Test-Tboll-Provi log Wessle

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Quads LIJKT mij juist veiliger, ja meer aderen, maar daarom aspireer je. Veel mensen die trt doen zetten ook in de quads

Comment

Quads is makkelijker als je zelf moet zetten,maar glutes. LIJKT mij minder pijnlijk.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Wie buff wilt zijn moet pijn lijden. (Semi srs XD)

Volgens mij helemaal vergeten wessle, maar succes man! Ikkuh volg

Comment

bij mij doen me benen veel meer pijn en er past veel minder in.
          Je voelt met een prik dat deze door je huid gaat net als met mt2, daarna voel je niks meer, best vaag dat er een naald inglijd en best diep ook voor je gevoel maar je er niks van voelt

Comment

Zozo je bent er vroeg bij quib, wezen stappen of gewoon een vroege vogel ? Ben zelf net klaar met werken .
            Maar als het een hetzelfde als mt2 dan stelt het zoals ik dacht al weinig voor. Had inderdaad wel gedacht dat het iets anders aan zou voelen precies omdat je dieper gaat. Maar ik zal er niet over klagen dat je er verder dan ook niks meer op voelt hoor haha
            Broomstick_bodybuilding op insta
            F#CK heavy weights

Comment

Originally posted by Dexie View Post
              Quads LIJKT mij juist veiliger, ja meer aderen, maar daarom aspireer je. Veel mensen die trt doen zetten ook in de quads
              Originally posted by rainman View Post
              Quads is makkelijker als je zelf moet zetten,maar glutes. LIJKT mij minder pijnlijk.
              Ach ik ga ze gewoon aan beide kanten af, weet ik ook gelijk wat ik kan verwachten als ik eens zo gek word om op test prop te gaan zitten
              F#CK heavy weights

Comment

Haha nee kon niet meer slapen dus ben effe aan het lopen met me telefoon in me hand weltrusten alvast

Comment

klote man! Nou maak er maar at productiefs van dan als je toch zo vroeg wakker bent . Bedankt maat! ik duik er lekker in
                  F#CK heavy weights

Comment

haha is niet klote hoor ben altijd zo vroeg wakker, nu lekker eten voor de hele dag maken

Comment

Succes Wes!

Ben erg benieuwd wat je eruit gaat halen.
                      Goed dat je "hulp" inroept ,zodat je het gevoel hebt er alles uit te kunnen halen.

Goed plan van aanpak.
                      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Wat betreft het quad, glute verhaal.

Je kunt het maar alvast beide gehad hebben.

Wat ga je veranderen aan je voeding? Plak je er gewoon 500kcal bij of ga je het opbouwen, want je zult ongetwijfeld tijdens je kuur kcal erbij moeten gooien. Ikzelf merk dat bijv. al in een bulk van mij van 8-12 weken.

Hoe ga jij dit aanpakken?
                        "Straight outta gym"

Comment

In de gluteus druk ik met gemak 6ml in 1x weg, in mn quats kan ik met moeite en met tussenpozen net 5ml wegzetten.
                          Je mag bij allebij eigenlijk niets voelen bij het inzetten, maar als je nog virgin musces hebt is het prettiger zetten in de gluteus. De eerste keren is je spier het nog niet gewend om n bepaalde hoeveelheid vloeistof op te nemen, dus dat gaat 99 van de 100 keren opspelen.
                          Heb je dat bij de gluteus dan zit je wat moeilijk en heb je een bult op je bil. Heb je dat bij je quats dan loop je de kans dat je n paar dagen verrekte moeilijk loopt en moeilijk kunt gaan zitten en opstaan.

Maar het insteken van de naald mag bij allebij geen probleem zijn, als het zeer doet dan zit je gewoon niet goed.
                          Bij je been zitten in het midden ook de hoofdader en de zenuwstreng, prik je die aan loop je voorlopig helemaal niet meer. Dus aan de buitenkant zetten +- 10cm onder je kruis hoogte. Zet hem er op en druk hem er langzaam in, zodat je kunt voelen of je goed zit. Zit je fout? Geen probleem trek hem eruit, plaats n nieuwe naald en doe het opnieuw. Druk de vloeistof niey met geweld naar binnen maar laat het langzaam lopen, verget niet dat de naald een straalbuis is en maar kan beschadigen dan je denkt. Na het injecteren laat je de naald nog n paar seconden zitten en dan haal je hem er ook weer langzaam uit..
                          Zo heb je het minste last....

Comment

Heel goede basis om mee te starten... Goede beginfoto's zijn essentieel, dan kun je lekker vergelijken hoe je muteert... Ik zou het iedere week doen, dan weet je hoe je evolueert en kun je bijsturen, indien nodig, met je dieet of cardio... Succes

Comment

Heel belangrijk is dat je de naald er rustig indoet en niet gaat darten als het ware, voor je een zenuw raakt. Geloof me dat voelt echt kut. Maar prik je langzaam dan merk je het wel als je op een zenuw zit. Succes
                              Hard work, beats talent.

Comment

never ever again in m'n benen haha .
                                Doe mij glutes maar!

Uiteraard bij iedereen verschillend

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X