M1-t kleine pro-hormoon kuurtje...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• M1-t kleine pro-hormoon kuurtje...

Hoi Allemaal...

Jullie weten dat ik tijdje geleden al zat te twijfelen over pro-hormonen enzo en dat ik maar moest w8ten enzo.Ik heb heb het niet kunne laten en ben er al mee begonne.Ik wist niet of het onder sups of anabolen valt op dit forum maar sinds het zogoed werk als een sterroid en er anabolen stoffen inzitten heb ik het maar hier gedaan.Kheb me eigen beslissing genomen om dit te doen.magoed anyway ga dus ff logje bijhouden.

Hier bestaat me kuurtje uit.....

1ste week: 15 mg = 3 tabs M1-T
    2de week: 15 mg = 3 tabs M1-T
    3rde week: 15 mg = 3 tabs M1-T << Wil mss 4 van maken.
    4rde week: Leverontreiniger
    5fde week: Leverontreiniger
    eventueel heb ik wat nolvadex voor het geval van gyno offcourse.

laatste dagen van de kuur ga ik ook wat testovarin gebruiken om me test wat omhoog te brengen en om de klap na het kuren een beetje op te vangen.en de testeronproductie weer op nivo te krijgen.

dag 1: Hoge bloeddruk en pijn aan me hoofd beetje niet lastig ofzo en het slapen ging wel alleen opstaan was klote.De training ging wel gelijk lekker..ha veel mee ruithoudingsvermogen.
    dag2: pijn aan me kop was minder.ik voelde me die dag wel opgeblazen zeg maar net alsof je net klaar was met trainen die pijnen erg bruut gevoel ghehe..training in de avond ging matig omdat ik alleen schouders ff deed omdat ik ff rustig ana wilde doen beetje pijnen enzo en wil geen blessure.
    dag 3: pijn me kop erg duizelig en had die nacht nachtmerries gehad....nou heb ik dat wel is meer dus viel wel mee dat was dus vandaag en vandaag een rusdag dus geen trainen.

denk dat het morgen wel beter gaat worden met trainen enzo dan komt borst en biceps dus dat word knallen met die handel.ik hoop dat ik wel in die 3 weken mss 2 - 5 kilo ken pakken pure spiermassa.na deze kuurtje ga nog ff door en dan de cut erin gooien en naar een laag vetpercentage proberen tegaan.

ik voelde me erg goed en volgens mij ben ik ook al verbeterd dus ff piccie van hoe ik er nu al bij sta en dan vergelijken over 3 weken..

Greetzz

Last edited by XeNoGeaR; 17-04-2006, 17:24.

greetz

Comment

greetz

Comment

laatste..

Comment

Hoop dat je je doelen haalt, kerel! Bedankt voor de foto's! Ik hang ze gelijk bij de anderen!
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Jan. 27 2005,23:25)]Hoop dat je je doelen haalt, kerel! Bedankt voor de foto's! Ik hang ze gelijk bij de anderen!
            Je ken er ook plakplaatjes van maken natuurlijk en op je ijskast doen .... magoed....w8ten op het serrieus commetaar.. wou het eerst niet posten dit maja....dan heb ik een schuldgevoel later ..

ghehe

Comment

DUMBASS Maar goed je had beter aan de dianabol kunnen gaan maarja daar zit je nu niet meer op te wachten...
              Dit is gewoon methyltest volgens mij? moet je zeker wel wat op kunnen pakken alleen 3 weken is wel erg kort... maar we zullen wel zien.... en de dosering is die ook niet aan de lage kant? onderdruk je nu niet alleen je eigen test aanmaak?

anyways veel succes...
              It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Ik hoop dat je er goed op gaat,gozer!

Succes ermee.

Comment

zou zelf die prohormonen nooit nemen, maar jouw keuze. hoop dat je er goed op gaat
                  I live to end the game

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (red @ Jan. 28 2005,00:42)]DUMBASS Maar goed je had beter aan de dianabol kunnen gaan maarja daar zit je nu niet meer op te wachten...
                    Dit is gewoon methyltest volgens mij? moet je zeker wel wat op kunnen pakken alleen 3 weken is wel erg kort... maar we zullen wel zien.... en de dosering is die ook niet aan de lage kant? onderdruk je nu niet alleen je eigen test aanmaak?

anyways veel succes...
                    stond op de verpakking..dat je 20mg per dag op ze maxx moest nemen maar dat vond ik ff teveel.Voel he nu ook al lekker en nu ging slapen gewoon weer goed gelukkig.kehb voor die onderdruk van test aanmaak daarom dat testovarin voor einde van de kuur die weer te vermogen.Kheb geen dianabool genomen omdat me dat nog ff iets teveel van het goeie lijkt..wou dit gewoon proberen en wie niet waagt wie niet wint.Maak dit korte kuurtje lekker af.En dan ga ik gewoon ff tijdje weer gewoon doortrainen.Vond dat ik er wel klaar voor was voor wat nieuws

Trouwens is het mss beter om na dit kuurtje gewoon gelijk weer de creatine te pakken ??

Comment

Tja wat kunnen we hierop zeggen , je luistert niet he xeno, als je al drie dagen na elkaar hoofdpijn hebt wil toch zeggen dat het niet gezond kan zijn zulke producten te nemen, wie weet wat erin zit. Ik heb nog nooit hoofdpijn gekregen van dbol of enige andere as. Maar goed je bent er nu aan begonnnen en hebt er je geld aan gegeven. Succes ermee, zie op je foto's dat je serieus vet aan het worden bent op je buikt, bovenkant lichaam ziet er goed uit ,biceps, schouders, maar dat buikje

Grtz
                      stil growing

Comment

meerdere mensen die het gebruikte hadden er last van en nu is het overigens helemaal weg.Voel alleen nu nog een pomp slapen ging ook alweer goed.Ik weet dat jullie er volledig tegen zijn tegen pro-hormonen daarom wou ik het eigenlijk ook helemaal niet posten dit topic.Maja goed.

kheb klein buikkie idd vreet me kierewiet..heb die fotos ook laat in de avond genomen en had die dag al veel gegeten.ben ook van plan om na dit mini kuurtje te gaan cutten snipke ik heb nu al flink paar maanden zitten bulken

ben benieuwd naar de training van vanavond.

Greetzz

Comment

Tja, ik vind het heel erg dom van je. Je bent pas 18 man, je test is op die leeftijd nog heel erg hoog.

3 weken lijkt me veel te kort voor M1-t, ondanks dat het een agressief middel is. Als je dan toch kiest om het te gebruiken doe het dan 5-6 weken, veel effectiever imo.

Ben je niet bang dat je doordat je nu al met een pro-hormoon begint je ook snel aan de AS zal zitten? Uit nieuwschierigheid: wat vinden je ouders van deze keuze, of weten die er niks van?

Ondanks mijn negatieve reactie wens is je toch oprecht succes ermee!
                          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Mijn moeder heb ik het late zien en die zij...je bent er leuk mee bezig en als je het wilt doen moet je het zelf weten als ik maar uitkijk wat ik doe.Heb hele erg makkelijke ouders.

Ben idd wel beetje bang dat ik hierdoor sneller aan de niewue as ga raken maar dat zal wel los lopen.

staat overigens bij pro-hormenen dat je het vanaf 18 jaar mag gebruiken niet dat ik dat serrieus neem natuurlijk maar vond het wel grappig.

Ik weet dat gezeik over 20 jaar naturel trainen en dan pas 1 kuurtje doen.Ik vond dat ik dit eerste stapje wel kon maken.

voel me beetje ### nu dat ik dit heb lopen posten..had beter gewoon me bek kunne houden en niks zeggen blijkbaar.

trouwens: Ben nu al superblij met me lijf wat ik behaald heb.had al nooit verw8 dat ik dit ging halen...Ik hoef geen markus ruhl te worden..tuurlijk wil ik wel een grote jongen worden maar 1 kuurtje ken geen kwaad.

Greetz

Comment

Waarom zou je het niet posten? Of had je misschien verwacht dat iedereen ineens zou staan te juichen ofzo?
                              Dat ik het mega stom vind mag bekend zijn, dat het je eigen keus is ook. Dus succes en ben benieuwd.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X