HGH logje 2011-2012

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• HGH logje 2011-2012

Ik ben dus gestart met men HGh kuur en ga hierover een logje bijhouden.
    Ik heb net men 30 dagen oplaadphase achter de rug, hierin heb ik rustig van 2.2iu week 1, 3.1iu week 2, 4.4 iu week 3 en 5.5 iu week 4 tot de 8iu gegaan
    en dan vorige week begonnen met de 8iu (4iu smorgens 4iu voor de training 6/7)

Tijdens men oplaadphase heb ik geen gains behaald en ook geen sides ervaren geen tintelende handen, wel soms slaperig na de injectie.
    Ik heb ook 4x sub geinjecteerd in men rechter lovehandletje en ik moet zeggen bij mij werkt het wel plaatselijk vetverbrandend want je ziet een duidelijk verschil, dus ga ik daar 2 dagen per week 1tje injecteren.

Nu ben ik vorige week dus begonnen met de 8iu en ook 50mg dianabol/dag(smorgens 20mg/ pre workout 30mg) en 625mg test-c/week
    Heb in deze week 2 kilo binnengehaald wel veel vocht denk ik van de dboll.
    geen zichtbaare sides/krachtwinst/motivatieboost.
    Wel slaperig en rare lange dromen, dit las ik kan ook een side zijn van de hgh

Men voeding is gewoon zoveel eten als ik kan maar zo clean mogelijk. Dit gaat tot hiertoe goed.

volgende maand ga ik op bloedonderzoek om te bekijken of ik met de t4 hoef te starten ofniet.

Ik probeer hier wekelijks een update aan te geven, hopelijk heeft er ooit iemand wat aan.

groeten Caliber

Dit logje kan potentie hebben. Ik wens je veel succes met je odyssee!
    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

super! en succes!

Comment

Ben benieuwd. IM injecteren > subq, maar het is jouw geld. Lokaal vetverbranden doet het niet, het is namelijk geen hormoon dat direct vet omzet, het werkt op systeemniveau. Als je lovehandles snel bijtrekken komt dat doordat je daar het eerst vet verbrandt ook zonder die injectie daar, met eenzelfde hgh spiegel (het zou wel kunnen dat hgh die vetzone sneller aanspreekt dan normaal, maar dat heeft niets te maken de lokale injectie).

Succes verder, ga je volgen.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Succes ik ga je ook volgen.
          Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Ik ga je volgen, maar zou je begin en eindpics willen maken? Ben benieuwd wat het met je doet
            Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Interesting.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Kan een leuk logje worden.

Wat zijn je stats op dit moment?
                Welk kuur verleden heb je?
                Hoe gaat de rest van het jaar eruit zien behalve de HGH dan?
                Doel?

Allemaal wel leuk om te weten
                Succes in iedergeval.
                Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
                  Kan een leuk logje worden.

Wat zijn je stats op dit moment?
                  Welk kuur verleden heb je?
                  Hoe gaat de rest van het jaar eruit zien behalve de HGH dan?
                  Doel?

Allemaal wel leuk om te weten
                  Succes in iedergeval.

Stats waren 93 kg +-13% vet op 1m89.(benen zijn mager maar word vollop aan gewerkt zo is vandaag opstaan van het toilet een hell )
                  Nu dus 95kg nog steeds 13% ong maar heb ik niet gemeten
                  de kuur zal 6 maand 8iu zijn met 6 maand test erbij test-c/test-e/ en als laatste maandje prop om het vocht eruit te halen test staat nu op 625 maar die komt als ik start met test-e op 750mg(binnen 6 weken) ook neem ik nu 6 weken dbol als kickstart. dan ga ik nog maandje de hgh afbouwen en nakuren met nolva/chomid, HCG ga ik niet doen omdat ik binnen jaar en half kindje wil en ik lees dat die zeer slecht is voor je sperma.
                  maar als men ballen te erg krimpen zet ik miss midden kuur effe HCG maar zou het liever niet doen dan wel.
                  Daarna wordt het gewoon hard verder trainen maar zonder kuur
                  men doel is 110kg te kunnen vasthouden, dus ga proberen tot 115kg te gaan.
                  daarna zou ik graag naar de 10% gaan, maar dit is allemaal toekomstmuziek, laten we zien hoe het evolueerd.

Kuurverleden is lang maar veel geknoei
                  maar goed ik kom van ver en het gaat de goeie kant op.

oja genralix post eens link over je topic over IM injecteren HGH ik blijk het niet te vinden en hierover zijn de meningen erg erg verdeeld

Comment

Vraagje, hoe lang moet je dan gestopt zijn voordat de zaadproductie weer op gang komt? Ook met test word je FSH flink geremd toch, waardoor je spermatogenese verlaagt?
                    Train hard or go hormone

Comment

Will follow

Comment

Intramuscular GH? New Research Suggests It Is Best

Deze bijvoorbeeld. Had geloof ik ergens op br er ook een mooie discussie over gehad, maar die vind ik zo gauw niet terug.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

mooie kuur ! zeer interessant... voor in de toekomst..
                          ik volg je . succes !
                          Beest in opleiding

Comment

Originally posted by caliber View Post
                            HCG ga ik niet doen omdat ik binnen jaar en half kindje wil en ik lees dat die zeer slecht is voor je sperma.

Onzin van de bovenste plank!

Comment

Originally posted by Toph View Post
                              Vraagje, hoe lang moet je dan gestopt zijn voordat de zaadproductie weer op gang komt? Ook met test word je FSH flink geremd toch, waardoor je spermatogenese verlaagt?
                              Zaadproduktie wordt enorm verlaagd maar niet gestopt.

FSH wordt niet flink geremd, is gewoon minder dan 0.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X