Test-Tboll-Provi log Wessle

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by quibus View Post
    haha is niet klote hoor ben altijd zo vroeg wakker, nu lekker eten voor de hele dag maken
    Zou toch wel fijn zijn zo'n vroeg ritme, je hebt ten minste wat aan je dag zo! Ik ben net 2 uur geleden m'n nest uit gerold. Ook niet normaal eigenlijk haha

Originally posted by Mvos View Post
    Succes Wes!

Ben erg benieuwd wat je eruit gaat halen.
    Goed dat je "hulp" inroept ,zodat je het gevoel hebt er alles uit te kunnen halen.

Goed plan van aanpak.
    Bedankt maat, ben zelf ook heel benieuwd natuurlijk.

Originally posted by Iron Mind View Post
    Wat betreft het quad, glute verhaal.

Je kunt het maar alvast beide gehad hebben.

Wat ga je veranderen aan je voeding? Plak je er gewoon 500kcal bij of ga je het opbouwen, want je zult ongetwijfeld tijdens je kuur kcal erbij moeten gooien. Ikzelf merk dat bijv. al in een bulk van mij van 8-12 weken.

Hoe ga jij dit aanpakken?
    Ik heb mcvk z'n log goed meegelezen , en ik ga mijn voeding vooral afstemmen op hoe de kuur verloopt. Vocht trekken , te snel aankomen , te weinig aankomen. Zoals knul daar al aangaf wat er te snel op komt kan er net zo snel van af.
    Ik begin in ieder geval met 3,5gr eiwit p/kg. Wat bij mij uitkomt op 290,5 gram. Koolhydraten op 275gr en vetten op 95gr. Komt op zo'n 3100kcal per dag neer. Koolhydraten houd ik liever even moderate i.v.m kijken hoe het reageert tijdens de kuur. Zou theoretisch gezien een prima basis zijn om aan te tweaken naarmate er dingen gaan veranderen.

Zag trouwens in je log je recente foto's. Je staat er nog stukken beter bij dan ik in verbeelding had man!! Een echte BB fysiek ga je krijgen. Ga zo door, echt petje af

Originally posted by knulletje01 View Post
    In de gluteus druk ik met gemak 6ml in 1x weg, in mn quats kan ik met moeite en met tussenpozen net 5ml wegzetten.
    Je mag bij allebij eigenlijk niets voelen bij het inzetten, maar als je nog virgin musces hebt is het prettiger zetten in de gluteus. De eerste keren is je spier het nog niet gewend om n bepaalde hoeveelheid vloeistof op te nemen, dus dat gaat 99 van de 100 keren opspelen.
    Heb je dat bij de gluteus dan zit je wat moeilijk en heb je een bult op je bil. Heb je dat bij je quats dan loop je de kans dat je n paar dagen verrekte moeilijk loopt en moeilijk kunt gaan zitten en opstaan.

Maar het insteken van de naald mag bij allebij geen probleem zijn, als het zeer doet dan zit je gewoon niet goed.
    Bij je been zitten in het midden ook de hoofdader en de zenuwstreng, prik je die aan loop je voorlopig helemaal niet meer. Dus aan de buitenkant zetten +- 10cm onder je kruis hoogte. Zet hem er op en druk hem er langzaam in, zodat je kunt voelen of je goed zit. Zit je fout? Geen probleem trek hem eruit, plaats n nieuwe naald en doe het opnieuw. Druk de vloeistof niey met geweld naar binnen maar laat het langzaam lopen, verget niet dat de naald een straalbuis is en maar kan beschadigen dan je denkt. Na het injecteren laat je de naald nog n paar seconden zitten en dan haal je hem er ook weer langzaam uit..
    Zo heb je het minste last....
    Hmm.. dat van dat zitten en opstaan lijkt me een rottig idee. Maar eens moet de eerste keer zijn toch , of is het zo dat na een aantal glute injecties je quad er beter mee om kan gaan ?

Van wat ik zelf heb begrepen uit filmpjes pin je de naald zo in de been, uiteraard rek je bij injecteren nog de huid uit, maar het gaat me er nu even om de pin. Correct me if I'm wrong

Heb het mensen ook via de zijkant zien doen door middel van een 'homp vlees' te pakken en daar zodoende de naald in te doen, maar ik heb amper vet op m'n been , en m'n benen zijn echt loeihard dus dat is geloof ik niet echt een optie voor mij.

Originally posted by Black_Label_Coolrain View Post
    Heel goede basis om mee te starten... Goede beginfoto's zijn essentieel, dan kun je lekker vergelijken hoe je muteert... Ik zou het iedere week doen, dan weet je hoe je evolueert en kun je bijsturen, indien nodig, met je dieet of cardio... Succes
    Ik zelf denk om de 3 weken een foto'tje of 2 te maken. Maar goed idee van het bijsturen inderdaad.

Originally posted by erjede View Post
    Heel belangrijk is dat je de naald er rustig indoet en niet gaat darten als het ware, voor je een zenuw raakt. Geloof me dat voelt echt kut. Maar prik je langzaam dan merk je het wel als je op een zenuw zit. Succes
    haha jij hebt een zenuw geraakt dus . Ik verwacht niet echt problemen bij het pinnen. Ga het inderdaad zoals jij en knul al aangeven voorzichtig aanpakken. Bedankt
    Last edited by Wessle; 23-11-2013, 17:17.
    Broomstick_bodybuilding op insta
    F#CK heavy weights

Comment

Inb4 benen scheren daar waag ik me even nog niet aan
      F#CK heavy weights

Comment

Originally posted by Wessle View Post
        Inb4 benen scheren daar waag ik me even nog niet aan
        Eerst met tondeuse heel kort en daarna bijhouden met een mesje als je dat wilt. Dat gaat prima.
        "Straight outta gym"

Comment

Eerst met tondeuse heel kort en daarna bijhouden met een mesje als je dat wilt. Dat gaat prima.
          Het is meer het idee van kale benen eigenlijk . Had ooit in een melige bui eens m'n onderarmen geschoren en ik kon er echt niet aan wennen gewoon
          F#CK heavy weights

Comment

Originally posted by Wessle View Post
            Het is meer het idee van kale benen eigenlijk . Had ooit in een melige bui eens m'n onderarmen geschoren en ik kon er echt niet aan wennen gewoon
            Tjah, ik heb het 1x gedaan ter mentale voorbereiding van een casting en sindsdien houd ik het gewoon bij eigenlijk
            "Straight outta gym"

Comment

Ja daar zit je goed.
              Nee je quads wennen er niet aan als jij ze in je gluteus steekt. Die spier blijf immers dan n virgin.
              Waar je ook prikt, de eerste keren (1 a 2) is het de dag erna n beetje zeikerig. Dat gaat heel snel over, als je vaker prikt. Waar je ook prikt het gaat vanzelf beter.
              Wat ook weer gaat tegenstaan als je weer langer prikt, dan of je drukt de naald krom, of je krijgt er niets meer in.

Ik heb ook wel eens 5ml in mn schouder gezet, dat heb ik geweten.... Is n week opgezet geweest hahaha.
              Was toch iets teveel van t goede. Heb t bij biceps ook eens zo gedaan, dat viel toen reuze mee maar toen zat er geen kracht meer in..
              Maar daar is het inspuiten weer knap vervelend.
              Is gewoon teveel vloeistof ineens voor zo'n klein spiertje. Je kan het wel opbouwen, maar oplaatst zien je armen er niet meer uit.. Is dus ook geen optie.
              Ikzelf vind het toch het fijnste in de gluteus.

Comment

Yep de bil is lekkah
                Maar wissel goed van bil af en ook de plek op je bil.
                Ik krijg er rechts amper een naalf in op een bepaald stuk..zat constant in een klein gebied te prikken.

Comment

Tjah, ik heb het 1x gedaan ter mentale voorbereiding van een casting en sindsdien houd ik het gewoon bij eigenlijk
                  Ik wil het wel eens doen , je benen worden dan toch wel ineens een stuk gedefineerder. Ik vond het met m'n onderarmen er wel een stuk verzorgder uit zien. Maar krijg het idee maar niet uit m'n hoofd dat een man op armen en benen toch wel haar hoort te hebben. Gezien ik ook nog eens een mix ben van wat behaarde rassen zal onderhouden ook nog eens een hele taak zijn. Dus ik denk dat ik het doe als het eenmaal moet. Shoots of shows. Maar in m'n vrije tijd laat ik het er denk ik maar liever op

Originally posted by Knulletje View Post
                  Ja daar zit je goed.
                  Nee je quads wennen er niet aan als jij ze in je gluteus steekt. Die spier blijf immers dan n virgin.
                  Waar je ook prikt, de eerste keren (1 a 2) is het de dag erna n beetje zeikerig. Dat gaat heel snel over, als je vaker prikt. Waar je ook prikt het gaat vanzelf beter.
                  Wat ook weer gaat tegenstaan als je weer langer prikt, dan of je drukt de naald krom, of je krijgt er niets meer in.

Ik heb ook wel eens 5ml in mn schouder gezet, dat heb ik geweten.... Is n week opgezet geweest hahaha.
                  Was toch iets teveel van t goede. Heb t bij biceps ook eens zo gedaan, dat viel toen reuze mee maar toen zat er geen kracht meer in..
                  Maar daar is het inspuiten weer knap vervelend.
                  Is gewoon teveel vloeistof ineens voor zo'n klein spiertje. Je kan het wel opbouwen, maar oplaatst zien je armen er niet meer uit.. Is dus ook geen optie.
                  Ikzelf vind het toch het fijnste in de gluteus.
                  Dat vermoede ik dus al , dan is het zoals IM al aangaf een kwestie van je kan het maar gehad hebben . Toch fijn om te horen dat ik dus op de goeie plek zit .

Betreft andere injectieplaatsen zoals schouders, kuiten biceps triceps waag ik me niet. Eerst maar eens wat ervaring op doen aan deze 4 plaatsen. Heb gelezen dat je ze ook in de traps borst en lats kan zetten, heb je een van die plaatsen wel eens gepinned?.

5 ml jezus, hoe lang ben je dan wel niet aan het injecteren? Heb begrepen dat het er al vrij moeizaam in gaat in de eerste instantie dus dat zal wel even geduurd hebben haha.
                  F#CK heavy weights

Comment

Yep de bil is lekkah
                    Maar wissel goed van bil af en ook de plek op je bil.
                    Ik krijg er rechts amper een naalf in op een bepaald stuk..zat constant in een klein gebied te prikken.
                    Kwa bil kan je het zowat het gehele boven buitenste kwadrant gebruiken toch ?
                    Weet niet meer precies wie het nou as.. jij of frank.. Maar een van jullie had eens de oude geinjecteerde aas terug te pakken bij het aspireren ? Dat lijkt me echt heel weird haha
                    F#CK heavy weights

Comment

Ja was ik dat was heel bizar..je kunt idd het hele kwadrsnt gebruiken.
                      Ik had een week voor ee meet me benen geschoren, eerst met tondeuse en toen mes.
                      Benen zien er veel beter uit maar is wel vaag gevoel en blijft beetjr apart

Comment

Ik had een week voor ee meet me benen geschoren, eerst met tondeuse en toen mes.
                        Jep, eerste keer toen ik dat gedaan had en een joggingbroek aanhad. Ik dacht dat ik gek zou worden, wat een kak gevoel was dat..
                        "Straight outta gym"

Comment

Wat had je er toen mee gedaan eigenlijk ? Kan me niet herinneren dat ik dat ook heb gelezen.. of dat is niet blijven hangen. Heb je het weer terug geinjecteerd of de hele injectie zo weggegooid ?
                          F#CK heavy weights

Comment

Alles weggepleurd.
                            Was heel vaag ik aspireer en ipv vacuum trek ik zo de zuiger 1ml op en zuig een witte kwab op.
                            Haha ik weet nog heel goed wtf als dat vet is kan ik beter doorzuigrn en al het vet eruit hehr maar vond het toch tricky.
                            Heb hier en op dbb foto gezet..het kan niks anders zijn dan ingekapselde aas.
                            Ja dat was heel bizar daarna nooit meer gehad en nog nooit van iemand anders gehoord.

Comment

Weggooien, weggooien wat zeg je daar nou toch Wessle whaaahahaha.
                              Zolang er geen bloed komt gewoon erin drukken...

Dat komt door te vaak op hetzelfde plek zetten, je legt er ook een depot mee aan..
                              Daarom krijg je er op het laatst ook niets meer in..

Vandaar dat je moet wisselen van bil/been.

Comment

Teruginjecteren ja? Ik zou het in quibus z'n geval ook weggerot hebben hoor, dan maar extra bestellen als nodig. Heb wat beangstigende abces plaatjes voorbij zien komen dus zou het risico zelf maar niet nemen .

Ik ga het roteren als rechterkant bil/been om vervolgens linkerkant bil/been te doen. Dus denk ook niet dat ik er tegen aan zal lopen. Maar zou toch wel ff schrikken
                                F#CK heavy weights

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X