Dat en ik lijk sneller breed :P
Snuff-sann's second
Collapse
X
-
Originally posted by Falstyr View PostDat en ik lijk sneller breed :P
Originally posted by bodybuildr1990 View Postdamn 7500kcal
zelf ik ben groter dan jou en heofde maar 4000kcal te eten om aan de 115kg te komen
ben 1.98m
Wat was jouw BF aan het einde dan?
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostYep, kan daar niet onderuit, kan wel wat zeggen natuurlijk maar dan ben ik weer denigrerend bezig en dat wordt niet in dank afgenomen door sommigen.
Merk wel dat ik al een tijdje stil sta qua vet verbranding
Gisteren dus gezinsbak patat, 2 hamburgers en een klein bakje pindasaus gehaald. En vandaag ben ik weer wat vet kwijt. Moet me kcal inname gaan verhogen vermoed ik. Zelfs mijn meest moeizame spiergroep, de borst, loopt best aardig. Als ik me duim plat in de goot tussen de twee borst helften plaats dan is zowel onderkant als bovenkant borst net zo dik als de duim...bij aanspannen dan hehLast edited by Falstyr; 21-02-2010, 12:20.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostKan het rustig zeggen. Ik heb nog steeds meer power dan gij en dat is en blijft mijn hoofddoel :P
Originally posted by bodybuildr1990 View Postsnuff:
zon 16procent
nu rond de 13% en 108kg
Comment
-
-
Originally posted by Falstyr View PostHeb ik een reactie van Yawg gemist en dat je hem nu in de maling neemt?
Daarin vertelt hij hoe denigrerend het is om te zeggen dat ik groot ben en dat ik als een schaduw over mensen heen sta, wat dus als een lolletje gezien moest worden.
Ja sorry, maar zulk soort opmerkingen vreet gewoon aan me.
Comment
-
snuf:
als je vanaf het begin van het trainen bedoelt
begin was 85kg 1.98mter en 11%
tot zon 2maand geleden
115kg 1.98mter en 16%
nu 1,98mter, 108kg en 13% waarvan veel vocht verloren en kracht is nog iets toegenomen, maar niet echt noemswaardig
doelen nu :
het liefst op dit gewicht blijven en zakken in bf, daarom ook if nu160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostHeb je die 2 PM's niet gelezen dan die ik openbaar gemaakt heb?
Daarin vertelt hij hoe denigrerend het is om te zeggen dat ik groot ben en dat ik als een schaduw over mensen heen sta, wat dus als een lolletje gezien moest worden.
Ja sorry, maar zulk soort opmerkingen vreet gewoon aan me.
Dan moeten die mensen beter trainen en eten ipv lopen huilen als ze niet in een schaduw willen staan. Heb ik echt geen boodschap aan hoor :P
Comment
-
Originally posted by bodybuildr1990 View Postsnuf:
als je vanaf het begin van het trainen bedoelt
begin was 85kg 1.98mter en 11%
tot zon 2maand geleden
115kg 1.98mter en 16%
nu 1,98mter, 108kg en 13% waarvan veel vocht verloren en kracht is nog iets toegenomen, maar niet echt noemswaardig
doelen nu :
het liefst op dit gewicht blijven en zakken in bf, daarom ook if nu
Comment
-
Borst en triceps stonden op het menu vandaag.
Was niet goed en was niet slecht, slechts 1 PR, kon namelijk 1 rep meer doen tijdens de bench press 100kg.
Heb de indruk dat ik na mijn werkdag gewoon minder ben dan wanneer ik eerst naar de sportschool ga en dan naar m'n werk.
Hier mijn schema:
Chest
Smith Machine Bench Press 7 sets:
40x20reps, 60x10reps, 80x10reps, 100x6reps, 80x8reps, 60x10reps, 40x20reps kg PR
Incline Smith Machine Bench Press 5 sets:
40x12reps, 50x10reps, 60x6reps (fail), 70x4reps, 40x12reps kg
Dumbbell Fly’s 4x10:
18, 20, 22x6reps, 24x6reps kg
Triceps
Cable Pushdown 4x10:
30x20reps, 35, 40, 45x8reps kg
Cable Bent-over Triceps Extension 5x10:
25, 30, 35x7reps, 35x7reps, 25x15reps kg
Cable Underhand One Arm Pushdown 4x10:
10, 12,5, 15, 20x7reps (fail) kg
Morgen benen-dag. Ben er nog niet uit of ik ga squatten.
Laterzzzzzz.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostBorst en triceps stonden op het menu vandaag.
Was niet goed en was niet slecht, slechts 1 PR, kon namelijk 1 rep meer doen tijdens de bench press 100kg.
Heb de indruk dat ik na mijn werkdag gewoon minder ben dan wanneer ik eerst naar de sportschool ga en dan naar m'n werk.
Hier mijn schema:
Chest
Smith Machine Bench Press 7 sets:
40x20reps, 60x10reps, 80x10reps, 100x6reps, 80x8reps, 60x10reps, 40x20reps kg PR
Incline Smith Machine Bench Press 5 sets:
40x12reps, 50x10reps, 60x6reps (fail), 70x4reps, 40x12reps kg
Dumbbell Fly’s 4x10:
18, 20, 22x6reps, 24x6reps kg
Triceps
Cable Pushdown 4x10:
30x20reps, 35, 40, 45x8reps kg
Cable Bent-over Triceps Extension 5x10:
25, 30, 35x7reps, 35x7reps, 25x15reps kg
Cable Underhand One Arm Pushdown 4x10:
10, 12,5, 15, 20x7reps (fail) kg
Morgen benen-dag. Ben er nog niet uit of ik ga squatten.
Laterzzzzzz.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostNet m'n 15e test/tren gezet.
Ik keek in de spiegel en zag dat er ook op mijn borst nu wat acne pukkeltjes zijn gekomen. Nou, heb ik toch 1 bijwerking, pukkeltjes hehehe, maarja daar kan ik wel mee leven.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
1 hour ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
19 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
21 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment