en heb net 100tabs aromasin in huis gehaald :/ Ik was nogthans van oordeel dat aromasin ook tegen vochtretentie was? of ga ik hier de mist in?
                    Ja dat klopt, echter ben ik van mening dat exemestaan te heftig is om enkel maar vocht de kop te drukken. Men beweert dat oestrogeen niets te maken heeft met prolactine gerelateerde gyno maar ik ben daar nou niet zo zeker van. Daarom is het voornaamste om oestrogeen tot een bepaalde hoogte tegen te gaan en je wilt ook vocht bestrijden. Arimidex is daar uitermate geschikt voor.
                    Aromasin dien jij altijd bij de hand te hebben, jij bent gyno-gevoelig dus de kans dat het terugkomt is altijd aanwezig. Dus die 100 tabs zijn geen overbodige luxe.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                      Ja dat klopt, echter ben ik van mening dat exemestaan te heftig is om enkel maar vocht de kop te drukken. Men beweert dat oestrogeen niets te maken heeft met prolactine gerelateerde gyno maar ik ben daar nou niet zo zeker van. Daarom is het voornaamste om oestrogeen tot een bepaalde hoogte tegen te gaan en je wilt ook vocht bestrijden. Arimidex is daar uitermate geschikt voor.
                      Aromasin dien jij altijd bij de hand te hebben, jij bent gyno-gevoelig dus de kans dat het terugkomt is altijd aanwezig. Dus die 100 tabs zijn geen overbodige luxe.

Dus dan is de aromasin enkel voor tegen de gyno, en armidex vooral om het vocht te lijf te gaan? en als er tijden armidex gyno opsteekt aromasin bijnemen?

Ik ga voorlopig de aromasin want minderen 2x pw ipv 7x pw en op zoek gaan naar armidex en me wat informeren over armidex want weet er eigenlijk bitterweinig van, hoorde het hier en daar al eens vallen maar ik las dat aromasin uiteindelijk beter was. Maar goed ik verdiep me er effe in.

Comment

• Originally posted by caliber View Post
                        Dus dan is de aromasin enkel voor tegen de gyno, en armidex vooral om het vocht te lijf te gaan? en als er tijden armidex gyno opsteekt aromasin bijnemen?

Ik ga voorlopig de aromasin want minderen 2x pw ipv 7x pw en op zoek gaan naar armidex en me wat informeren over armidex want weet er eigenlijk bitterweinig van, hoorde het hier en daar al eens vallen maar ik las dat aromasin uiteindelijk beter was. Maar goed ik verdiep me er effe in.
                        Tsja, aromasin is krachtiger en vernietigt het aromatase enzym. Dit enzym zorgt voor oestrogeen. Daar heb je tot op een bepaalde hoogte toch wel wat van nodig in je lichaam en voor vordering van je resultaten binnen je kuur.
                        Je dient nu iets te nemen dat het aromatase enzym met rust laat, daarom arimidex. Maar goed, je kunt ook in de richting opkijken van proviron of masteron.

Lees je maar goed in bro.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                          Tsja, aromasin is krachtiger en vernietigt het aromatase enzym. Dit enzym zorgt voor oestrogeen. Daar heb je tot op een bepaalde hoogte toch wel wat van nodig in je lichaam en voor vordering van je resultaten binnen je kuur.
                          Je dient nu iets te nemen dat het aromatase enzym met rust laat, daarom arimidex. Maar goed, je kunt ook in de richting opkijken van proviron of masteron.

Lees je maar goed in bro.

Ik lees hier idd dat armidex vergelijkbaar is met proviron alleen dat armidex geen DHT derivaat is en dat armidex veel malen krachtiger/doeltreffender is.
                          Nu proviron heb ik ook nog ergens 100 tabs liggen. effe overtappen naar proviron en stoppen met aromasin? of 2xpw aromasin en 7xpw proviron? wat denken jullie? Ga het zoieso nog effe bekijken maar input kan nooit kwaad.
                          wou de proviron links laten liggen omwille van het DHT verhaal maar goed heb eigenlijk al teveel geld uitgegeven en heb provi liggen...

Comment

• Ik zou dan zeer zeker op mesterolone overstappen.
                            50mg per dag.

Comment

• Moet mezelf even corrigeren.
                              Natuurlijk laten middelen zoals ari, provi en mast het enzym niet met rust, ze binden zich namelijk tot op bepaalde hoogte hiermee.
                              Maar wat ik bedoel is dat het geen suicidal inhibitors zijn zoals aromasin.
                              Zij laten ook nog voldoende oestrogeen vrij rond circuleren, van ophopingen is echter geen sprake.

Comment

• @ snuff
                                Gevaarlijke zegswijze. Exe is suicide, maar veel minder efficient in het verminderen van je oestrogeen dan bijvoorbeeld letro dat geen suicide inhibitor is. Ik zou aannemen dat je met letro een hogere rebound hebt, maar daar heb ik geen data van. Daarnaast is de mate van AI en dus oestrogeen ook zeer dosisafhankelijk.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X