Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik zal nog een aantal pogingen wagen, het moet alleen niet ten koste gaan van mijn lichaam of gezondheid. Daarom weet mijn huisarts ook waar ik mee bezig ben, hij is overal van de op de hoogte omdat ik alles bij hem meld. Ik zie mijn droom wel steeds meer verder varen... helaas.
Mensen die goed reageren op aas mogen heel erg blij zijn.
ik vind die superman genen wel mee vallen als ik kijk naar de before pic en het aantal trainingsjaren. dan vind ik dat hij helemaal geen goede genen heb, maar dit is moeilijk te zeggen als ik zijn voedingsschema nog nooit gezien heb en hij had toch een 10 maanden stop?? als je goede genen heb wil het dan ook altijd zeggen dat je gelijk goed op aas reageert??
Before pics, en mijn aantal trainings jaren..hmm.,...
6 jaar met gewichten bezig,,nooit aangepast gegeten.
Nooit mijn rug getraind..bijna nooit mijn benen,,bijna nooit mijn schouders,
En kijk nu...
Dit had ''ik'' zelfs nooit durven te verwachten.
Ik heb echt geen grote praatjes,,maar ik denk dat ik er echt helemaal voor in de wieg gelegd ben,,voor te trainen (met aas)...( en zonder ).
We zijn nog steeds keihard bezig,,en dat gaat nog errug lang door..
Ik zal nog een aantal pogingen wagen, het moet alleen niet ten koste gaan van mijn lichaam of gezondheid. Daarom weet mijn huisarts ook waar ik mee bezig ben, hij is overal van de op de hoogte omdat ik alles bij hem meld. Ik zie mijn droom wel steeds meer verder varen... helaas.
Mensen die goed reageren op aas mogen heel erg blij zijn.
Before pics, en mijn aantal trainings jaren..hmm.,...
6 jaar met gewichten bezig,,nooit aangepast gegeten.
Nooit mijn rug getraind..bijna nooit mijn benen,,bijna nooit mijn schouders,
En kijk nu...
Dit had ''ik'' zelfs nooit durven te verwachten.
Ik heb echt geen grote praatjes,,maar ik denk dat ik er echt helemaal voor in de wieg gelegd ben,,voor te trainen (met aas)...( en zonder ).
We zijn nog steeds keihard bezig,,en dat gaat nog errug lang door..
Laterzz....
kijk hier kunnen we wat mee. als je nooit geen zak hebt uitgevoerd in die 6 jaar dan heb je goede genen en zeker voor je rug.
Klopt,,maar toch moet ik hierop iets zeggen,,jij zegt: ''alles'' heeft zo zijn voor en nadelen,,,dat is waar...maar als het ten koste gaat van je leven of gezondheid? denk je er dan ook zo over na of wat?
Te ver gaan is nooit goed..toch?..
Klopt,,maar toch moet ik hierop iets zeggen,,jij zegt: ''alles'' heeft zo zijn voor en nadelen,,,dat is waar...maar als het ten koste gaat van je leven of gezondheid? denk je er dan ook zo over na of wat?
Te ver gaan is nooit goed..toch?..
Grtz....
tegen wie heb je het?? even voor de duidelijkheid ik gebruik niet! ik kan alleen zeggen dat nex het goed aanpakt door alles met zijn huisarts te bespreken dat doen niet alle gebruikers.
tegen wie heb je het?? even voor de duidelijkheid ik gebruik niet! ik kan alleen zeggen dat nex het goed aanpakt door alles met zijn huisarts te bespreken dat doen niet alle gebruikers.
Tegen jou bong bong..Dat jij wel of niet gebruikt staat hier even los van,,dat moet iedereen zelf weten,,,maar Bruce zei: dat hij nog een paar pogingen zou wagen,,maar het moet niet ten koste gaan van zijn lichaam of gezondheid gaf hij zelf al aan,,
Toen zei jij: alles heeft zijn voor en nadelen,,,,
Daarop antwoordde ik,,,en vroeg jou,,,of je (standaard) voor en nadelen kunt vergelijken met je ''lichaam of gezondheid..''
Als hij liever niet door zou gaan i.v.m. zijn gezondheid,laat ik het zo zeggen,,dan kan je toch niet zeggen: alles heeft zijn voor en nadelen? of wel?
Zo bedoelde ik dat..
Tegen jou bong bong..Dat jij wel of niet gebruikt staat hier even los van,,dat moet iedereen zelf weten,,,maar Bruce zei: dat hij nog een paar pogingen zou wagen,,maar het moet niet ten koste gaan van zijn lichaam of gezondheid gaf hij zelf al aan,,
Toen zei jij: alles heeft zijn voor en nadelen,,,,
Daarop antwoordde ik,,,en vroeg jou,,,of je (standaard) voor en nadelen kunt vergelijken met je ''lichaam of gezondheid..''
Als hij liever niet door zou gaan i.v.m. zijn gezondheid,laat ik het zo zeggen,,dan kan je toch niet zeggen: alles heeft zijn voor en nadelen? of wel?
Zo bedoelde ik dat..
Laters kerel..
kuch.. volgens mij moet jij even nuchter worden. bruce heeft niks gezegd over pogingen wagen. dat was nex. en met voor en nadelen bedoelde ik op het niet goed reageren op aas. voortaan even goed lezen volgens mij hebben die aas al betrekking op jou gezondheid
kuch.. volgens mij moet jij even nuchter worden. bruce heeft niks gezegd over pogingen wagen. dat was nex. en met voor en nadelen bedoelde ik op het niet goed reageren op aas. voortaan even goed lezen volgens mij hebben die aas al betrekking op jou gezondheid
Lol....
verlezen kan iedereen gebeuren....
Dan blijf ik toch bij wat ik geschreven heb,,Nex of bruce..de bedoeling van mijn antwoord is hetzelfde,,want goed gelezen heb ik,,alleen vergist in de naam.
Ik vind die spreuk niet oke van jou,,,''al betrekking op mijn gezongheid''
Dat zijn onzin praatjes,,en dat komt heel dom over als iemand dat schrijft..
En nee,,ik ben niet geirriteerd door de aas...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment