En de gyno is er weer... gadver!
HGH logje 2011-2012
Collapse
X
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostTren stoppen bro.
Back to aromasin!
zal ik aromasin starten samen met de tren? of is dit nefast?
dan is het wel provi/test/tren/aromasin.....
eigenlijk denk ik dat ik miss effe mt de gyno moet leven tot de 5weken voorbij zijn en dan weer "nakuren" met aromasin/nolva toen was de gyno (die toen wel 10x groter was dan nu direct weg)
want de gyno is nog niet zwaar aanwezig voor het moment.
Comment
-
Originally posted by caliber View PostZit nog maar 1 week aan de tren dus die kan toch niet de boosdoener zijn? die kickt pas in volgende week ofzo en vorige gyno was er voor ik de tren starte.
zal ik aromasin starten samen met de tren? of is dit nefast?
dan is het wel provi/test/tren/aromasin.....
eigenlijk denk ik dat ik miss effe mt de gyno moet leven tot de 5weken voorbij zijn en dan weer "nakuren" met aromasin/nolva toen was de gyno (die toen wel 10x groter was dan nu direct weg)
want de gyno is nog niet zwaar aanwezig voor het moment.
Jij bent zeer gevoelig voor prolactine-gerelateerde gyno. Dit wekt trenbolone op. Zolang jij tren blijft gebruiken zal de gyno niet stoppen. Aromasin kan het misschien onderdrukken en niet verergeren maar het zal niet verdwijnen, daarvoor dien je de toediening van tren te beeindigen.
Wanneer je de gyno onder controle hebt en geen prolactine-opjagers gebruikt is een AI, dat oestrogeen onder controle houd, al genoeg om de gyno niet terug te laten komen.
Kijk wat toevoeging van aromasin teweegbrengt. Je kunt provi dan even laten voor wat het is, exemestaan zal volstaan.
Maar verergert je gyno stop dan gewoon met tren want naar het ziekenhuis toegaan om wat borsten weg te laten snijden is ook geen pretje, daar wordt je niet vrolijk van.
Je vorige gyno werd overigens door d-bol veroorzaakt.
Comment
-
update: 101kg ong 10% (zicht niet opgemeten) kracht nog steeds super. De blesures zijn volledig uit de baan nu maar de gyno is erger dan ooit tervoren... ben nu al een week gestopt met de tren en aan de aromasin/nolva gegaan maar is nog erger geworden maar de tren zit nog in men systeem dus ga nog 2 weken afwachten, als het dan niet betert drop ik de sustanon ook. ik hoop dat het weggaat zonder dat ik de sus moet droppen want zou die toch graag nog een week of 12 verder trekken. maar goed zal hem toch droppen als het moet.
Comment
-
update
Ben dan toch ook direct met de sustanon gestopt omdat die tepel echt weer niet normaal was :/ dus nu kleine 4 weken later en op 2x nolva 1x aromasin is hij weer de oude. heb wel wat in een dipje gezeten gewicht is ook wat gedaald 99kg vet 10%/9% nu ben ik vandaag gestopt met nolva maar de aromasin neem ik door. Nu ga ik terug starten met test prop en kijken of die tepel dan weer komt.
vraagje hoelang verlaagd nolva je igf-1? want zou binnekort dan ook graag terug met slin beginnen en wat kilos pakken want gaat moeilijk...
Comment
-
Misschien een dopa-agonist er langs gooien om je prolactine te drukken als je toch persé tren wil gebruiken. Bromo of prami ofzo.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
-
Zou moeten inderdaad, maar wellicht is de dosis te laag zoals ik in eerdere discussies heb aangegeven voor kuurders. Of je exe is ondergedoseerd."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostZou moeten inderdaad, maar wellicht is de dosis te laag zoals ik in eerdere discussies heb aangegeven voor kuurders. Of je exe is ondergedoseerd.
Begrijp je niet de volle 100% de aromasin is op 20mg/per dag dat zou meer dan voldoende moeten zijn.
de prop is 900mg/pw EOD injecteren winstol 50mg (2 smorgens 3 voor de training)
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
21 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...4 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
6 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment