Quads LIJKT mij juist veiliger, ja meer aderen, maar daarom aspireer je. Veel mensen die trt doen zetten ook in de quads
Test-Tboll-Provi log Wessle
Collapse
X
-
bij mij doen me benen veel meer pijn en er past veel minder in.
Je voelt met een prik dat deze door je huid gaat net als met mt2, daarna voel je niks meer, best vaag dat er een naald inglijd en best diep ook voor je gevoel maar je er niks van voelt
Comment
-
Zozo je bent er vroeg bij quib, wezen stappen of gewoon een vroege vogel ? Ben zelf net klaar met werken .
Maar als het een hetzelfde als mt2 dan stelt het zoals ik dacht al weinig voor. Had inderdaad wel gedacht dat het iets anders aan zou voelen precies omdat je dieper gaat. Maar ik zal er niet over klagen dat je er verder dan ook niks meer op voelt hoor hahaBroomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostQuads LIJKT mij juist veiliger, ja meer aderen, maar daarom aspireer je. Veel mensen die trt doen zetten ook in de quadsOriginally posted by rainman View PostQuads is makkelijker als je zelf moet zetten,maar glutes. LIJKT mij minder pijnlijk.Broomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Succes Wes!
Ben erg benieuwd wat je eruit gaat halen.
Goed dat je "hulp" inroept ,zodat je het gevoel hebt er alles uit te kunnen halen.
Goed plan van aanpak.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Wat betreft het quad, glute verhaal.
Je kunt het maar alvast beide gehad hebben.
Wat ga je veranderen aan je voeding? Plak je er gewoon 500kcal bij of ga je het opbouwen, want je zult ongetwijfeld tijdens je kuur kcal erbij moeten gooien. Ikzelf merk dat bijv. al in een bulk van mij van 8-12 weken.
Hoe ga jij dit aanpakken?"Straight outta gym"
Comment
-
In de gluteus druk ik met gemak 6ml in 1x weg, in mn quats kan ik met moeite en met tussenpozen net 5ml wegzetten.
Je mag bij allebij eigenlijk niets voelen bij het inzetten, maar als je nog virgin musces hebt is het prettiger zetten in de gluteus. De eerste keren is je spier het nog niet gewend om n bepaalde hoeveelheid vloeistof op te nemen, dus dat gaat 99 van de 100 keren opspelen.
Heb je dat bij de gluteus dan zit je wat moeilijk en heb je een bult op je bil. Heb je dat bij je quats dan loop je de kans dat je n paar dagen verrekte moeilijk loopt en moeilijk kunt gaan zitten en opstaan.
Maar het insteken van de naald mag bij allebij geen probleem zijn, als het zeer doet dan zit je gewoon niet goed.
Bij je been zitten in het midden ook de hoofdader en de zenuwstreng, prik je die aan loop je voorlopig helemaal niet meer. Dus aan de buitenkant zetten +- 10cm onder je kruis hoogte. Zet hem er op en druk hem er langzaam in, zodat je kunt voelen of je goed zit. Zit je fout? Geen probleem trek hem eruit, plaats n nieuwe naald en doe het opnieuw. Druk de vloeistof niey met geweld naar binnen maar laat het langzaam lopen, verget niet dat de naald een straalbuis is en maar kan beschadigen dan je denkt. Na het injecteren laat je de naald nog n paar seconden zitten en dan haal je hem er ook weer langzaam uit..
Zo heb je het minste last....
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment