HGH logje 2011-2012

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• En de gyno is er weer... gadver!

Comment

• Originally posted by caliber View Post
      En de gyno is er weer... gadver!
      Tren stoppen bro.
      Back to aromasin!

Comment

Dit is achterhaald dat dit niet door hgh komt maar door insulinegebruik.
        Heb je daar een bron van want ik lees nog overal dat het van HGH --> IGF komt.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
          Tren stoppen bro.
          Back to aromasin!
          Zit nog maar 1 week aan de tren dus die kan toch niet de boosdoener zijn? die kickt pas in volgende week ofzo en vorige gyno was er voor ik de tren starte.

zal ik aromasin starten samen met de tren? of is dit nefast?
          dan is het wel provi/test/tren/aromasin.....

eigenlijk denk ik dat ik miss effe mt de gyno moet leven tot de 5weken voorbij zijn en dan weer "nakuren" met aromasin/nolva toen was de gyno (die toen wel 10x groter was dan nu direct weg)
          want de gyno is nog niet zwaar aanwezig voor het moment.

Comment

• Originally posted by Erik77 View Post
            Heb je daar een bron van want ik lees nog overal dat het van HGH --> IGF komt.

Heb ik niet, maar zuig het ook niet uit men duim
            Zal er eens naar opzoek gaan en hier posten dan,

Comment

Zit nog maar 1 week aan de tren dus die kan toch niet de boosdoener zijn? die kickt pas in volgende week ofzo en vorige gyno was er voor ik de tren starte.

zal ik aromasin starten samen met de tren? of is dit nefast?
              dan is het wel provi/test/tren/aromasin.....

eigenlijk denk ik dat ik miss effe mt de gyno moet leven tot de 5weken voorbij zijn en dan weer "nakuren" met aromasin/nolva toen was de gyno (die toen wel 10x groter was dan nu direct weg)
              want de gyno is nog niet zwaar aanwezig voor het moment.
              Zodra jij tren exogeen injecteert zal het al werkende zijn. Jij gaat pas resultaten zien in kracht en/of groei na een aantal weken, dat is het verschil.

Jij bent zeer gevoelig voor prolactine-gerelateerde gyno. Dit wekt trenbolone op. Zolang jij tren blijft gebruiken zal de gyno niet stoppen. Aromasin kan het misschien onderdrukken en niet verergeren maar het zal niet verdwijnen, daarvoor dien je de toediening van tren te beeindigen.
              Wanneer je de gyno onder controle hebt en geen prolactine-opjagers gebruikt is een AI, dat oestrogeen onder controle houd, al genoeg om de gyno niet terug te laten komen.

Kijk wat toevoeging van aromasin teweegbrengt. Je kunt provi dan even laten voor wat het is, exemestaan zal volstaan.
              Maar verergert je gyno stop dan gewoon met tren want naar het ziekenhuis toegaan om wat borsten weg te laten snijden is ook geen pretje, daar wordt je niet vrolijk van.

Je vorige gyno werd overigens door d-bol veroorzaakt.

Comment

• Eens met Snuff.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• update: 101kg ong 10% (zicht niet opgemeten) kracht nog steeds super. De blesures zijn volledig uit de baan nu maar de gyno is erger dan ooit tervoren... ben nu al een week gestopt met de tren en aan de aromasin/nolva gegaan maar is nog erger geworden maar de tren zit nog in men systeem dus ga nog 2 weken afwachten, als het dan niet betert drop ik de sustanon ook. ik hoop dat het weggaat zonder dat ik de sus moet droppen want zou die toch graag nog een week of 12 verder trekken. maar goed zal hem toch droppen als het moet.

Comment

• Klote chef. Hopen dat het betert!
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

• update

Ben dan toch ook direct met de sustanon gestopt omdat die tepel echt weer niet normaal was :/ dus nu kleine 4 weken later en op 2x nolva 1x aromasin is hij weer de oude. heb wel wat in een dipje gezeten gewicht is ook wat gedaald 99kg vet 10%/9% nu ben ik vandaag gestopt met nolva maar de aromasin neem ik door. Nu ga ik terug starten met test prop en kijken of die tepel dan weer komt.

vraagje hoelang verlaagd nolva je igf-1? want zou binnekort dan ook graag terug met slin beginnen en wat kilos pakken want gaat moeilijk...

Comment

• Misschien een dopa-agonist er langs gooien om je prolactine te drukken als je toch persé tren wil gebruiken. Bromo of prami ofzo.
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
                          Misschien een dopa-agonist er langs gooien om je prolactine te drukken als je toch persé tren wil gebruiken. Bromo of prami ofzo.

Nee ik ga geen tren meer nemen ga het eens zonder proberen om zeker te zijn dat het van de tren kwam.

Comment

• zo dus de gyno is er al terug 3 weken prop /winstrol en al terug zware gyno... heb de hele tijd aromasin erbij genomen.
                            waar komt die gyno dan toch van? moet dan toch oestorgeen related zijn dus zou de aromasin dit toch moeten verhelpen?

Comment

• Zou moeten inderdaad, maar wellicht is de dosis te laag zoals ik in eerdere discussies heb aangegeven voor kuurders. Of je exe is ondergedoseerd.

sigpic

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                                Zou moeten inderdaad, maar wellicht is de dosis te laag zoals ik in eerdere discussies heb aangegeven voor kuurders. Of je exe is ondergedoseerd.

Begrijp je niet de volle 100% de aromasin is op 20mg/per dag dat zou meer dan voldoende moeten zijn.

de prop is 900mg/pw EOD injecteren winstol 50mg (2 smorgens 3 voor de training)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X