kuur gestart vanaf gister.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
    Ik denk dat bong bong gelijk heeft met dag 1.
    Een week geleden las ik het boekje 52 Building Tips van Tony Schwartz (Professional Strength Coach) dat voor elke rep je uitstoot (bijv. bankdrukken) je ook een tegenovergestelde rep moet doen.(bijv. rowing) Dit om je groei van je bovenlichaam in balans te houden. Dus borst en rug horen samen. Dit moet je afstemmen op elkaar en op 1 dag uitvoeren. Vorige week zag ik hier in Stoke op de sportschool een kerel die rug en borst samen mengde. Hij deed eerst een set incline dumbell press waarna hij zich omdraaide op de bench en gelijk erachter aan een set incline sawing both arms deed. Ik denk het splitten van rug en borst naar verschillende dagen je balans in je spiergroei van het bovenlichaam kan verstoren.
    Maarja tegen wie heb ik het, je doet het prima, zoniet uitstekend.
    Je hebt het gewoon tegen een persoon die ''geluk'' heeft met zijn spier ontwikkelingen......
    En heb eigenlijk altijd rug en borst gesplit... en alles groeit gewoon mooi mee..mooi verdeeld,voor niet te veel,,achter niet te veel ( of te weinig)
    Dus daar kan ik niks over zeggen..

Maar nogmaals,,dit is echt wel een goed schema van bong bong.... borst rug,,,,,en schouders triceps biceps,,lijkt me ook wel wat ja..

Comment

• Borst/rug traint lekker weg. Aanrader!
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• feit is wel dat het een KUT schema is alles 2x per week. ga je lekker snel naar de knoppen. je heb voeding RUST en trainen.
        de fout die veel gemaakt wordt is dat je alles in weken moet rekenen. maar je mag gerust een schema afwerken in 5 dagen, of 10 of wat dan ook. je moet in dagen rekenen en niet weken. ik dacht eerst: bong heb gelijk, je bicep de dag voor je rug is geen slimme zet, maar nou zo'n schema... daag.
        2x in de week je schouders? wil je ze kapot? schouders hoef je alleen wat 'vorm' oefeningetjes voor te doen. die gebruik je al bij zo mega veel oefeningen. dan moet je ze echt niet ook nog 2x per week aanpakken met een diversiteit aan oefeningen. leuk he, zoveel tegenstrijdigheden.
        maar tis simpel: je bent droog, je zit aan de dboll, dat kan maar op 1 ding uitlopen met zo'n overbelasting: blessures.
        hoe ik dat weet? nog simpeler: zit hier ook met de ellende.
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Originally posted by bruce View Post
          feit is wel dat het een KUT schema is alles 2x per week. ga je lekker snel naar de knoppen. je heb voeding RUST en trainen.
          de fout die veel gemaakt wordt is dat je alles in weken moet rekenen. maar je mag gerust een schema afwerken in 5 dagen, of 10 of wat dan ook. je moet in dagen rekenen en niet weken. ik dacht eerst: bong heb gelijk, je bicep de dag voor je rug is geen slimme zet, maar nou zo'n schema... daag.
          2x in de week je schouders? wil je ze kapot? schouders hoef je alleen wat 'vorm' oefeningetjes voor te doen. die gebruik je al bij zo mega veel oefeningen. dan moet je ze echt niet ook nog 2x per week aanpakken met een diversiteit aan oefeningen. leuk he, zoveel tegenstrijdigheden.
          maar tis simpel: je bent droog, je zit aan de dboll, dat kan maar op 1 ding uitlopen met zo'n overbelasting: blessures.
          hoe ik dat weet? nog simpeler: zit hier ook met de ellende.

Hmm... das idd kut voor je ..
          Maar weet je,,ik hou het gewoon bij mijn schema toch..Die van :

borst triceps
          rug biceps
          schouders benen..(buik) (alles pyramide)

rust...

Herhaling.. (hardcore..)..pyra..hardc..etc..etc..

Dat valt echt wel te doen...

Grtz...

Comment

• kom je altijd te laat achter. skip iig 1x je schouders.
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Originally posted by haRdStEeL View Post
              Hmm... das idd kut voor je ..
              Maar weet je,,ik hou het gewoon bij mijn schema toch..Die van :

borst triceps
              rug biceps
              schouders benen..(buik) (alles pyramide)

rust...

Herhaling.. (hardcore..)..pyra..hardc..etc..etc..

Dat valt echt wel te doen...

Grtz...
              kerel je moet gewoon doen en uitproberen wat voor jou het beste werkt.wij zitten hier allemaal tips te geven maar wij weten ook niet wat voor jou het beste werkt. als je last bijv van je schouders gaat krijgen. dan weet je dat het te veel voor je word. zonder het te hebben geprobeert zal je er nooit achter komen toch? dan kun je nog altijd bijv de voorkant schouders met je borst pakken en de achterkant met je rug en zo zal hij wel genoeg rust krijgen. of een doorloop schema.

Comment

• Eigenlijk 1 dagje te vroeg,,maar ik plaats de foto's nu al....
                Want veel verschil zal je niet zien op 1 dagje...

Ik denk wel dat ik ze beter kan plaatsen in mijn foto album..

Over een kleine 20 minuten staan ze erin..

Laterzz...

Comment

• Duurt ff iets langer,,,ik heb even alles verwijderd,,en ga proberen alles appart in mijn foto album te plaatsen...

Laterzz...

Comment

Duurt ff iets langer,,,ik heb even alles verwijderd,,en ga proberen alles appart in mijn foto album te plaatsen...

Laterzz...
                    ben benieuwd. ga je ook je totale progressie stats erin zetten?

Comment

• Originally posted by bong bong View Post
                      ben benieuwd. ga je ook je totale progressie stats erin zetten?

Dat wilde ik wel vermelden ja..
                      Maar,,ik twijfel of ik het na de nakuur doe,,,,want de nakuur ''helpt'' ook nog een beetje..En wil in de nakuur ook nog alles eruit halen wat er nog resteerd.

Grtz..

Comment

• Zo..De foto's staan erin..

Week 1.3.4.5.6.7.
                        Week 2 heb ik helaas niet op deze pc...maar staat wel al in mijn topic..

Grtz...

Comment

• netjes hoor!! misschien een foto van je hele lichaam maken. dan heb je het totaal plaatje

Comment

• Excuses dat ik ze helaas in mijn foto album heb moeten plaatsen...

Laterzz...

Comment

• Originally posted by bong bong View Post
                              netjes hoor!! misschien een foto van je hele lichaam maken. dan heb je het totaal plaatje

Kan ik wel ff proberen,,want net kreeg ik mezelf niet goed erop,,ik moet me behelpen met een webcam,,,dus ik zal het toch even proberen,,maar of het goed duidelijk lukt,,is een tweede...

Grtz...

Comment

Kan ik wel ff proberen,,want net kreeg ik mezelf niet goed erop,,ik moet me behelpen met een webcam,,,dus ik zal het toch even proberen,,maar of het goed duidelijk lukt,,is een tweede...

Grtz...
                                a vandaar dat de foto's allemaal zo donker zijn

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X