Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Ashley View Post
    Hoe is het je met je blessure?
    Ga ik zo antwoord op geven Ash.
    Ben ff m'n spullen in orde aan het maken want ik ga naar m'n vriendinnetje.

Comment

• ik gok dat de pijn minder is aan de ene kant en nu zich begint te manifesteren aan de andere kant :P
      Had het zelf in ieder geval dat de pijn na een tijdje van de rechter arm opeens in de gehele linkerarm zat en nu is het gewoon weg op af en toe wat steekjes in de onderarmen.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
        Ga ik zo antwoord op geven Ash.
        Ben ff m'n spullen in orde aan het maken want ik ga naar m'n vriendinnetje.
        Is het weer tijd voor een doorsmeerbeurt
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Is het weer tijd voor een doorsmeerbeurt
          Bitch

Comment

• Voltarol helpt maar geneest niet.
            Ik kon vandaag mijn work-out doen maar van de last kom ik niet af.
            Zo goed als geen pijn gehad tijdens mijn training maar nu enige uren later merk ik wel dat mijn pezen gebruikt zijn.
            Draag nu een elleboog kous met de emulgel op de zere plek gsmeerd.
            Ik heb nu 2 dagen om het weer te laten rusten.
            Last edited by dynobet; 07-11-2010, 22:47.

Comment

• Goedemorgen.
              Was gisteren vrij moe dus had geen zin om mijn schema te plaatsen.
              Maar na een nacht goede rust ben ik weer vol energie en zal ik nu mijn schema posten. Rug en biceps waren aan de beurt en mag wel zeggen dat na een OFF-day op een woensdag ik er helemaal voor ging en het heeft zijn vruchten afgeworpen.
              Hier istie:

Back:

Cable Close Grip Pulldown 4x10:
              20x30kg
              75, 80, 85, 90 kg PR

Dumbbell Bent-over Row 4x12:
              32, 32, 32, 32x15reps kg PR

Cable Seated Row Close Grip 4x10:
              100, 130, 160 (4Xforced), 160 (5xforced) kg PR

Dumbbell Shrugs 4x25:
              32, 32, 32, 32 kg PR

Lower Back Machine 4x15:
              50, 55, 60, 65 kg

Biceps:

Curlbar Curl 4x10:
              35, 40, 45, 50x7reps kg PR

Standing High Pulley Cable Curl 5x10:
              12,5, 15, 20, 25x7reps, 30x4reps (all forced) kg PR

Standing Dumbbell Curl 4x10:
              14, 18x7reps, 18x7reps, 20x6reps kg PR

Dumbbell Concentration Curl 4x12:
              8, 8, 8, 8 kg

Zoals je ziet many persoonlijke verbeteringen.
              De lower back machine oefening had ik op een laag pitje gegooid omdat ik soms een beetje last van mijn onderrug heb en daarom niet te hoog in gewicht ben gegaan, gewoon om de onderrug wat meer rust te geven.
              De concentration curl was puur om mijn biceps even flink met bloed vol te pompen wat op zich wel lukte want ze waren al zo goed als keihard hehehe.
              Ik ga nu even mezelf wegen en dan komen over enkele ogenblikken mijn nieuwe stats eraan.
              Laterzzzzz.

Comment

• Hier dus mijn stats na bijna 6 weken kuren:

Gewicht: 107,9kg
                Taille: 97cm
                Nek:45,5cm
                BF: 15,5%

Dit is dus een eerste mindere week qua aankomen. Stond de weegschaal donderdagochtend nog op 109,0kg, zo staat hij nu 2 dagen 1,1kg minder. Weeg ook 200gram minder dan afgelopen zaterdagmorgen.
                Mijn nek en taille zijn beiden afgenomen en ik denk dat dat komt door vochtverlies. Ben nu bijna een week d-bol vrij en daardoor is het vocht wat zich heeft opgestapeld in mijn lichaam langzaam aan het verdwijnen. Dit is vooral te zien in afname nek-omtrek.
                Met mijn BF ben ik 0,1% gezakt.
                Desalniettemin zal ik ook dit weekend mijn intake gaan opschroeven door een extra shake van whey en starch toe te voegen.
                Dit zal mijn totale intake boven de 7000 kcal gaan brengen.
                Nou, ik hoop dat volgende week een wat meer massawinstgevende week zal worden want wil toch mijn goal van 115kg bereiken.
                Laterzzzzz.

Comment

• 7000kcal, damn, das 2x zo veel als, in het begin bij mijn bulk. Respect hoor, dat je het uberhaubt naar binnen krijgt.
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Voltarol helpt maar geneest niet.
                    Ik kon vandaag mijn work-out doen maar van de last kom ik niet af.
                    Zo goed als geen pijn gehad tijdens mijn training maar nu enige uren later merk ik wel dat mijn pezen gebruikt zijn.
                    Draag nu een elleboog kous met de emulgel op de zere plek gsmeerd.
                    Ik heb nu 2 dagen om het weer te laten rusten.
                    Het is ook geen geneesmiddel he. Het kan alleen wel veel helpen bij de pijn en eventuele onstekingen remmen. Maar je merkt wel dat je minder last hebt als je het hebt gebruikt?
                    Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by jordy View Post
                      Het is ook geen geneesmiddel he. Het kan alleen wel veel helpen bij de pijn en eventuele onstekingen remmen. Maar je merkt wel dat je minder last hebt als je het hebt gebruikt?
                      Yep mate, het helpt zeker, bedankt nog voor je tip.
                      Het zorgt voor een verzachting waardoor de pezen minder pijnlijk aanvoelen.

Comment

Mooi zo. Geen probleem Als we mekaar een beetje kunnen helpen doen we dat graag.
                        Owner of the Iron Playground.

Comment

Wel mee oppassen dat je het na lang gebruik niet voor je kiezen krijgt.
                          Pijnstiller is ook niet alles.
                          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Wel mee oppassen dat je het na lang gebruik niet voor je kiezen krijgt.
                            Pijnstiller is ook niet alles.
                            Nee dat weet ik, ik gebruik het nu ook niet.
                            Alleen als ik denk dat het niet gaat lukken met mijn work-out zal ik gebruiken, anders niet.
                            Tis en blijft een pijnstiller.

Comment

• Oke, zojuist mijn voedingsschema weer aangepast.
                              Heb een extra shake toegevoegd namelijk 1 met whey en starch.
                              Ik ben ervan op de hoogte dat de opname door het lichaam tussen 60-120 minuten bedraagt en ook dat de whey (proteinen) door de starch (koolhydraten) voor opname wordt vertraagd.
                              Aangezien de extra shake een deel van mijn ontbijt gaat worden maakt het dus niet uit en is het dus ook niet van belang.
                              Door nieuwe informatie heb ik ook mijn schema zodanig aangepast dat ik net voor mijn training een whey-shake neem, dan ongeveer anderhalf uur train en direct erna een starch-shake zal gaan nuttigen. Ik kies voor net voor de training omdat de anabolic window slechts een uur bedraagt en ik anders bang ben dat de whey-opname te snel zal zijn. Ik train meestal anderhalf uur en gok er op dat de opname exact na mijn work-out zal starten, dat is dus 90 minuten later.

Mijn nieuwe calorie-intake bedraagt 7086 kcal, schoon.
                              KEV: 639,6gr = 43,96%/557,7gr = 38,33%/257,6gr = 17,71%
                              Jaja, zit al op meer dan 550 gram eiwitten hehehe, ik zal spoedig allerlei mankementen gaan vertonen.
                              Nou, ik ben benieuwd wat dit gaat brengen.
                              Ervaar nu dat er toch wel heel wat moet gebeuren wil mijn BF enorm gaan stijgen. Natuurlijk heb ik wel wat vet, zit op 15,5% maar dat zat er altijd al.
                              Volgende week weten we meer.
                              Laterzzzzzzz.

Comment

• Ik zou weight gainers als shakes gaan toevoegen ipv whey shakes.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X