aromasin verhoogt igf maar voordat dit werkt ben je wel 1-2 weken verder. een ai moet eerst een stabiele plasma concentratie hebben terwijl nolva als serm meteen werkt. uit mijn hoofd is aromasin +28% nolva -21% en ari -24% Klaas op dbb heeft hier een topic over.
HGH logje 2011-2012
Collapse
X
-
Originally posted by Erik77 View Postaromasin verhoogt igf maar voordat dit werkt ben je wel 1-2 weken verder. een ai moet eerst een stabiele plasma concentratie hebben terwijl nolva als serm meteen werkt. uit mijn hoofd is aromasin +28% nolva -21% en ari -24% Klaas op dbb heeft hier een topic over.
weet je toevallig ook hoelang nolva na inname je igf-1 verlaagd?
Of een link naar het topic?
Comment
-
Tijd voor update!
weegschaal staat op 97 kilo, kracht is goed vet% super onder de 10%
hoewel ik het niet echt zie op de weegschaal is men lichaam enorm verbeterd, spieren tonen beter droger voller enz.
De gyno is op 9 dagen ong gehalveerd is al niet meer zichtbaar maar wel nog voelbaar knobbeltje onder de tepel van ong 1.5cm, knobbel is ook niet meer gevoelig.
Ook heb ik deze week een insuline week gehad (weet niet of dit wel slim was met de nolva/aromasin)
8iu smorgen 10iu na de training en 8iu hgh/pd zoals de hele kuur al.
ik heb van deze 4dagen slin wel 0% vooruitgang geboekt.
men voeding is nog steeds tip top en ik hou er mij strikt aan.
dat persoonlijk al wat mee kilos verwacht maar iedereen verteld me dat ik zichtbaar vooruitgang boek en me dus niet mag focusen op de weegschaal.
Comment
-
Caliber, als je maar 1 week slin neemt dan kan je er beter vanaf blijven. Ik had toch gezegd om de maand. 1 week heeft totaal geen zin. En als je voor de massa gaat gewoon vreten. Niet te zeer kijken van ahh ik moet nu een uur wachten want heb hgh gezet. Gewoon eten ook als zit er een beetje vet bij.
slin : whey en dex daarna snelle carbs met opnieuw whey.
Groeten
Comment
-
Originally posted by thunder2000 View PostCaliber, als je maar 1 week slin neemt dan kan je er beter vanaf blijven. Ik had toch gezegd om de maand. 1 week heeft totaal geen zin. En als je voor de massa gaat gewoon vreten. Niet te zeer kijken van ahh ik moet nu een uur wachten want heb hgh gezet. Gewoon eten ook als zit er een beetje vet bij.
slin : whey en dex daarna snelle carbs met opnieuw whey.
Groeten
Ik heb 2weken slin gedaan, dan week tussen en nu dus weer een week.
ga volgende week ook weer week slin doen dan heb ik 4 weken slin gehad.(was me aangeraden 2weken on 1week of dan weer 2 on)
vreten doe ik echt wel hoewel ik wel let op zo min mogelijk vet.
na die maand slin hoelang dan volgens u stoppen met slin?
en mag ik de slin verhogen (meer dan 10iu) want heb de indruk dat ik er geen ruk aan heb
heb nog geen 1x vreetbui ghad of raar gevoel of watever
Comment
-
Originally posted by caliber View PostIk heb 2weken slin gedaan, dan week tussen en nu dus weer een week.
ga volgende week ook weer week slin doen dan heb ik 4 weken slin gehad.(was me aangeraden 2weken on 1week of dan weer 2 on)
vreten doe ik echt wel hoewel ik wel let op zo min mogelijk vet.
na die maand slin hoelang dan volgens u stoppen met slin?
en mag ik de slin verhogen (meer dan 10iu) want heb de indruk dat ik er geen ruk aan heb
heb nog geen 1x vreetbui ghad of raar gevoel of watever
Als je snelle gebruikt en je past het eten aan na slin injectie zal je geen hongergevoel krijgen . Als je injecteert en niet eet en/of fysieke inspa&nningen doet dan komt ie maar dan is het te laat. Ikzelf ben toch maar gestopt met kuren en ben aan het bridgen met slin en hgh. Hgh doe ik 2 x 5 iu en de slin 3 x 15 eenheden. Ik doe 6 weken slin en 1 maand niet want dan gebruik ik igf des. Wat wel is als je bridge , dus niet kuurt en je gebruikt slin goed en genoeg, moet ik toegeven dat ik sterker ben dan 2mg test. Dat heb ik nu wel ondervonden. Ik zet 7 dagen in de week insuline behalve zondag 1 x
Beste is geen hyge meer te bestellen. Zeg het maar. Waarom ga ik hier niet zeggen anders komt er weer een heleboel commentaar.
Groetjes
Comment
-
Update, Ben teug begonnen met test-e 750mg/pw aangezien de gyno weg is. Blijf wel aromasin slikken om niet weer gyno te krijgen.
weegschaal staat op 98.5 en nog steed mooi droog dus gaat goed!
kracht is ook nog steeds goed, schouder is soms weer wat stroef maar ondervind niet echt veel hinder. Heb wel soms pijnlijke vingers, alsof ik reuma heb ofzo heb ook het gevoel dat ik stijver ben geworden.
deze week ook laatste week slin dan ga ik maand off slin.
Zet nu 10iu smorgens 15iu na de training(slin) HGH nogsteed 8iu per dag.
Comment
-
Originally posted by caliber View PostUpdate, Ben teug begonnen met test-e 750mg/pw aangezien de gyno weg is. Blijf wel aromasin slikken om niet weer gyno te krijgen.
kracht is ook nog steeds goed, schouder is soms weer wat stroef maar ondervind niet echt veel hinder. Heb wel soms pijnlijke vingers, alsof ik reuma heb ofzo heb ook het gevoel dat ik stijver ben geworden.
Dat reuma gevoel en soms een pijnlijke schouder.
Maar goed bezig kerel. Volgend jaar wedstrijdje zwaargewichten als je het goed aanpakt hehehehe
greetz
Comment
-
Was die stijfheid er al met de kuur of pas sinds de exemestane?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by caliber View PostUpdate, Ben teug begonnen met test-e 750mg/pw aangezien de gyno weg is. Blijf wel aromasin slikken om niet weer gyno te krijgen.
Ben je in staat mij de volgende gegevens te verschaffen?
VP.
Hoeveel vet is er bij gekomen?
Heb je last van vocht-retentie?
Cheers mate.Last edited by Snuff-Sann; 22-02-2012, 19:32.
Comment
-
Stijfheid kan veroorzaakt worden door een verhoging in VP en vochtretentie.
Maar goed, je zegt zelf dat je droog staat.
Dan ga ik ook mee met de gedachte van herr Gen.
Debilitating musculoskeletal pain and stiffness with letrozole and exemestane: associated tenosynovial changes on magnetic resonance imaging.
Morales L, Pans S, Paridaens R, Westhovens R, Timmerman D, Verhaeghe J, Wildiers H, Leunen K, Amant F, Berteloot P, Smeets A, Van Limbergen E, Weltens C, Van den Bogaert W, De Smet L, Vergote I, Christiaens MR, Neven P.
Source
Department of General Medical Oncology, University Hospital Gasthuisberg, Katholieke Universiteit Leuven, Leuven, Belgium.
Abstract
OBJECTIVE:
Arthralgia, skeletal and muscle pain have been reported in postmenopausal women under treatment with third generation aromatase inhibitors (AIs). However, the pathogenesis and anatomic correlate of musculoskeletal pains have not been thoroughly evaluated. Moreover, the impact of AI-induced musculoskeletal symptoms on normal daily functioning needs to be further explored.
PATIENTS AND METHODS:
We examined 12 consecutive non-metastatic breast cancer patients who reported severe musculoskeletal pain under a third generation AI; 11 were on letrozole and 1 on exemestane. Clinical rheumatological examination and serum biochemistry were performed. Radiological evaluation of the hand/wrist joints were performed using ultrasound (US) and/or magnetic resonance imaging (MRI).
RESULTS:
The most common reported symptom was severe early morning stiffness and hand/wrist pain causing impaired ability to completely close/stretch the hand/fingers and to perform daily activities and work-related skills. Six patients had to discontinue treatment due to severe symptoms. Trigger finger and carpal tunnel syndrome were the most frequently reported clinical signs. US showed fluid in the tendon sheath surrounding the digital flexor tendons. On MRI, an enhancement and thickening of the tendon sheath was a constant finding in all 12 patients.
CONCLUSIONS:
Musculoskeletal pains in breast cancer patients under third generation AIs can be severe, debilitating, and can limit compliance. Characteristic tenosynovial, and in some patients joint changes on US and MRI were observed in this series and have not been reported before.
Debilitating musculoskeletal pain an... [Breast Cancer Res Treat. 2007] - PubMed - NCBI
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostStijfheid kan veroorzaakt worden door een verhoging in VP en vochtretentie.
Maar goed, je zegt zelf dat je droog staat.
Dan ga ik ook mee met de gedachte van herr Gen.
Debilitating musculoskeletal pain and stiffness with letrozole and exemestane: associated tenosynovial changes on magnetic resonance imaging.
Morales L, Pans S, Paridaens R, Westhovens R, Timmerman D, Verhaeghe J, Wildiers H, Leunen K, Amant F, Berteloot P, Smeets A, Van Limbergen E, Weltens C, Van den Bogaert W, De Smet L, Vergote I, Christiaens MR, Neven P.
Source
Department of General Medical Oncology, University Hospital Gasthuisberg, Katholieke Universiteit Leuven, Leuven, Belgium.
Abstract
OBJECTIVE:
Arthralgia, skeletal and muscle pain have been reported in postmenopausal women under treatment with third generation aromatase inhibitors (AIs). However, the pathogenesis and anatomic correlate of musculoskeletal pains have not been thoroughly evaluated. Moreover, the impact of AI-induced musculoskeletal symptoms on normal daily functioning needs to be further explored.
PATIENTS AND METHODS:
We examined 12 consecutive non-metastatic breast cancer patients who reported severe musculoskeletal pain under a third generation AI; 11 were on letrozole and 1 on exemestane. Clinical rheumatological examination and serum biochemistry were performed. Radiological evaluation of the hand/wrist joints were performed using ultrasound (US) and/or magnetic resonance imaging (MRI).
RESULTS:
The most common reported symptom was severe early morning stiffness and hand/wrist pain causing impaired ability to completely close/stretch the hand/fingers and to perform daily activities and work-related skills. Six patients had to discontinue treatment due to severe symptoms. Trigger finger and carpal tunnel syndrome were the most frequently reported clinical signs. US showed fluid in the tendon sheath surrounding the digital flexor tendons. On MRI, an enhancement and thickening of the tendon sheath was a constant finding in all 12 patients.
CONCLUSIONS:
Musculoskeletal pains in breast cancer patients under third generation AIs can be severe, debilitating, and can limit compliance. Characteristic tenosynovial, and in some patients joint changes on US and MRI were observed in this series and have not been reported before.
Debilitating musculoskeletal pain an... [Breast Cancer Res Treat. 2007] - PubMed - NCBI
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
21 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...4 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
6 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment