kuur gestart vanaf gister.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
    Hey Hardsteel.
    Geef ons ff een update van hoe het nou met je gaat.
    Heb je alle gewonnen massa nog of ben je al wat kwijt?
    Laat eht ons ff weten.

Met plezier ff een updatje lol...

ik voel me nog steeds in 1 woord : geweldig, ik zet er deze vrijdag weer foto's op, met genoegen zelfs..want als ik in de spiegel kijk, zie ik dat ik nog droger ben geworden.
    alles is mooi zichtbaar, en ik ben zelfs weer een kilotje aangekomen!..
    dus die 1.7 kilo wat ik kwijt was, heb ik weer terug, op 700gr na..
    en dat is er ook zo weer aan, en nogmaals, als ik train he, dan is het net, alsof ik nog vol op de dbol zit, want die pomp is er nog, en de kracht is er ook nog, echt wel relaxed zo, ik ben nu toevalig de borst en de triceps aan het trainen, en net de laatste set bankdrukken 6 reps van 108.5 kg, en dat alleen, lekker toch,
    ik heb totaal niks te klagen..ja, mijn vriendin zegt dat mijn kont iets minder was , dan wat ie was met kuren..hahahaha,,,ook dat is er zo weer bij...
    verder tip top,,,no sides,,(van de nolva)... dus lekker gaan met die banaan...
    deze vrijdag dus ff nieuwe foto's,,,en dan schrijven we wel ff erbij hoe we ons voelen die dag..

Grtz...

Comment

• De foto's plaats ik morgen of vanavond nog, denk vanavond ff..
      Ik ben nog steeds even zwaar,,ik ben niks meer afgevallen,,alleen iets droger geworden,,(''dat beetje ''vocht'' van dboll zal weg zijn''),,dat zal het zijn..
      Dalijk lekker de rug en biceps...mijn power is er nog steeds,,en geloof me,,die pomp wat ik had met dboll,,heb ik nog steeds,,ik heb zelfs minder spier brandingen,,als ik train...het gaat lekker zo,,ik moet nog 9 dag nolva pakken,,deze laatste 2 weken zit ik op 20mg per dag,,de eerste 2 op 40mg.

Dalijk foto's...

Grtz..

Comment

• Foto's

Met plezier mijn foto's geplaatst in mijn foto album..

Grtz..

Comment

• Foto's zien er goed uit!!

Comment

• Originally posted by rocky xx View Post
            Foto's zien er goed uit!!

Thanks..

Comment

• Straks de schouders en benen,,

Schouders ga ik flink aan pakken,,

nekpress
              voor waarts
              zijwaarts
              achterwaarts
              up right rowing
              shrugs

De benen pakken we ook goed mee,

Opwarmen beenstrek voor en achter.
              squatten
              Beenstrek voor en achter
              lunges
              kuiten..

Ik heb altijd nog de zin om te trainen,,en als ik bezig ben, dan gaan de oefeningen erg lekker,,zoals ze moeten gaan..

Grtz..

Comment

• Waarom schouders met benen? Heb je zo wel voldoende tijd om alles te kunnen doen? En als je dit al doet kan je toch beter beginnen met benen?

Ik heb je log (tot nu toe dan teminste) niet gevolgd maar ik heb wel je foto's bekeken. En als ik je beginfoto zeg maar bekijk en vergelijk met je nieuwe foto's vind ik dat je enorme gains hebt gemaakt. Respect daarvoor. Ik ga je log vanaf nu volgen.
                Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by jordy View Post
                  En als ik je beginfoto zeg maar bekijk en vergelijk met je nieuwe foto's vind ik dat je enorme gains hebt gemaakt. Respect daarvoor. Ik ga je log vanaf nu volgen.
                  Bruut he! vermoed zo, best think he ever did

@ Hardsteel zit je al een volgende kuur te denken? wat gaat het worden en waarom?
                  ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                  We like it
                  ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

• Originally posted by jordy View Post
                    Waarom schouders met benen? Heb je zo wel voldoende tijd om alles te kunnen doen? En als je dit al doet kan je toch beter beginnen met benen?

Ik heb je log (tot nu toe dan teminste) niet gevolgd maar ik heb wel je foto's bekeken. En als ik je beginfoto zeg maar bekijk en vergelijk met je nieuwe foto's vind ik dat je enorme gains hebt gemaakt. Respect daarvoor. Ik ga je log vanaf nu volgen.

Omdat ik dat een lekkere combinatie vind.
                    En wat betreft die tijd,,als je deze sport doet,,moet je tijd ''maken''
                    Dus dat komt wel goed.
                    Eerlijk gezegd begin ik liever met mijn schouders...( maar ja..ieder voor zich natuurlijk).

Thanks voor het compliment..

grtz..

Comment

• Originally posted by onderhandelen View Post
                      Bruut he! vermoed zo, best think he ever did

@ Hardsteel zit je al een volgende kuur te denken? wat gaat het worden en waarom?

Dit had ik in gedachten..:

Test-e, en deca van: GG
                      Dbol, nolva van: EPL

Dbol 40mg per dag, week 1-4
                      400mg deca per week , week 1-7 (200mg) kijken wat ik doe..
                      500mg test-e per week , week 1-8 (250mg) omdat ik er hard op ga.
                      En een nakuur nolva.

maar dit wil ik pas over 2 maanden doen of zo,,even lekker zo trainen nog,,,dat mijn spieren en de rest ook ''zelf'' weer ff wat doen,,,,even ontgiften lol.........en dan weer knalluh.. MAAR: ik weet nu al,,zonder discussie over te beginnen,, dat als ik deze 2de kuur klaar heb, niet meer kuur. En gewoon het figuur wat ik dan heb behouden, en gewoon lekker bijhouden,,dan vind ik mezelf groot genoeg..Want weet je,,mijn lichaam is toch net iets belangrijker,,ik hecht er wel waarde aan,,dus teveel anabolen is niet goed...Dat weet ik,,en zal ik altijd in mijn achterhoofd houden..
                      Mocht ik toch een 3de kuur pakken ooit, dan heb ik mijn eigen innerlijke afspraak verbroken,,en zal dan ermee om moeten gaan,,want ik weet niet wat de toekomst me brengt in de bodybuilding wereld,, als ik verder kan komen, en mijn body is oke,,en de rest natuurlijk ook,,dan wil ik er misschien nog wel eens over nadenken,,maar voor nu is het wel ff goed ,,als ik de 2de kuur klaar heb, dan echt wel een hele tijd niks,,en er gewoon keihard tegen aan gaan,,zoals altijd,,vreten, trainen als een beest , rusten. en alles komt goed..

Grtz..
                      Last edited by Hardsteel; 30-03-2009, 16:57.

Comment

• ik zou tren nemen ipv deca.
                        the one and only tabata overlord

Comment

• Originally posted by Genjuro View Post
                          ik zou tren nemen ipv deca.

Waarom is dat jou voorkeur dan?..

Grtz..

Comment

• Werkt puur over de AR, geen oestrogene neveneffecten, minder lange onderdrukking van je eigen axis...
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Hoe komt het dat je nu wel "durft" te spuiten?

Comment

• Originally posted by Unknown View Post
                                Hoe komt het dat je nu wel "durft" te spuiten?

omdat ik er goed over nagedacht heb, en de juiste mensen om me heen heb, die me er een vetrouwd gevoel bij geven.

Grtz..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X