Originally posted by onderhandelen
View Post
Goedemorgen...
Respect voor jou mening.
Kijk, goed doen, of helemaal niet, dat zijn woorden van mensen die hebben gezien, of gehoord (of eigen ervaring ),dat dbol only een ''slechte kuur'' is. Ieder lichaam reageert anders op aas. En zeker weet ik dat een minimale test. dosis wel nodig is: ''om een nog beter '' resultaat te behalen.. Maar dat ''nog'' beter, betekent wel: dat je meerdere aas in je lichaam moet gooien. En dat WIL ik op dit moment niet. Ik heb heel erg veel gelezen, over dbol only. Dbol heeft zijn eigen leven gekregen: daarmee bedoel ik: dat er zoveel verschillende reacties over dbol only zijn, dat je het eigenlijk beter niet eens kunt pakken. Want elk commentaar wat iemand geeft over zijn kuur, er is altijd wel iemand die dbol only afkeurt. ( Hier bedoel ik niks slechts mee). Dboll only heeft zo zijn eigen voor,en nadelen. Je kan zeker weten iets fatsoenlijks er uithalen, zonder te stacken. Ieder lichaam is anders, en de een reageert veel sneller dan de andere op aas..of zelfs naturel.
Wat ik graag ook wil zeggen is:, dat het voor mij fifty-fifty, ik bedoel, 8 van de 10 mensen zeggen dat het zeer goed ingeslagen heeft bij hun, op andere forums , zegen 8 van de 10 mensen dat het niet zo goed is. Dus het verschilt erg veel. Ik heb me een gemiddelde eruit gehaald, en daardoor ben ik op dbol only, met nakuur nolva. gekomen. Omdat er even veel mensen positief zijn, als negatief. Als ik alleen maar slechte dingen over dbol only gelezen had, dan had ik het zeker weten nooit gepakt. Maar ik heb ook veel goeie dingen gelezen erover. Vandaar mijn 1ste kuur dbol only. ( en fobie voor naalden)? Dat zeker, altijd gehad, en ''WIL'' ook geen naald in mijn lichaam steken. Althans, dat weet ik nu, wat over een jaar is, weet niemand. Misschien dan wel. Daarom,,we zullen zien wat de tijd ons brengt.
Het kan best zijn dat ik dalijk op mijn bek val, met deze kuur, maar het kan ook zijn, dat ik dalijk het figuur heb, wat ik graag zou willen. En dat zou pas relaxed zijn. Mislukt het: kan ik altijd nog zeggen: nu weet ik wel hoe ''1 soort'' anabool reageert in mijn lichaam. ..
Dalijk de eerst 10mg weer wegwerken....''vandaag gaan we in totaal voor 40 mg.''
Straks trainen, hoe de rest is verlopen, dat meldt ik strakjes nog wel ff.
grtz...
Comment