HGH logje 2011-2012

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by caliber View Post
    dit is uiteraard niet alles wat ik eet hé... maar daar zitten de meeste suikers in.
    Je junkt niet?
    Je eet geen chocolade repen, cake, koek en dat soort gein?

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Je junkt niet?
      Je eet geen chocolade repen, cake, koek en dat soort gein?
      nope als ik koeken eet zijn het granenkoeken en als ik chocolade reep eet is het een eiwitreep
      als ik geen slin week heb durf ik in het weekend 1 dag eens wat te junken maar dan nog met oog op... bv mc donals chicken burger of kip kebap zodat er toch iets nuttig zit in men junkmaaltijd.
      en vadaag het ik zakje gemengd snoep gehaald om te eten bij lord of the rings trillogy, maar ga me nu eerst volstoppen met kipfillet en bruinbrood en als er dan later nog een plaatsje is komt het snoepje erbij.

Comment

• Hm allright.
        Ja zie je, zit me af te vragen wat nu eigenlijk de boosdoener van de stijfheid is.
        Heb er zelf ook eneorme last van gehad maar nu gaat het zeer goed.
        Dacht eerst dat het door een teveel aan zout kwam maar heb nu best wel veel in mijn voeding en de stijfheid is niet echt aanwezig.
        Ik heb dit jaar wel de snelle suikers van junk gelaten voor wat ze zijn, dus dacht ik dat dat de boosdoener kon zijn.
        Testosteron is de aangever, maar voeding laat de stijfheid ontstaan, tis alleen nog de vraag over wat voor een stof we praten.

Comment

Hm allright.
          Ja zie je, zit me af te vragen wat nu eigenlijk de boosdoener van de stijfheid is.
          Heb er zelf ook eneorme last van gehad maar nu gaat het zeer goed.
          Dacht eerst dat het door een teveel aan zout kwam maar heb nu best wel veel in mijn voeding en de stijfheid is niet echt aanwezig.
          Ik heb dit jaar wel de snelle suikers van junk gelaten voor wat ze zijn, dus dacht ik dat dat de boosdoener kon zijn.
          Testosteron is de aangever, maar voeding laat de stijfheid ontstaan, tis alleen nog de vraag over wat voor een stof we praten.

Binnen 4 weken start ik weer met slin dan ga ik weer 100% clean geen junk dagen enz zullen afwachten en zie wat dit doet.
          Had jij het ook tijdens hgh kuurtje? want lees wel veel logs van hgh kuurtjes waar geklaagd word over stijfheid.

Comment

Binnen 4 weken start ik weer met slin dan ga ik weer 100% clean geen junk dagen enz zullen afwachten en zie wat dit doet.
            Had jij het ook tijdens hgh kuurtje? want lees wel veel logs van hgh kuurtjes waar geklaagd word over stijfheid.
            Nee, zit alleen aan de test, heb alleen last van een stijve piemel!

Comment

Nee, zit alleen aan de test, heb alleen last van een stijve piemel!
              haha mooie reactie

Comment

• @ snuff
                Tweede reactie voegt echt niks toe aan de discussie tussen exe vs adex. Verder is de mate van oestrogeenonderdrukking geen indicatie voor heftigheid, want dosisafhankelijk. Mate van zwaarheid wordt bepaald door effectiviteit:bijwerkingen. Anders gezegd bij beide 50% onderdrukking, welke heeft de minste bijwerkingen.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                  @ snuff
                  Tweede reactie voegt echt niks toe aan de discussie tussen exe vs adex. Verder is de mate van oestrogeenonderdrukking geen indicatie voor heftigheid, want dosisafhankelijk. Mate van zwaarheid wordt bepaald door effectiviteit:bijwerkingen. Anders gezegd bij beide 50% onderdrukking, welke heeft de minste bijwerkingen.
                  Volgens mij geeft exe een wat hogere onderdrukking en maakt hij het aromatase enzym inactief.
                  Tweede post is om aan te tonen waar aromatase nog meer voor nodig is.
                  Niet enkel maar voor omzetting.
                  Caliber kan zijn aromatase nu met rust laten, geen enkele reden om exe te gebruiken.
                  En gelukkig doet hij dat ook niet.
                  De bijwerkingen die je op het net kunt opzoeken zijn in de loop der tijd geconstateerd bij vele verschillende gebruikers. Het zijn ze allemaal op een rijtje. Wil niet meteen zeggen dat je ze ook gaat ondervinden.
                  Het is allemaal zo persoonsgebonden, het beste is om het gewoon uit te proberen en zien wat het teweegbrengt.
                  Overigens adviseerde ik hem niet enkel maar ari, ook provi of mast kan hiervoor gebruikt worden.
                  Hij neemt nu provi en het gaat hem goed af, gelukkig maar.

Comment

• Update: weegschaal 99.5 vet ong 10%, heb de het trainingschema opgevoerd naar 5x per week ipv 4x pw de hgh zou men herstel al goed moeten helpen dus 5 moet goed lukken.
                    gisteren gestart met 200mg super tren/pw en overgestapt naar 900mg super sustanon, ook nog steeds 8iu hgh,proviron, t4. Ik weet dat de tren laag gedoseerd is maar ik reageerde er goed op tijdje terug maar ben dan gestopt omwille van de gyno. Ga dit 6weken doen dan laat ik de tren varen en start ik weer met slin.

Het gaat iets trager dan verwacht maar heb wel paar tegenslagen gehad gyno/schouder maar deze zijn nu onder controle.

Stijfheid is er nog steeds maar heb de indruk dat het betert vooral in men vingers is het beter.

Overall ben ik tevreden ik hoop na de 6weken tren en erna de slin toch 105/110kg te halen daarna geen we dan voor de 115 en dan de cut erin
                    Hoewel ik miss wel sneller de cut inga zal afhangen van hoe snel het zomer wordt

Comment

• Ik las dat je van HGH zo'n bloated belly krijgt ala coleman en cutler waarom is dat?

Comment

• Omdat je ingewanden ook groeien en dus uitzetten

Comment

• Originally posted by jantje91 View Post
                          Omdat je ingewanden ook groeien en dus uitzetten
                          Ahzoooooo thanks
                          vind het niet lelijk maar ook niet al te mooi

Comment

• Originally posted by jantje91 View Post
                            Omdat je ingewanden ook groeien en dus uitzetten

Dit is achterhaald dat dit niet door hgh komt maar door insulinegebruik.

Comment

Dit is achterhaald dat dit niet door hgh komt maar door insulinegebruik.
                              Inderdaad

Comment

• Is een theorie, is niks in bewezen. Kan ook de hgh--> igf zijn. Of gewoon de hgh. Wees erg voorzichtig met dat soort ideeen, want daar is nooit echt onderzoek naar verricht.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X