kuur gestart vanaf gister.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by onderhandelen View Post
    Leuk man 1e kuur is spannend

Mijn mening is dat als je gaat kuren je het best gelijk goed doen of helemaal niet.

Dus naalden fobie moet je afstand van doen, minimale dosis testosteron is een pre, neem aan dat je dit wist?

Goedemorgen...
    Respect voor jou mening.
    Kijk, goed doen, of helemaal niet, dat zijn woorden van mensen die hebben gezien, of gehoord (of eigen ervaring ),dat dbol only een ''slechte kuur'' is. Ieder lichaam reageert anders op aas. En zeker weet ik dat een minimale test. dosis wel nodig is: ''om een nog beter '' resultaat te behalen.. Maar dat ''nog'' beter, betekent wel: dat je meerdere aas in je lichaam moet gooien. En dat WIL ik op dit moment niet. Ik heb heel erg veel gelezen, over dbol only. Dbol heeft zijn eigen leven gekregen: daarmee bedoel ik: dat er zoveel verschillende reacties over dbol only zijn, dat je het eigenlijk beter niet eens kunt pakken. Want elk commentaar wat iemand geeft over zijn kuur, er is altijd wel iemand die dbol only afkeurt. ( Hier bedoel ik niks slechts mee). Dboll only heeft zo zijn eigen voor,en nadelen. Je kan zeker weten iets fatsoenlijks er uithalen, zonder te stacken. Ieder lichaam is anders, en de een reageert veel sneller dan de andere op aas..of zelfs naturel.
    Wat ik graag ook wil zeggen is:, dat het voor mij fifty-fifty, ik bedoel, 8 van de 10 mensen zeggen dat het zeer goed ingeslagen heeft bij hun, op andere forums , zegen 8 van de 10 mensen dat het niet zo goed is. Dus het verschilt erg veel. Ik heb me een gemiddelde eruit gehaald, en daardoor ben ik op dbol only, met nakuur nolva. gekomen. Omdat er even veel mensen positief zijn, als negatief. Als ik alleen maar slechte dingen over dbol only gelezen had, dan had ik het zeker weten nooit gepakt. Maar ik heb ook veel goeie dingen gelezen erover. Vandaar mijn 1ste kuur dbol only. ( en fobie voor naalden)? Dat zeker, altijd gehad, en ''WIL'' ook geen naald in mijn lichaam steken. Althans, dat weet ik nu, wat over een jaar is, weet niemand. Misschien dan wel. Daarom,,we zullen zien wat de tijd ons brengt.
    Het kan best zijn dat ik dalijk op mijn bek val, met deze kuur, maar het kan ook zijn, dat ik dalijk het figuur heb, wat ik graag zou willen. En dat zou pas relaxed zijn. Mislukt het: kan ik altijd nog zeggen: nu weet ik wel hoe ''1 soort'' anabool reageert in mijn lichaam. ..

Dalijk de eerst 10mg weer wegwerken....''vandaag gaan we in totaal voor 40 mg.''
    Straks trainen, hoe de rest is verlopen, dat meldt ik strakjes nog wel ff.

grtz...
    Last edited by Hardsteel; 19-01-2009, 08:00.

Comment

ziet er leuk uit
      aleen waarom begin je dan niet met test only
      is beter voor je lever en shit
      en pak je ook wat meer mee

en dia only is echt geen slechte beginners kuur
      aleen ja je pakt er minder mee als test only ofzo

maar scuees er mee

Comment

Hou je je bloeddruk in het oog via een meting? Best iets doen om die laag te houden.
        the one and only tabata overlord

Comment

Mijn bloeddruk heb ik vorige week gemeten, voordat ik begon..
          Ik durf niet de getallen te zeggen, want dat ben ik vergeten ( -.- ) , ik weet alleen dat ik een goeie bloeddruk had.
          Ik meet het met een bandje, wat zich zelf opblaast om de pols.

Zelf wilde ik mijn bloeddruk elke 2 dagen meten. Lijkt me genoeg, en niet (te vaak).
          Wel kan ik zeggen, dat ik na 4 dagen, best wel een pomp heb, als ik me alleen al opgedrukt heb (bijvoorbeeld).
          Ben erg benieuwd wanneer het echt lekker gaat inslaan.
          Ook hou ik een logboekje bij, waar ik alles in opschrijf.
          Al deze veranderingen komen hier op het forum te staan. (elke week).

om 1 uur de volgende 10mg.
          En ik laat jullie weten straks, hoe mijn dagje is verlopen.

grtz..

Comment

Originally posted by Chrisjezwolle View Post
            ziet er leuk uit
            aleen waarom begin je dan niet met test only
            is beter voor je lever en shit
            en pak je ook wat meer mee

en dia only is echt geen slechte beginners kuur
            aleen ja je pakt er minder mee als test only ofzo

maar scuees er mee

....

Maar nu ff serieus, als ik het goed heb, heb ik al in 3 berichten geschreven: dat ik een FOBIE voor naalden heb.
            Dus geen spuit. En ook helaas dus geen test, of deca.
            Vandaar orals.

grtz...

Comment

Goedenavond ..

Zoals gezegd zou ik even melden hoe de training is gegaan.
              Ik heb borst en triceps getraind, en een pomp, das niet normaal .
              Kon lekker de laatste set (90.5 kg) 4 x duwen. Heerlijk voelde zich dat aan. Daarna ook nog eens de fly's gedaan. Nu nog steeds een pomp in mijn borst. Na bijna 3 kwartier. De triceps gingen ook lekker, ik heb de pushdown gedaan.
              (alleen deze voor de triceps even, omdat ik een hele erge pomp erin had, even een beetje voorzichtig zijn.)
              Toch heb ik super sets gemaakt. ( 12x10kg -10x15kg-8x20-6x25-4x30 )
              Dan weer: 4x30- 6x25- 8x20- 10x15- en 12x10kg.
              Dit voelde zich echt goed aan.
              Ik heb het gevoel dat ik iets sterker ben',, ''iets he'' ,,maar toch voel ik het.
              Vandaag opgebouwd naar 40mg dbol...en vanaf morgen de resterende weken knallen op 40mg dbol.
              Enigste sides wat ik nu wel helaas kan zeggen is: dat ik 3 dikke puisten op me rug heb,,maar ja,,dat hoort erbij he..

Eens zien wat de dag ons morgen brengt, gewoon lekker chillen, en niet gek laten maken..

Morgen volgt.....

grtz....

Comment

Slaat goed aan dus. Succes!
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                  Slaat goed aan dus. Succes!

grtz...

Comment

Zo het is weer dag...lol...
                    Om 9 uur de eerste 10mg weer.
                    Ik voel me fit, en lekker, om eerlijk te zijn? Tering wat heb ik een zin om te trainen. Maar ja, even geduld nog, dat is iets voor vanavond.
                    Straks lekker de rug en biceps...eens kijken hoe dat knalt.
                    Nog geen last van sides. ( die puisten zijn weg op de rug...(gelukkig) .lol )
                    Ik heb me alleen afgelopen Vrijdag morgen (leeg) gewogen, op de dag dat ik begon. En dat doe ik deze Vrijdag morgen weer ( zelfde tijd)..eens kijken of ik al iets aangekomen ben.
                    Vooruitgangen komen hier te staan.
                    En hoe de training is gegaan, laat ik straks ook weten.

Have a nice day....

grtz....

Comment

doelde test bijvoegen omdat t iets gezonder is

kraak dboll only dus niet af

Knallen m8 veel suc6
                      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                      We like it
                      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                        doelde test bijvoegen omdat t iets gezonder is

kraak dboll only dus niet af

Knallen m8 veel suc6

Thanks man....

Mijn foutje....dan heb ik even niet goed begrepen wat je bedoelde .. (nu wel)

Grtz....

Comment

Kerel je laat een tepelpiercing zetten en toch heb je angst voor naalden? WTF???

Je kuur slaat dus goed aan succes verder.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                            Kerel je laat een tepelpiercing zetten en toch heb je angst voor naalden? WTF???

zal wel angst zijn om zelf te prikken denk ik
                            Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Dat had ik dus ook heel erg, nadat je het een keer hebt gedaan is het zo goed als over. Aan de andere kant kan hij ook gewoon in zijn bil prikken, kan heel moeilijk fout gaan !

Comment

Originally posted by Nex- View Post

...

Ik weet het man,,maar dat was een uitdaging van mijn vriendin. -.-
                                Toen ik er zat, moest ik echt wel ff slikken,,,maar ja,,,eigenlijk heb je gelijk.
                                Die naald is wel wat dikker ja..

grtz...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X