kuurgebruik toegegeven?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by pescatore View Post
    Ik begrijp niet zo goed wat je zegt, srs. Bedoel je dat er veel kuurders zijn maar weinig goeie fysieken?
    Nouja, ging me meer om dat er geen normale discussie gevoerd kan worden hier. Adonis en marv worden ondergespammed door kuurders die geneens normaal lezen. Vervolgens highfiven als beide niet meer reageren. Althans, zo las ik het, heb enkel eerste en laatste paar paginas gevolgd. En mijn post was eigenlijk wel bedoeld om discussie weer aan te wakkeren, omgekeerde psychologie jaja.
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Diep.

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
        Dexie is een gewilde guru, maar kan in zijn eentje ook maar een x aantal kuurders aan. Of begrijp je dat soms niet?
        Hahah man die dexie is een grap man. Upcoming marnop?
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• OT, niets zeggen waarom niet ? omdat ze het niet snappen, zeeeer selectief zijn

dit dus:

Mijn ouders weten dat ik kuur,
          broer(tje) zus(je) en niet meer
          Last edited by onderhandelen; 01-08-2013, 23:10.
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
          We like it
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

• Mensen die soms gaan vissen sws not natty
            17 Jaar 190CM 76KG

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
              Met 12% BF op ybf. Zie je daar.
              Last edited by Dexie; 01-08-2013, 23:16.

Comment

• Je moet sowieso altijd natty claimen.

'Bro hoe kom je zo groot?' Ja 20 pushups elke dag en 10 situps bro all natty
                17 jaar, 3x95 BP 1x130 SQ 1x170 DL 1x70 CJ 1x100 Fsq
                Frank yang.
                R.I.P Zyzz.

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                  Lol neem nog een chocolademuffin

Comment

• Originally posted by aktito View Post
                    Lol neem nog een chocolademuffin
                    Als het maar 80% cacao is..
                    Make it happen, shock everyone!

Comment

• Nocerino jij heb het iedere keer exact over hetzelfde je haalt iedere keer aan hoe lame je het vindt.
                      Dan komen er discussie s en ga jij weer roepen roidrage etc en je zegt zelfs dat het je bedoeling is de boel op te jutten maar de kuurders moeten niet zo fel zijn.
                      Imo brn jij 1 vd grootste forumverneukers.

Comment

• Epic topic geworden dit!

Als je as gebruikt en je zie er niet uit maar je harder geen werken en na gaan denken wtf je mee bezig bent.
                        Als je naturel bent en je ziet er niet uit moet je harder je best gaan doen en niet janken als de gebruiker sneller resultaat zou kunnen behalen.
                        Zeker als naturel moet je goed blijven inzien wat mogelijk zou kunnen zijn en in welk tijds met een reel beeld ervan.
                        Last edited by Mvos; 03-08-2013, 07:34.
                        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                          Nocerino jij heb het iedere keer exact over hetzelfde je haalt iedere keer aan hoe lame je het vindt.
                          Dan komen er discussie s en ga jij weer roepen roidrage etc en je zegt zelfs dat het je bedoeling is de boel op te jutten maar de kuurders moeten niet zo fel zijn.
                          Imo brn jij 1 vd grootste forumverneukers.
                          Hallo, en ik dan!?

Originally posted by Mvos View Post
                          Epic topic geworden dit!

Als je as gebruikt en je zie er niet uit maar je harder geen werken en na gaan denken wtf je mee bezig bent.
                          Als je naturel bent en je ziet er niet uit moet je harder je best gaan doen en niet janken als de gebruiker sneller resultaat zou kunnen behalen.
                          Zeker als naturel moet je goed blijven inzien wat mogelijk zou kunnen zijn en in welk tijds met een reel beeld ervan.
                          Als je het mij zonder voorkennis had gevraagd had ik ook gedacht dat jij zou kuren. Maar goed mijn herkenning daarvan is niet heel pro. Dus compliment I guess
                          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Om het topic leven in te blazen (als niet gebruiker):

Ik vind "liegen" hierover prima, als je het al liegen kan noemen. Gaat anderen namelijk niets aan wat je privé doet. Waarom zou je niet ontkennend mogen reageren als iemand dat vraagt? De vraag is in de eerste plaats ongepast, behalve als het van iemand komt die echt dichtbij je staat. Sommige onderwerpen mag een mens best voor zichzelf houden, zoals drugsgebruik, seks, ziekte etc. Je gaat toch ook niet aan je collega vragen of hij elk weekend z'n neus plamuurt met coke? Ik vind het best om het voor jezelf houden als je weet dat wel vertellen kan leiden tot irritante vragen, geroddel, vooroordelen etc. Ik zou het wel van harte aanraden om het te vertellen aan je partner. Lijkt me dat die een van de weinigen is die het "recht" heeft om dat te weten.
                            Train hard or go hormone

Comment

• Zonde om te zien dat AD meteen weggebashed is, jammer heel jammer jullie ontzeggen jezelf de nodige info.
                              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                              Squat 230 kilo
                              Bankdrukken 137.5 kilo
                              Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• Originally posted by Iguana View Post
                                Zonde om te zien dat AD meteen weggebashed is, jammer heel jammer jullie ontzeggen jezelf de nodige info.
                                Hij ging weg aan de hand van Kevster zijn post, althans dat zei ie hooghartig. Mijn zegen heeft ie dan.
                                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X